22 gü

Çok zayıfım, tesettürlü olarak bir beden büyük salaş kıyafet giymek kötü mü durur?

Çok zayıfım o yüzden aldığım kıyafetleri bir beden büyük alıyorum, salaş seviyorum. Tesettürlüyüm çok zayıf olduğum için biraz salaş kıyafetlerin kamufle ettiğini düşünüyorum. Sizce yanlış mı ya da çok mu kötü durur
Çok zayıfım, tesettürlü olarak bir beden büyük salaş kıyafet giymek kötü mü durur?
Cevapla