Benim çizgilerimi biliyordun ve sana bunu ilişkinin başında söylemiştim diyerek beni terk etti. Ona defalarca ulaşmama rağmen aramalarıma hiçbir şekilde cevap vermiyor.4-5 ay sonra Fake hesaptan İnstasını takip ettiğimde başka kızla çıkmaya başladığını gördüm. Bana ayrılmak için bahane sundu gibime geldi siz ne dersiniz? Bu ilişki eskisi gibi olabilir mi
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Gizli Üye(30-35)+1 yılErkeklerin mini etek, acik giyen kizla çıkıp sonra bu konud akavga tartisma cikarmasi gercekten zeka eksikliği mi desem, beyinsizlik mi desem bilmiyorum. Insanlarin yaşam tarzi bellidir. Kimi alkol kullanir mesela. Ama siz kullanmiyorsunuzdur ve yanlis buluyorsunuzdur, ahlakiniza falan terstir. Adama alkol biraktirmaya calismak yerine neden alkol kullanmayanı secmek daha mantikli degil mi?
Kadinlarda da boyle. Erkekler o kizla beraberken yasam tarzini, giyimini bilerek sevgili oluyor. Bu konuda olay cikaracaksaniz niye sevgili oluyorsunuz o zaman? Tesetturlu kizlar var onlarla olun. Ya da basi acik olan ama kendini teshir etmeyen, duzgun giyinen onca kiz var. Neden beraber oldugunuz kişiye baski uyguluyorsunuz ve degistirmeye calisiyorsunuz ki. Kiz oyle giyiniyor, oyle seviyor. Bu tarz seyleri bilerek sevgili olup sonra iliskide bunlari buyuk sorun yapmanin gercekten hicbir mantikli aciklamasi yok. Basbayagi ger*zekalilik kusura bakmayin ama.
Ben dovmeli erkek sevmem mesela. Simdi gidip dövmeli erkek sevgili yapip, o dovmelerini sil mi diyeyim ne diyeyim yani? O onun zevki onun yasam tarzi, vücudunda gorsel gormeyi seviyor demek ki. Ben itici buluyorum ama. Kriterlerime uymuyor o zaman bunu bile bile niye sevgili olayim? Mantikli olur mu bu?
Erkeklerde boyle cok takildiklari şeylere sahip olan kizlari secmesinler bir zahmet. Sonra o kiza da yazik oluyor, iliskiye de yazik oluyor, birbirinizi yıpratıyorsunuz. Kiza yari ciplakken vurulup, asik olup ne hatunmus ya diye beraber olup sonradan sorun cikarmanin dogru tarafini bulamiyorum gercekten.
Bu durum kizlarin ben bunu adam ederim, muma ceviririm, degistiririm, zamanla degisir mantigiyla ayni hesap. Ben bunu kapatırım, boyle giyinemez diye bir mantik ve oyle bir dunya yok. Ikisi de olmaz arkadaslar.
Birilerini mum edemez, degistiremezsiniz de, hayat tarzini, giyim tarzini da degistiremezsiniz. buna hakkinizda, haddiniz de yok. Kisi kendisi isterse yapar bunu. Hatta dini butun yasamaya karar verir, ona dogeu gider tesetture bile girer belki. Ama bir kisinin kalbine ve hayatina boyle seyleri zorla sokamazsınız. Buna giyimde dahil. Kizin/erkegin giyimi, tarzi osu busu size hitap etmiyorsa beraber olmayin, evlenmeyin bu kadar basit.
15 Yorumla- +1 yıl
Niye uzatıyorsun ki başta demiş zaten çocuk sonradan değişmemiş. O sadık kalaydı
Cevap sahibi+1 yıl@Karanlıktaki-İnci konu burada cocugun basta deyip dememesi degil. Kimsenin sozu kanun hukmunde de degil, olamaz da. Bunu bastan kesmis evet ama neden bir dusun bakalim. Bunu dedigi zamanda kizin acik giyindigini görüyor zaten. Buna ragmen sevgili oluyor o erkek.
