54 kiloyum 44 beden kaban aldım😅Ama bapayım anca oldu hatta tereddütteyim sizce napsam?

Of ya 46 mı alsaydım kapalıyım aslında düz kalıpmış ama astarsız ve yüzde 60 yündü. Bende 40 denedim öyyle bir yapıştı ki arkama söylemesi ayıp kalçam biraz belli oluyor benim 42 denedim yine olmadı 44 te düz durdu allahtan düğmeleri kapatınca ama hafif biraz kalkn kazak giysem nolcak of ya 46 da çok mu fazla olurdu?

54 kiloyum 44 beden kaban aldım😅Ama bapayım anca oldu hatta tereddütteyim sizce napsam?
Cevapla