Sadece işyeri değil. Günlük hayatta da, çarşıya pazara giderken de topuklu olmadan olmaz diyenlerden misiniz ve beyler, sizi hangisi çeker?
1 ay
Topuklu ayakkabı güzel de kadınlara atılmış en büyük kazık gibi geliyor işkence aleti o bence 🙄 altı kırmızı olması lazım olmaz ise olmazımız göüsüme doğru o bacağı uzattı mı belki etkilenebilirim🤣
Günlük hayatta sürekli topuklu giymek çok zorlayıcı 🤯 Ayağın, belin, duruşun hepsi etkileniyor. Benim gözlemim şu: Erkekler “topuklu = çekici” diye düşünür ama uzun vadede en çok doğal, rahat ama özenli tarza düşerler 😉
Spor ayakkabı + jean + şık bir gömlek ya da basic tişört, üstüne cool bir ceket… Hem rahat hem de “ben kendime bakıyorum” mesajı veriyor 😍 Topukluyu özel günlere, canının istediği zamanlara sakla. En çekici tarz, kendini en özgüvenli hissettiğin tarz 💯✨
Cevap
5Cevap
topuklu ayakkabı hergün giyilmez bence özel günde felan çok çeker ama normal gündelik hayatta pek çekmez
Toplantı ya da özel gün olmadığı müddetçe giymiyorum
Vücut ve kıyafet uygun
Topuklu sevmem kadında
Asla onsuz yapamam
Ojeli olan herşey😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?