Sosyal medya üzerinden konuşuyorduk 1 ay arkadaş gibi falan buluşma kararı aldık biribimizi canlı görmek için elimii tutmak istedi uzatım sonra sarılayım dedi hayır dedim sırf sarılmadım diye hiç sevglin olmadı mı dedi oldu dedim hiç mi yakınlşma olmadı dedi oldu veya olmadı sen onunla hiç mi sarılmadın dedi evet dedim eve bırkmadan önce artık tanımıyorum seni falan dedi dedim sırf sarılmadım diye yani kısacası seni beğenmedm de gec dedim neye kasıyon sizce amacı neydi?
Flörtün elini tutmadım diye beni terk etti, sizce amacı neydi?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
Amacı cinselliktir. boş ver umursama ayrıl
Dokunmak işte, daha fazla dokunmak ve daha fazla... Amaç sevgi, aşk, birliktelik değil ki, karı kız düşürme sevdası ıaksdfdsfgbd
Katılıyorum
Valla sen basit bişeyi reddetmişin adamds senle vakit öldürmek istememiş
Olabilir
Hersey olacağına varır o sendem kurtulmuş sende yoluna bak boş ver
O mu benden kurtulmuş
Evet bence öyle
Sırf sevişmedim diye yanş
Abi el tutmakla sarılmakla sevişme mi olur ya
Haa adam kalkar gtün başını ellemeye çalışır sonuna kadar sen haklısın ama Şu an sen haksızsın bana göre
El verdikten sonra sarılma diyor Grek yok ilk buluşma ilk defa yan yanayız
İyi öyle diyosan öyle
Hiçbir insana önceki sevgilin sana yakınlaşmadınmı , sarılmadı mı , öpmedi mi , koklamadı mı gibi sorular sorulmaz bu bildiğin ayılık
Bence de
bahane, palavra, istemem yan cebime koy of bu ergenlikten çıkamayan erkekler ya
Amacı cinsellikmiş neyini anlamıyorsun ucuz atlatmışsın
O ayrilan adam erkek eli degmemis kiz ariyordur simdi.!
Amacı farklıymış knk anladın onu sen ucız kurtulmuşsun
Neymiş herkes böyle yapmazmış demek ki beni beğenmedin sarılmıyorum alakası yok dedim bence sen yanlış düşünüyorsun
amacı belki kötü değildir sadece temas bagımlısıdır
Olabilir ama sevgli olmaya yanaşmıyo ama temas yine kuracak ki
Sevgili olmaya yanasmıyosa iş baskadır salla gitsin sorun sende değil.
En iyisini yapmışsın senin kararına saygı duymayanı at gitsin
Öyle
Sevmemiştir baktı sarilmıyoda salmistir.
r sevgili değiliz ki sarılayım
Seni öldürmek sjsjsjsj
Beğenmedi mi acaba
O flört seni cinsel anlamda kullanıyor imiş
olabiliyor bu tarz şeyler
amacını bilemiyorum ama bence sen haklısın
Amacı farklı, ayrılması iyi olmuş..
Aynn
Bir daha kaçarsın artık böylelerinden
İyi ki ayrıldın
İlk buluşmada temas etmeye çalışandan uzaklaşmak en iyisi
Haklısın evet
Nickin komikmiş :)
Neler yazdım bu kullanıcı var dedi bende böyle bir şey buldum yaptım 😂
Nerden aklına geldi 😄
Aynur aydının şarkısından bir kısmı bu söz 😀
Şarkının adı neymiş 😄
Bi dakika
Bekliyorum tamam
Ahhaha 😂😂şarkının adı yalnız
😄😄 tamam çok garip geldi de
Ne zaman açtın hesabı?
Yeni açtım 3 saat oluyor
Ne oluyor ya
Ne ne oluyor anlamadım
Ben de dün açtım ikimiz de yeni açmışız
Sürekli bildirim mi geliyor sana @soline
Aynen yeniyiz daha
Özelden mesaj atılabilseydi güzel olurdu burayı meşgul etmezdik :)
Xper az evet
Cinsellik
Bis yapmış
Seni sikip bırakmak