AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
21Cevap
Çok pahalı demişti babam. :( çok güzeldi teyzemin kızının nişanı için alacaktım. s nişan gecesi oturup aglamıştım hiç unutmuyorum
Aslında hiç bir şeye kızmazlardı ama bu aralar kısa şartlarda hassaslar :) ama olsun sorun yok
Ayrıca annem ve babam çok kıskanç :/
Benim kendime yakışani yapacağımı ve onlarn arkasndan kötü söz soyletmeyecgimi bildikleri için cok sorun çıkmıyo. Etek ve tayt giymiyorm zaten. :)
Tisortlerim var hep hevesimin kaldığı ama acık olduğu için giyemediğim :(
evde giy sen de dostum:)
Eteklerde kısıtlama oluyor yaa başka bir dertleri yok Allaha şükür
olsun o kadar da:)
Neden ben kendimi koruyabilirim kş
Giymek istediğim her kıyafet ölçülüdür karışan olmaz. Giymek zorunda olduklarımdan pek hoşlandığımı söyleyemem ama karışan olmadı düne kadar :)
Ben açıkken de etek falan giymiyodum hoşlanmıyorum çünkü yani giyim konusunda bir kısıtlamaya uğramadım
Aileme göre giyindiğim için böyle bir sorunumuz olmadı hiç
Amacın nedir zaten çoğu kız giymez buraya yabancı gelen baysnlar açık giyolar
Tayt giymeyin kızlar yaw mahrem diye bişey kalmadı😢
Bir kere etek gitmiştim eve götürüp ablasının pantolonlarından vermişti Öküz. Allahtan ailesini falan tanıyorumda sıkıntı yok yani.
onların giyme diyeceği şeyleri tahmin ederim ve giymem :DDD
iyiymiş:)
Gerek duymadım hiç çünkü ben de aynı düşünceye sahibim
iyiyimiş :) kızdırmıyosun kimseyi o zaman
sıfır kol, bide ojeye acayip derecede karşılar bu aşırı tepkiyi hala çözemedim.
oje ne alakaymıs:)
Sevmiyorlar itici buluyorlar:)
Bacak boyum diger kizlara gore uzun diye annem mini etek giymeme izin vermiyor :(
ileride giyersin dostum uzulme ;)
ya ne ilerisi 19 yasindayim :)
sende uzun mini al o zaman:)
yok daha neler :)
sevilin yanındayken giy o zaman ne diyim bilemedim senin sorunun cozumu yok o zaman:)
tuhaf olan annemle babamin turkiyeden laf yetistirmesi. Ayni evde yasasak anlicam da :))
Ben tesettürlü bir bayan olduğum için bu dünyada nefsime uyup istediklerimi giymiyorum istediklerimi giymek için kendimi ahirete saklıyorum
sevgilim olmadı hiç, ailem de karışmaz giyeceğime. Zaten nerede ne giymesini bilen biriyim, güvenirler bana o konuda.
açıklık konusunda karışmazlar da fiyat konusunda sıkıntı olabiliyo bazen
Istedigimi giyiyorum da,,, sevgilime saygimdan bir suredir mini giymeyi birakdimm
Hic kisitlanmadim ki herhalde dozajimi iyi biliyorum :-D
Almanyada giymime dikat etmem gerek ama türkiyede mini topuklu hersey giyebiliom yaz diye
Tayt etek kot pantolon hepsinede karışıyor şalvar giymem gerek sanırım
Açık giyinsem de karışan olmuyor çünkü bilirim nerelere gideceğimi
yanı kısa gıyıyorsun oylemı
Evet
Fiyatı abartı şeyler almıyorum zaten ama hiç giyimime karıştıklarını görmedim.
Ipek şal.
Istiyorum ki düzinelerce ipek şalım olsun ama yok daha fazlasına izin verilmiyor.
Aa kader ortağım :D
Hicbirsey icin zorlamadilar her istedigim olmustur seviyorum ailemi
bişey yok özgürüm sevgilimde ne giyeceğini bilir karısmama grek olmuo
Sevgilimmm..
