Tarkan'ın eşi Pınar Tevetoğlu'nun seçim kombini sosyal medyayı ikiye böldü. Acımasızca eleştirenler oldu. Sizce nasıl?

Tarkan ve eşi Pınar Tevetoğlu dün oy kullanmaya gittiler ve fotoğrafları sosyal medyada paylaşıldı. Pınar Hanım'ın kombini ise tartışma konusu olmuş. Acımasızca eleştiren bir kullanıcı "koskoca Tarkan ya Tarkan... eşi böyle olmamalı demiş" Tabii bazı insanlar ise Pınar Hanım'ı korumuş.

Gerçekten nasıl olmalıydı kombini bilmiyorum ama ben bu sözlere katılmıyorum. Seçime giderken abiye mi giymeliydi? Gayet normal ve günlük bir kombin olmuş. Bence insanlar kendi egolarını ünlü isimler üzerinden tatmin ediyorlar.

Tarkanın eşi Pınar Tevetoğlunun seçim kombini sosyal medyayı ikiye böldü. Acımasızca eleştirenler oldu. Sizce nasıl?
Tarkanın eşi Pınar Tevetoğlunun seçim kombini sosyal medyayı ikiye böldü. Acımasızca eleştirenler oldu. Sizce nasıl?
Tarkan'ın eşi Pınar Tevetoğlu'nun seçim kombini sosyal medyayı ikiye böldü. Acımasızca eleştirenler oldu. Sizce nasıl?
Cevapla