Bunu giyen erkeğin en az kaç boyunda olması gerekir ve takılırım çöm yakışır mı erkeklere?









Bu botu giyersek İsmail ykdan ne farkımız kalıyor Allah korusun bir İsmail yı yeter bu memlekette
Ne alakası var.
Bunlar çok uzun bence.. uzun boğazlı bot yakıştırıyorum ama bunlar fazla
Onlar hangileri?
https://i.hizliresim.com/O75Bq5.jpg
Şu tarz misal.. senin gösterdiklerin bayanlarınki gibi. 😄
Senin gösterdiğine göre bunlar daha iyi değil mi?
www.elbisemodelleri-sitesi.com/.../...%B1-2016.jpg
www.elbisemodelleri-sitesi.com/.../...odelleri.jpg
En sevdiğim 😍😍 giyerim süper
Harika demi? :)
İnşallah. :)
Cevap
2Cevap
Bence güzel uzun bpylu birisinde gayet hoş durur koreliler çok kullanır mesela.
Bende alacağım seneye. :D
hayir igrenc. bunu giyen erkekler lütfen kendini soguk suda bogsun bu ne abi ya
Demeyin öyle zevk meselesi. :D
tarz botlar. hiç giyeni de görmedim. gözüme bir garip geldi uzun olmasa daha iyiymiş
Türkiye'de pek yok zaten.
1. en güzeli bunu giymek için min 175-180 olunmali guzel cizmeler kız versiyonlarindan bendede var
Aynen. Uzun boy lazım.
O bot için iyi fizik lazım. Herkes taşıyamaz ;)
Boy mu fizik mi?
İnce bacak en az orta boylu olmak lazım
55 kilo 175 boy olur mu? 😁
:))) olur tabi dar paça pantolon, üstüne salaş kazak, hırka
Aynen. :) dar paça candır.
:)))
Uğraşamam bağlamasında..
Öyle uzun bir ip yok ki.
O ne be andır teykıır gibi ıyk.
Ne güzel işte.
bir tekme atsa ben felc 😂 vurur oldurur bu adamı 😂 hic gerek yok hic sevmem.
Bende var bir tane Harley. Her yeri vidalı ve ucu demir. Yarım kilo. 😂😂
Bence hic hos durmaz bu yahu..
Neden olmasın :)
Demi ya. Yakışır bence de. :)
Aynen ;)
kızların bunlar
Yok erkek modeli bunlar. :)
Çok abarti
Türkiye'de abartı bence. Seneye bulursam alıp giycem.
maalesef hayır :(
Yakışır
Begenmiyorum.
Peki.
e bu kadın botu bildiğin :D
Yok erkek botu bunlar. :)
İgrenc giymesinle ir
ben yakıştırmıyorum
hoş değil
Yakismz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar