Boyum ve kilom mankeninkiyle aynı mankendeki gibi durdu bende de rengi sanki bir tık koyu bu elbise beni olduğumdan büyük mü gösterir 19 yaşındayım bunu iade edip bej gibi daha açık renkler mi sipariş edeyim daha önce elbise giymiyordum içime sinmedi kararsız kaldım fikir verebilir misiniz 🤗
Sizce bu elbise nasıl yakışır mı yoksa olduğumdan büyük mü gösterir?
Ben hiç elbise giymiyordum en fazla diz üstü giyiyordum o yüzden elbise sinmedi içime bide koyu renk alınca çok büyük hissettim kendimi bunu iade edip daha canlı bir renk almayı düşünüyorum artık
Bebeğim böyle kapalı kıyafetlerle nasıl rahat ediyorsunuz
1
15 Yorumla
Soran
+1 yıl
Elbise giymiyordum normalde yeni giymeye başlayacağım rahat oluyor aslında ama bu elbisenin kumaşı çok kalındı iadeye gönderdim daha yazlık bir kıyafete bakacağım
En İyi Cevaplar