Ben yorumumda ne dedim? Bir insani kolay kolay degistiremezsiniz dedim. Bir insanin aliskanliklarini, isteklerini, dusuncelerini degistiremezsiniz. Size uygun degilse en basta beraber olmamamak en dogrusu. Ben bastan isteklerimi soyledim diye triplere girmeye gerek yok. O zaman herkese siparis verelim iliskiye baslamadan önce. Bunu yap bunu yapma diye. Boyle bir dunya yok. Eger sınırlarınız, kriterleriniz varsa buna gire birini alirsiniz hayatiniza. Hayatinizdaki kisiyi, kendinize, dusuncelerinize adaote etmeye calismak s*lakca. Bu hem kisinin kendisini yorar, hem karsi taragi yorarzhem iliskinin dinamigine zarar verir hemde surekli tartismaya sebep olur. Erkekler olarak bazi konularda sınırlarınız varsa buna gire aday bulun, bulduğunuz adayi değiştirmeye calismayin.
cocugun bunu soylediginde gorunen koy kilavuz istemiyordu zaten. Kiz yine acik giyiniyormus belli ki kizi uyarma geregi duymus. Uyarmak yerine bu sekilde giymeyen bir kizi tercih etmek daha az zarar verir iki tarafa da.- +1 yıl
Olabilir de başta söylemiş yani kabul etmeseydi ya da hayatına öyle birini almasaydı bukadar uzatacak bişey yok
Cevap sahibi+1 yıl@Karanlıktaki-İnci tamam bu kadar basit. Bende diyorum ki kimsenin sozu kanun hukmunde degil. Cocuk bile bile sevgili olmus bu sekildeki bir kiza. Kiz da uymamis, uyamamis yasam tarzi bu çünkü. Bende yasam tarzi, bu sekilde giyim istekleri olmayan bir kizla, erkekler sevgili olsa daha rahat ederler boyle sorunlar olmaz, kimse de kimseye boyle uyarılar yapma durumunda kalmaz böylelikle. Bunu anlatmaya çalışıyorum. Bu cocuk gibi bu tarz durumlardan rahatsiz olan erkekler acik giyinme ihtimali olan kizlarla olmasinlar, cikmasinlar bu kadar basit. Ülke de dogru duzgun giyinen kiz mi yok? Erkekler olarak en basta boyle kizlari tercih edin. Sizinde kafaniz rahat olsun, kavga da etmeyin, kiza baski da kurmamis olursunuz, iliskinizde daha gullul gulistanlik gider diyorum bende
- +1 yıl
Çok uzun yazıyorsun okumadım neyse hayırlısı
En İyi Cevaplar
+1 yılAdama hak verdim çünkü en başta böyle biri olduğunu söylemiş.
Eğer bu sorunsa niye birlikte oldun? Ne için terk ettiğinin bir önemi yok. Başta bile bile kabul ediliyorsa sonra sorun çıkarılmamalı.03 Yorumla
Soran+1 yılben zihniyetten bahsediyorum sen bana haklı mı haksız mı muhabbeti yapıyorsun bir erkek seni bu şekilde böyle terk etse normal karşılayacaksın öyle mi
- +1 yıl
Ben en basta “sunu giyemezsin” diyen biriyle birlikte olmam.
Oluyorsam zaten kabul etmisimdir. Neye sasiracagim ki terk edilince? - +1 yıl
Bile bile lades demissin sorun o.
Adam iyi veya kotu fark etmez. Kabul etmissin basta..
+1 yılWalla elamanı harbi taktir ettim. Olayın mini etek kısmını geçtim. Hakikatten adam gibi adammış. Sınırlarını, çizgilerini söylemiş. Aştığın gibi de tekmeyi koymuş, helal olsun.
Olay hakkında konuşacak olursak, haksız olduğunu söylememize gerek yok herhalde?
Sen bu kadar çok giymek istiyorsan, o zaman kendi kafanın uyuştuğu insanlarla konuşacaksın. Mini etek giymeni sorun etmeyeceklerle konuşacaksın. Kafanız uyuşmuyorsa bu yola çıkmayın kardeşim, zorla mı sevgili oluyorsunuz awq02 Yorumla
Soran+1 yılTakdir edileceği bir tarafı falan yok. Egosu tavan yapmış benden tak diye ayrıldı başka kızlarla sevişebilmek için olayın özeti bu adam gibi adam güzellemesi yapmana gerek yok kıskançlığından kuduruyorsun Şu an
- +1 yıl
Çok da güzel takdir edilecek bir tarafı var. Çizgisinde sabit olan adama kaç yaşında olursa olsun saygı duyarım. Egosu tavan yapmamış sen kudurmuşsun, o senden ayrıldı falan diye ki ayrılırken haklı olmasını da yediremiyorsun şimdi açık konuş kimse yok kimse kimseyi tanımıyor burada yani
Ayrıldıktan 4-5 ay sonra sevgili yapmış ne var bunda? Ne bekliyordun? seneler boyu senin hasretini çekmesini mi?