Sacim hep toplu acmama izin yok
Acik giymeme izin yok
Makyaj yapmama izin yok
Disari cikmama izin yok anca babamla
Fotograf cekilmem yasak
Vatsap twitter face yasak bunu kullandigimdan haberi bile yok
Nefes almana izin veriyor mu bari
sevgilim kiskanir ama brsey demez. boylece kimse bsy diyemiyor :D
ama nasil giyincegimi gayet iyi bilirim. Ortama bagli tabiki :)
Ailem hiç karışmaz ama sevgilim fena ya bütün mini elbise etek şort gönegi açık ya açık olan herşeyimi bavula toplayıp yaktı
Hotpants giyemem zatende giymek istemiyorum, problem yok :D
o neymiş ya:)
Hiç kimse giydigim kıyafete karisamaz benim hayatımı yonlendiremezler
iyiyimis:) saclar guzelmiş bu arada dostum:)
Hatırlıyorum. 5 yaşındayken omuzları açık pembe bir kıyafet giymiştim. Babam anneme kızmıştı "Neden giydiriyorsun" diye. Hiç unutamam. Sanırım az çok anlamışsınızdır şimdi derdimizi.
Ustu ciplak bile gunesleniyorum bir alta izin yok
eh bıraz kısa ama falan ağız ucuyla ama yakışmışsa dıkkat et der annem o kadar :) yerıne göre gıyınırım ama ozel günlerde dekolteye bayılırım :D
ne gibi ozel gunler :) dugun nişan kına?
Doğum günüm açılış kokteyl
giydiğim kıyafetlere ailem kesinlikle karışmaz. kararlarıma saygı duyarlar.
Kısa şort giymek istiyorum ama sevgilim izin vermiyo :(((
kapalı oldugum ıcın ole bı sorunum yok karsızmazlar
Açık dediler tabiki. Ama ben giyiyom çaktırmadan :D
takım elbise. bir süre sevgilim tarafından yasaklanmıştı...
İstediğim şeyi istediğim platformda giyerim kimse hiç bir şeye karışamaz ancak konuşur
Genellikle karismazla ama gorunmeyecek kadar kisa sortlar giydirmezler
Sevgilim çok gevşek ya valla çıplak gezsem bişi demez
Fiyatlarına karışmazlar karışamazlar :D Giyim konusunda da ailem ve sevgilim karışmaz :D
24 tasına gelmişsin niye karıssınlar:D
Hala karışan aileler var :D
Mini etek giymeme asla izin verilmez, çünkü bacaklarım sütun gibi :D
ooo artize bak sen:D
sizde bir kendimiz hakkında övünmemize izin vermiyorsunuz :D ne diyeyim yani :D
haklısın ne diyelim:D
Mini ve tayt:-(:-(:-( bir taytım bile yok anlıyor musun
Aksine babam illede giydiyo ama ben giymiyom atlet 😄
Şort giydirmezler askılı giydirmezler kolsuz ya da dekolte bişey hayatta izin vermezler :/
Eski pijamalarım, ne kadar rahat olduğunu anlamıyorlar
ailem karışmaz genellikle ama sevgilimin her kıyafete bir bahanesi var yani.
Skinny pantalon. Ablam sakın giyme dedi ama yakışmıştı. Kesin kıskandı :SS
Tanga giymek istiyorum çok pisss sevgilim izin vermiyoru cevap kabul ediyorsan tabiiiii
Ailem karışmadığı için sevgilimde karışamaz bu nedenle sorun yok :)
Cok acık dediler ailem göbegi şeritli şekilde acık body
Louboutin almama izin vermiyorlar 1575 ₺ , para biriktirin alıcam ama :D
louboutin komple swarovski pirlantali olmasi lazim, cok sahane duruyor:D
Kimsenin bişeye karıştığı yok ama ben yine de kısa eteklerimi ve taytlarımı hiç aileme göstermedim
Kilolarım tarafından giymeme izin verilmeyen kıyafetler var :/
Ailem karışmaz ama sevgilim esarp yapmama izin vermiyr :-(((
Annem sıfır kol bile giydirmiyo o derece :D
sana ev hapsi direk:)
çok kısa şort ve ince askılı giyselere kızıyolar..