Kapalıyım ve aşırı zayıfım 42 kilo falan, 155 boyum var sizce abiyeler üzerimde çok mu kötü durur?

Beden ölçülerim de çok az 36 beden bile zor olacak gibi : / düğün var
Kapalıyım ve aşırı zayıfım 42 kilo falan, 155 boyum var sizce abiyeler üzerimde çok mu kötü durur?
Cevapla