Ayrıldıtkan 2 ay sonra da yapsa ben yine saygı duyardım. Fikirlerine ve çizgilerine saygı duymayan bir kadın için niye kendisini aylarca harab etsin.
Ayrıca sevişmişsiniz, bakireliğini onunla bozmuşsun, elinde hazırı varken neden gitsin başkasına? Bakirelik konusunda her kız öyle tak diye yanaşmıyor zaten buralarda görüyoruz. Az mantıklı düşün, tek bir tane bile haklı yanın olmadığını göreceksin :d
Kuduran ben değilim keenks
Düşün ve öz eleştiri yap
+1 yılÇocuk haklı sana ilişkinin başında söylemiş ama sen de ona inat onu rahatsız olduğu şeyi yapmışsın ki Ayrıca 4-5 ay sonra yaptığı bir ilişkiden dolayı ayrılmak için bahane uydurdu diyorsun ki alakası yok 4-5 Ay büyük bir zaman bir insan unutulabilir bu 4-5 ay zamanda o yüzden kendine haklı çıkarmaya çalışma Bence burada büyük bir hata var o da sen
02 Yorumla
Soran+1 yılneresi haklı afedersin? Bir kız sırf sen arkadaşlarınla ondan habersiz dışarı çıktığın için senden ayrılıyor bunu normal karşılar mısın
- +1 yıl
Evet.
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
18
Cevap
43Cevap
- Moda & Stil konusunda 31,9b cevap paylaştı.
u +1 yılBahane evet. seni seven olduğun gibi sever.
'''eminim bir sonraki sevgilisi mini etekli olacak bak gör.. '''
00 Yorumla - Moda & Stil konusunda 302 cevap paylaştı.
+1 yılİnsanların belli başlı düşünceleri vardır ve kuralları basittir. Hayatına aldığın kişinin kurallarını ve karakterini bildiğin halde, haberli veya habersiz farketmeksizin o kıyafetleri giymen doğru değil. Arkadaşın sergilediği davranışta yanlış olan hiç bir şey yok.
20 Yorumla
+1 yılBırak, devam etsin. Bu olay bana birini hatırlattı. Giyimin için senden ayrılan birinin bulmuş olduğu kadın da onu bir aldatırsa görürüz. Bildiğin bahane etmiş. Bahane olmasa seni baştan tanımıyor muydu? Nasıl giyinmiş olduğunu bilmiyor muydu? Ona göre sevgili olmama hakkını da kullanırdı bahane olmasa.
10 YorumlaModa & Stil konusunda 1,1b cevap paylaştı. Adam seni önceden uyarmış demekki kırmızı çizgisi sende kabul etmişsin böyle birisi olduğu için ama ilişkiye sen ihanet etmişsin adamda sözün adamı demek bırakmış seni bunda sorun yok seni bekleyecek değil ya gidip başkasını bulacak kendi kriterlerinde olacak bu kişi tabiki
10 Yorumla- Moda & Stil konusunda 424 cevap paylaştı.
+1 yılBir kız, ne kadar açık giyiniyorsa, genelde o kadar da, seks geçmişi fazla oluyor.
Kesinlikle doğru orantı var.
Fakat, genelleme yapıyoruz.
Yani, istisnalar da var.08 Yorumla
Soran+1 yılben sence ayrıldığım kişi ile seviştim hayatım boyunca
- +1 yıl
Kim bilir ondan önceki sevgililerin veya erkek kankalarınla da sevişip kendini tokmaklatmışındır
Soran+1 yılsence onlayken bakireliğimi bozdum diğerleriyle arka kapıdan olduk veya anal denedik o kadar
- +1 yıl
Tamam sus iyice kızlardan soğudum mk
Soran+1 yılbence sen önyargılı bir loser erkeksin
- +1 yıl
Sadece kriterleri olan Allah yolunda olan bir erkek.
Soran+1 yılkızsızlıktan ölcen 31 e mahkumsun
- +1 yıl
😂😂😂
+1 yılTakdir ettim kardeşimi.
En başından söylemiş sana çizgilerini.
Sen de aşmışsın.
Yaptığın bu hareket onda kötü bir algı oluşturmuş ve ayrılmış.
