Soru biraz saçma ama merak ediyorum pantolon giymeyen kapalı bir kız hakkında ne düşünürsünüz?

Kapalıyım kendimce gayet işime uygun güzel giyindiğimi bana yakışan şeyleri ve renkleri giydiğini düşünüyorum gayet cildime uygun soft ve fresh bi makyaj yaptığımı düşünüyorum ama diğer kapalı kızlar gibi pantolon tunik değil kalem etek ya da pileli etek kloş etek giyiyorum ailem istemiyo pantolon giymemi bende kendime çok yakıştırmıyorum zaten.. Sizce kapalı olupta pantolon giymeyen kız dikkat çekermi kötü anlamda? Giyimi demodemi gözükür insanlara sırf bu yüzden? ya da erkekler kızı yadırgarmı pantolon giymediği için? Siz ne düşünürsünüz? Rica ediyorum ciddi yorumlar yapın

Soru biraz saçma ama merak ediyorum pantolon giymeyen kapalı bir kız hakkında ne düşünürsünüz?
Cevapla