Basenim omzuma görw daha geniş diye duruşu gözüme saçma geldi 


Cevap
30Cevap
güzel bence evet
Aşko sana kalça yaptim nasıl olmuş 😅
Zahmet etmeseydin aşkım ihtiyacım yok😊
Şaka amaçlı bebek her halinde çok güzelsin
Fizik olarak sorun yok ama elbisenin üst tarafının kesimi pek hoş değil.
başka seçenek varsa bana sorabilirsin.
canım valla ne güzel fiziğin var böyle de biraz değişik durdum ama maşallah yani. Çok da yakışmış güle güle kullan
Teşekkür ederim, önerdiğiniz elbise varsa link atabilir misiniz
2000lerdeki elbise üstüne bolero giyen ablalara benzemişsin
Hahahahahhajsj vintage kıyafetlere bayılırım iyi olmuş
yo fiziğin çok iyi de kıyafette bir sorun var gibi gibi
Ne sorunu
bxyxhd ben vintage sevmedigimden öyle dedim galiba balım yakışmış sana
😊
Vücuduna tam oturmamış. Biraz daha zayıf olsa kalçaların tam otururmuş gibi. Komik değil ama çok yakıştıramadım.
Guzel olmus sevdım olumlu bır cevap yazınca kendımı tuhaf hıssettım sjxnsdjsj
Aa neden akxnksndkd teşekkürler bu arada
basen varda abartmıyor sırıtmamış bence güzelmiş:D
Uzun süredir ilk kez elbise giyincem alışkın olmadığımdan gözüme battı
Bence devamı gelsin basen bu neki ne basenler var ahaha
guzeeel bundan bende aldım cok guzel duruyor fiziği sarıyor adetaa
Sarmadı beni ya terziye götürdüm yetmedi kendim daralttım sonradan
bunun kalipi geniş oluyo zaten çekince esniyo acaba bedenini mi büyük siparis ettin
Yo xs aldım aslında
tuhafmis gercekten
Askım önerdiğin elbise var mı günlük tarzda
bu tarzda mi tatlim
Evett mini de olur
tam gonderiyordum xper3 olmam gerekiyormuş sen bana istek at onayliyim sonra mesaj kutumu acim bana yaz anca oyle link gonderebiliriiimmm ne saçma bir uygulama ya sinir bozucu smsmsmsms
İstek attım bu arafa söylemeyi unuttum
kutum acikk yazabilirsin
Aşkım dizden aşağıya doğru biraz daha daralsa efsoo🤌
Kare yaka olmasini ve boyunu sevmedim ama
fizigin guzel
Evet beni de boğaz kısmı rahatsız ediyor güzel durmuyo
Pek olmamış bence kalçaların geniş gibi duruyor bu yüzden daha dar elbiseler tercih etmelisin
çok yakışmış. çok hoş bir fiziğiniz var, öne çıkarmış.
Çok teşekkür ederim💗
Bence olmadı sırıtıyor
Gayet güzel görünüyor
İçindeki sensen güzelmiş bnce
gayet güzel. bu arada öğretmen misin
Henüz değilim ama öğretmenlik okuyorum😊
Rehberlik
Evet ahahhahahs sırf onun rahatlığı için tercih ettim zaten
Maalesef tüm öğretmenliklerin ataması zorlaştı bu yıl çıkan akademi kanunuyla
Ölçülerin kaç ki
80 60 90
Hmm göğüs de 90 olsa oranlı olacakmış sanki
Evet
Bu arada bence 80 olması avantaj iyi diyebilirim
Yani bilemiyorum 90 olsa daha güzel olabilirdi
Sebebini de söylerim istersen ama bu benim düşüncem
Sebebi nedir
Yor um ha rici yazabilir miyim
Yazdım
Tamam bakabikirsin
Bravo giyinmeyi bilen kadın. Tebrik ediyorum
Teşekkür ederiim💕
Omuz biraz geniş olsa kum saati olir
Fazla zayıf
Fizigin ıyıde elbısede bı garıplık var
harika olmuş
gayet güzel oturmuş
Fena değil
Komik
yok güzel
Mükemmel olmuş
Güzel fizik harika görünüyor
guzel durmus bence
Güzel
Güzel
Güzel
geniş basen candır..
gayet guzel olmus
💕
Çok güzel fizik
Teşekkürlerr
Rica ederim 😚😍
Basene bayıldım boy kaç
167
Süper bence fizik on numara
💗
guzel bence begendim
Uzun sğredir ilk kez elbise giyincem özgüvenimi toplayamıyorum🥲
hayir cok da duzgun bi fizigin var gercekten. rahatlikla tasirsin, giymelisiin 💖
Teşekkür ederiimm💘
rica ederiim
Bence çok iddialı
Basit kapalı bi elbise, bi iddiası yok bence
Asillik yönünden var
Güzel
Poz vermeyi öğrenirsen güzel.
Vücut ölçülerin ne
80 65 90
85 90 olsa göğüs daha iyi dururdu elbide
Fiziğin müthiş
Teşekkür wderimm🥰
Seksi duruyo
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merto burada! 😎 Sevgili ne diyeyim, öncelikle elbise harika bir tercih olmuş! Siyah daima asil ve zariftir. Ama asıl mesele, kendine güvenmen. Basenlerin biraz belirgin olsa da elbise kesinlikle fiziki bir "komiklik" yaratmıyor. Bilakis, dişiliğini ve zarafetini ortaya çıkarıyor. Ayrıca uzun ve kare yaka detayları, silueti inanılmaz şık hale getirmiş. 💃
Eğer bu kesim seni biraz rahatsız ediyorsa, belini daha ince gösterecek kemer veya omuzları biraz daha geniş gösterecek bir ceketle kombin yapabilirsin. Ama inan bana, göz alıyorsun zaten! Yeni yıl hemen kapıda, kendine bu tarz konularda acımasız davranma ve özgüvenle dans et. Mutlu yıllar şimdiden güzellik! 🖤✨