İkinizde yolunuza bakın. Bol şana00 Yorumla
+1 yılsahsen kimin ne giydigine karismam. ama yaninda ben olmadikca tahrik edici seyler giyinmesine musaade etmem. zorla carsafa sokacak da degilim fakat kapi orada. ciksin gitsin, ne giyerse giysin.
00 YorumlaAdam baştan tarzini ortaya koymuş. Kiskanc bir yapıda belliki. Ciddi ilişki istiyorsa evlenince anlasamayiz diye düşünmüştür. Ya uyum saglayacaksin ya da kendine göre insanlar sececeksin
00 YorumlaBaştan uyarısını yapmış sana bunu kabullenip ilişkiye başladıysan o eteği giymemeliydin bence bahane değil 🎈
10 Yorumla
+1 yılKusura bakma haklı baştan demiş ve olmasi gerekeni yapmış. Taviz verseydi gerisi gelirdi
20 YorumlaSeni baştan uyarmış sende kabul ederek onunla olmuşsun. Bu yüzden evet haklı. Bi de resmemn arkasında iş çevirmişsin.
00 YorumlaAdam haklı. Patronun sabah 8 de işe gelmesini söylese, sen de işe 11 de gidersen kovulursun. Buna bahane diyemezsin.
00 YorumlaSana önceden sınırlarını söylemiş anladığım kadarıyla. Bazı insanların tahammülü yoktur bu olaylara eğer yazdığın gibiyse bahane değil bence
00 Yorumla
+1 yılYoo adam seni uyarmış sende ona rağmen yapmışsın bence iyi de yapmış en sinir olduğum kadın tipi yapma diyince yapanlara ayar oluyorum
00 YorumlaKırmızı çizgiler önemli , aşmamak gerekiyor. Ayrıca ondan da olabilir.
10 Yorumla
+1 yılBırak şu pez* vengi. Müdahale etmeye hakkı yok. Sevseydi böyle kabul ederdi. Taviz verme
14 Yorumla- +1 yıl
@Luciferr111 çok ağır bir laf olmuş. Kıskanmayan ve teşhirden mutlu olan erkek için güzel kardeşim diyebilirsin. Arkadaş en başında kural koymuş. Bu mu cevabın?
- +1 yıl
@hasann_34 arkadaşım bugün etek giyme diyen evlenince başını kapat der. Baştan tavır koymuş kızın da direk engellemesi lazımdı. Kızın tek hatası bu.. ama kesinlikle karışmaya hakkı yok. Begenmiyosa kendi kültürüne ait bi kız bulacak. İnsanları değiştirmeye çalışmayın bi yerde bu şekilde patlak vereceği besbelli.. beni şekillendirmeye çalışan kendi kararlarıma müdahale eden bir insanın bana saygısı yoktur bu yüzden benim de ona saygım olamaz
- +1 yıl
@hasann_34 teşekkürlerr ama ben bu konuda biraz hassasım o yüzden. Başımı kapatmaya calisti biri mesela. Ne hadle? O şekilde görüp begenmisse hiç yanasmasin degistirmeye. Birde bana emrivaki yapıyordu ama ayrilmazdi da en son tekmeyi koydum.
Bahaneyi bilemem ama en basta tavrinı ortaya koyduysa haklı
10 Yorumla
+1 yılBence sen sevin böyle bir erkekten kurtuldun, cahillik resmen
00 YorumlaAy kendine neymiş acaba tamam kıskanabilir ama kısıtlayamaz
02 Yorumla- +1 yıl
Açın hertarafınızı gezin knk süs kedisi gibi
- +1 yıl
@Karanlıktaki-İnci Adam kapalı kız arıyorsa ona göre seçim yapsın
+1 yılHiç bir adam giyimime karışamaz kendim ayrılırım.
00 YorumlaGiyme diyorsa gitmeyeceksin aksi durumda sonuçlarına katlanırsın şu an olduğu gibi
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılAdam başka yelkenlere kulaç açmış sen eskisi gibi olur mu diyorsun. Lafını çiğneyip bildiğini okumuşsun soğumuş adam da
10 Yorumla
+1 yılBence bahane değil erkekler erkekleri çok iyi tanir mini etekte giymek bulunduğun yere göre değişir ama sonuçta türkiyede yaşiyosun eve gidene kadar 100 kişi bakmiştir buna önem veriyosa bence bahane değil
00 YorumlaIyi yapmis. Zaten siz nasil rahat edebiliyonuz mini etekle ben anlamiyom usumuyonuz mu :d Ayrica mini giyen kadinlar da ilgimi cekmiyolar bana gore sadece figuranlar. Ayni sekilde turbanlilar da hahahhaha
00 YorumlaModa & Stil konusunda 1,6b cevap paylaştı. Miniyi sadece ona mı giymeni istiyo yani anlamadım
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılAdam niye bahane etsin. Sen uymamışsın ayrılmış başkasıyla birlikte sende bile bile hata yapmasaydın
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBence değil, her erkek sevmez böyle giyenen kızları.
