Kücük ayaklı kadinlara cok yakısiyor.. Ben cok yakıştıriyorum kendime..








Etek veya elbiseyle kombinlenmesini daha çok beğeniyorum.
i.pinimg.com/.../...53fd241eda49c24a1f895eb831.jpg
Harika
Bu görsellerdekileri sevmiyorum. Çok kabalar sanki.
Uc noktalari ornek verdim☺
Topuklu ayakkabıkar dura dura bu nefret şeyler neden?
@Pelince99 E spor giy mecburiyetlerin dışında. Ben ve benim gibi birçok erkek beğenmiyor o tip erkeksi şeyleri kadınların kullanmasını. Ha yine giyersin bileceğin iş. 😊
Evet bence çok şık oluyor bilekte pantolanla muazzam
Cevap
46Cevap
En üstteki hoş ama diğerleri biraz fazla kaçmış sanki.
Eskiden Beyoğlu'nda maskülen ayakkabı giyilirdi :D :P
Bütünlüğü sağlıyorsa yakışıyor alakaya maydanoz bir kıyafet altında çok kötü duruyor
Klasik giyim tarzında bazen yakışsa da genel olarak beğenmiyorum.
yaw 2 asır önce ucu uzun soytarı ayakkabısı giyiyordunuz. bunlar geçici şeyler. kendine yakıştırıyorsan istediğini giyersin.
Kadınların narin görünüp maskülen giyim tercih etmelerini yadırgıyorum..
Hiç sevmem çekicilikte kırılma yapıyor lakin rahatlık konusu ise o ayrı:/
Üstüne kadınsı bir kıyafet altınada maskülen ayakkabı gerçekten çok tarz gösteriyor.
Öff iğrenç, ne şu özentilik ayakkabıları yakıştırabiliyorum ne de şu maskülen kelimesini. Ağızlarına vurasım geliyor
Ayağım büyük ama giyiyorum 😒
Evet yakistiriyorum ama benim ayaklarimi arkasi yara yapiyor
Adı üzerinde erkeksi. Erkeksi neden görünelim?
Evet ben de çok yakıştırıyorum.
Kadınlar kadın erkekler erkek olsun. Adam olun :D
Sakin ol😋
Bunlar senin pabuçların olsa gerek :)
Hiç şık değil beğenmedim :)
Yakışıyor. Gerçekten :)
Oldu olacak sakal bıyık da bırakın...
Çok şık evet yakışıyor
oxford ayakkabı bunlar
Üstüne ne giyeceğini biliyorsa çok yakışıyor
harun abi olma taktikleri vol2
Bende seviyorum çok yakışıyor
Lisede giyerdim şimdi giymiyorum
Baştan aşağı maskülen olunca hoş durmuyor.
Bence yakışmıyor erkek modelleri bunlar
kesinlikle yakisiyor çok zarif ve çok şık
Evet. Ćok yakıştırıyorum. Ćok güzrl bence...😊😎
Fazlasıyla yakışıyor ben çok çekici buluyorum.
Bu ayakkabılara bayılıyorum
Guzele hersey yakisir
Ben sevmiyorum erkek ayakkabısı gibi
hiç mi hiç yakışmamış bence
Kadınlar kadınsı giyinmeli erkeğe benzememeli...
hoş değil bence..
evet çok güzel şık olur
Çok hoşlanmam.
Yakışana yakışıyo
yoh.
Evet yakışıyor
Yakışıyor bence
Hayir igrenc erkek ayakkabisi gibi
Evet
Kadınlara yakışmqz
kıro işi hayır.
yakışmıyor
Beğeniyorum hoş
Bence kötü duruyor
Hiç sevmiyorum ya.
Hayır
Kişiye göre değişir
hayır.
Çok kötü
Olmasa da olur.
Hayır
ben sevmiyorum
Yakışır.
Hayir
Ben sewiyorum
Hayir itici
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar