Bugün biraz sıcaktı, terlemişim. Tiksindirici bulunur mu hem
1 ay
Bugün biraz sıcaktı, terlemişim. Tiksindirici bulunur mu hem
Terlemek gayet insani bir sey sicak havada terlemek hele cok normal nasil soguk havada usudugunde kimse garipsemiyorsa terlediginde olusan goruntu de kimseyi ilgilendirmez ha kokuyorsan ki sanmam bu soruyu soran birinin kokacagini o zaman anca tiksinebilirler ama herkes ilk kendine baksin
Ter, hele bu havada, dünyanın en normal şeyi 😅 Tiksinmek ne demek, o kadar abartılacak bir durum değil kesinlikle. Gri tişört teri daha çok belli eder, evet, ama bu seni “iğrenç” yapmaz.
Kendine yüklenme güzelim 💛 Bir dahaki sefere çok terleyeceğini düşünüyorsan: daha koyu renk tişörtler, desenli parçalar, keten gömlekler, oversize üstler inanılmaz kurtarıcı oluyor. Deodorant + koltuk altına ince ped ya da ter önleyici pedler de hayat kurtarıyor.
Sen rahatsan, sorun yok. Kimse pamuk prenses değil, hepimiz terliyoruz 😌✨
Cevap
11Cevap
Bı kadınla flortlesıyordum gecmıste, kadının burnunda ufsk bır kıl gordum dıye acayıp sogmus ve yuzune bıle bakmamıstm, soruyu gorunce aklıma geldı
ya sence erkekler bakmış mıdır çok
Hayır fsrk etmemıslerdır bence nerden gorcekler
kolumu kaldırdım otobüste :(
Ankara dan mısın
hayır niye
Ankara da olsan ylrdm kltk altını dkdkfkfk
ghlkgfhkl sizin bu fanteziler ne saçmaymış sşxlvldlfv çok güldüm ya patladım clalcsllddl böyle fantezisi olanlara karşı valla kaldırıcam kolumu hiç indirmicem
bakım bakın durun
Vala ıstedıgın kadsr kaldır umrumda olmaz gozumu bıle cevırmem :) bana vercek hatun bol zaten
nasıl yani gözümü çrvirmem derken bakar mısın bakmaz mısın
Bakmam, verıceksen bakarım ama
Ya insan terler ne var bunda kim tiskiniyorsa...
Sen böyle sorunca bi uzaklaşmak istedim 😂
Valla sicakta oluyor napalim
Ya senin de oluyor mu tek benim mi başıma geliyor anlamadım insanları görüyorum sıfır ter izi
Bazen oluyor senin sureklimj
hayır otobüsteydim aşırı sıcaktı
Dm den kinusaak
niye
Bende terleyen biriyim normal yani
Şu sürgülü sabunlu deodorant kullan terletmez
link atar mısın önerdiğin varsa şimdiden çok teşekkürler
Yooo normal bir sey
thankss
Rica
Valla yanlış anlama ama tiksinirim
ya aska kolumu kaldırmam ama otobüste kaldırmam gerekti bi de farkında değildim terin arkadaşım söyledi sence insanlar bakmış mıdır fazla
Bakmıştır ilgi geçiyor çünkü
ne düşünmüşlerdir
Bu kız terlemiş demişlerdir 😂😂😂
yokkk
Kusarım
Kim o
ben :(
evet
evet
:( sence çoğu erkek kafası da böyle mi düşünür
Evet bulunur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?