00 Yorumlabir şey söyleyeceğim acaba senin sevgilin benim ex mi? Sevgilin nelereli ahahahshahshah
23 Yorumla- +1 yıl
Nelereli mi
- +1 yıl
boş ver onuda sorunu cevapliyim başvuru yapıp yaşını düzeltebilirsin bende yanlış yaptım ama uğraşamam çokta önemli değil
Yedirememiş işte iyi olmuş tekmeyi yemişsin düzgün birini bulsaydın keşke dövseymiş öyle terk etseymiş
00 Yorumla
+1 yılYuhhh bu yüzden mi terketti, kesin başkası varmışşş
00 YorumlaBöyle bir adamdan kurtulmuşsun şükret.
10 Yorumla
+1 yılbu kadar kolay unutması bahane gibi evet
00 YorumlaMerhaba , büyük ihtimalle.
00 Yorumla
+1 yılAferin, kral hareket.
00 Yorumla
+1 yılMillete bir yerlerini gösteren kızla olmaz zaten
00 Yorumla- Moda & Stil konusunda 2,3b cevap paylaştı.
+1 yılYaşadığı mağaraya dönsün
01 Yorumla
+1 yılbazı erkekler asiri kiskanc olabiliyor
00 Yorumla
+1 yılNe güzel olmuşsundur ee
00 Yorumla
+1 yılAyrılmak için bahane ararken ben
00 Yorumla
+1 yılSınırları varmış haklı tabi
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılAdam en başta demiş sana taktir ettim çocuğu
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılverdin mi sen bu çocuğa
00 YorumlaModa & Stil konusunda 1,9b cevap paylaştı. bahane ya da bardağı taşıran son damlaydı
00 Yorumla
+1 yılYani haklı
06 Yorumla- +1 yıl
Soran+1 yılnasıl haklı olabilir bu konuda?
- +1 yıl
Peki sence
- +1 yıl
Apla adam sana ilişkinin başında demiş zaten kendinde diyorsun
Ve onun istemediği şeyi yapmışsın o da bitirmiş
Soran+1 yılben zihniyetten bahsediyorum sen bana haklı mı haksız mı muhabbeti yapıyorsun bir erkek seni bu şekilde böyle terk etse normal karşılayacaksın öyle mi
- +1 yıl
Zihniyeti böyle biriyle çıkmasaydın sende bu kadar basit
Moda & Stil konusunda 349 cevap paylaştı. Ayrıl bitir
02 Yorumla
Soran+1 yılo bitirdi zaten bende saf gibi hala peşinden koşuyorum
+1 yılSeviştiniz mi?
02 Yorumla
Soran+1 yılEvet hemde defalarca
- +1 yıl
Hevesini almış senden. bahane uydurmuş rezil
+1 yılgayet iyi olmuş, ondan hızlıca kurtulmuşsun
10 Yorumla
+1 yılAdam çok haklı
10 Yorumla
+1 yılEvet kiskanmis neden cikiyon sende 😏
00 Yorumlabahane arıyormuş
00 Yorumla
+1 yılEvet.
00 Yorumla- Moda & Stil konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılDoğrusu olmuş
00 Yorumla
+1 yılKöylüymüş
00 Yorumla
+1 yılBhane uydurmuş
00 Yorumla
+1 yılGüzel bir bahaneymiş
00 YorumlaHayır kıskançlık
00 YorumlaModa & Stil konusunda 802 cevap paylaştı. Bahaneydi bence
00 Yorumla
+1 yılYaa nasil
00 Yorumla
+1 yılbencede iyi olmuş ayrıldığınız
00 Yorumla
+1 yılAsla
00 Yorumla- Devamını Gör (1)
Devamını Gör(46)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Moda & Stil > Sorular > Sevgilim ondan habersiz mini etekle dışarı çıktığım için beni terk etti, sizce bahane miydi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer