Flörtün elini tutmadım diye beni terk etti, sizce amacı neydi?

Sosyal medya üzerinden konuşuyorduk 1 ay arkadaş gibi falan buluşma kararı aldık biribimizi canlı görmek için elimii tutmak istedi uzatım sonra sarılayım dedi hayır dedim sırf sarılmadım diye hiç sevglin olmadı mı dedi oldu dedim hiç mi yakınlşma olmadı dedi oldu veya olmadı sen onunla hiç mi sarılmadın dedi evet dedim eve bırkmadan önce artık tanımıyorum seni falan dedi dedim sırf sarılmadım diye yani kısacası seni beğenmedm de gec dedim neye kasıyon sizce amacı neydi?
Flörtün elini tutmadım diye beni terk etti, sizce amacı neydi?
Flörtün elini tutmadım diye beni terk etti, sizce amacı neydi?
Cevapla