AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
43Cevap
e resımdekı zaten baya gıymesıne bıle gerek yok ama dusunce ozgurlugu
kilolusun onu giyme kilolusun bunu giyme ne giyelim pardon da ! hem kime ne benim yakıştırıp giydiğimden
Kime ne değil.. millet senin araya kaçmış taytlı poponu görmek zorunda değil
popomada bakmasın bir zahmet
poponu görmeden nasil bilcek öyle bisey oldugunu ister istemez görüyoruz
Bende tayti kilolu kizlarda seviyorum lombur lombur sallancak boyle
Yakışmasa da giysinler beni ilgilendirmez, herkesin kendi keyfi.
bence kimse giymesin tayt
sorunu çözdü nihavend nihayet :)
hahhahaha koptum okurken ya :)
:) öyle ama
Yakisanlar var ama ben tercih etmem
sismanlara yakismiyor
Aynen
Yazık kafana herkes istediğini giyer sanane seni be ilgilendirir bu konu
herkes istedigini giysin sizene
benim düşüncemden sana ne?
o zaman bu soruyu sormazdın yapılan her yoruma saygı duymalısın
Sana ne size ne diyemezsin ozaman
Istedigim her seyi soylerim
Kendi kendin yiyorsun farkinda degilsin
tayt giyen kızları hiç sevmiyorum açık ve net.
:D neden
geçen kilolu bir bayan tayt giymiş görsen kusardın heralde :D
Hocam resimdeki tayt değil başka bir şey :D
haha taytmi kalmis orda hepsi araya kacmis
bir ben giymedim galiba
cok yasa :)
o zaman kuru tahtasın BRAVO sana
Ahahahah suratimda oyle bir hal mi var @foker1
Aglara takılmış balina gibi oluyorlar.
:D aynen dimi
Sizin Bu ettıgınız Kelımeler O kızların butun hayalını hayatını yıkabılır bunu hıc dusunmuyorsunuz demi? Kendınız öyle ıstıyorsunuz onlarda öyle gıyınmek zorunda? bu mudur? Bu ettıgınız lafların Allah hesabını sorsun Hem burada Hemde öteki Tarafta..
ya dalgami geciyorsun sen benimle anlamiyorum sanki bütün hayatlari tayt bana allahin adini aliyorsun tayt konusunda allah seni dogru yola getirsin... ben sirf tayta karsiyim baska istediklerini giysinler ha tayt diye tutturuyorsanda ozaman üstüne uzun bisey giy popon görünmesin
Ben kalça kısmımı ortuyorum zaten sorunum tayt değil benım gerekırse evdende çıkmam sadece kılolu ınsanlara yapılan aşşağılayıcı seyler anladınmı
ya ben kalca kismi acik olanlara yazdim bunlari hatta asagida bir arkadas fotoraf paylasmis... senin gibilere lafim yok sen benim neden sordugumuda anlamamissin üstelik bende sismandim eskiden ondan takildigim tayti o sekilde giymeleri bak giymeleri yazdim cünkü sen dahil degilsin alinma
@yalnızpapatyaa Allah çirkin yaratmamış onlar kendilerine yapıyor bunu yani erkek için düşünsene 110 kilo gobekten ibaret biri neden dar body giysinki ben giymiyorum 176 72 kiloyum kas yok az göbek var kendim bile rahat olamıyorum herkesi güzel gösteren birşeyler vardır ama olmayanı yapmamak lazım..
Folyolanmış dana eti gibi duruyorlar
Isteyen istediğini giyer abi yeter ya
tamam abla
çünkü onlarda insan gardaş
bende ciplak dolasim ozaman
ozaman insan olmazsın ki
niye insan olmak icin biseymi giymeliyim
o senin edebinle alakalı hocam
eeeeee geldikmi kuru fasülyenin faydalarina o taytta edeple alakali iste
Helal olsun sana Varya Onca yorumların ıcınde Bı tek sen duzgun cevap vermıssın.. Helal olsun dıyorum baska bırsey demıyorum!
en azından insan gibi tayt giyiyor senin gibi lavuk degil yürü l*n işine
teşkkür ettim @yalnızpapatyaa
TAYTIN HER TÜRLÜSÜNE KARŞIYIM :)
Giyen kızlarda yok o bedenlerde üreten firmanın...
Bende daha anlamış degilim :)
:):)
Bunu oturup konusmak lazim derdi ne
kimin?
Yoldan buldugumuz taytli kizi cekip kafede otrup knusmak lazim bikere yaptim beles kafeye gtmeyi kim istmez derdi yokmus tarziymis :)
Hasta olanlarda var mış :) tarzıysa değistirsin bir zahmet
Bizimle degılsın dedim kalktim hesap ona kaldi :)
bizimla olcak o bir kere :D
Bizimle degil snle olsun :)
Tayt üretimini tedavülden kaldıralım olsun bitsin
neden üstlerine uzun bisey giyerlerse güzel oluyor bence
Ama giyinmiyorlar
Biz zayıflar gitmiyoruz bunlara ne oluyor panpiş
yani sizin caniniz yok mu panpis
Çok güzel bir konuya basmışsin
Kilolu derken 172 boyda 70 kg giyemezmi mesela..
giyebilir ama benim dedigim üstü kisa oluyor poposu ortada tayt resmen araya kaciyor anladinmi öyle olmasin iste
Hmm yok ben giyiyorum ama 70 kg gostermedimi soyluyorlar yaarin xper 2 oluyorum link atarimm :)))
nereye atarsin ;D
Buraya
https://hizliresimyukle.com/image/PiPf https://hizliresimyukle.com/image/PiPs
Işte 70 kg yim 172 boy çirkin duruyor mu
Ne yalan söliyim haklısın
seninde penisin yok ama külot giyiyon aynı şey g*t
Tayt giyen kiz=Gel beni s*k. demek bana gore
Aynrn öylr dostum aynen
Bide soyle bisey var giymis tayti got * meydanda erkek baktimida sapik oluyor
orasida var oysaki amaclari erkeklerin bakmasini saglamak
Aynen
Tayt olmasaymıs nolurmus cok merak edıyorum
Hep batısallaşma iste
sen neden yaşıyosun neden?
tayt giyipte üstüne uzun giymeyenlere gelsin sözlerim
Aynen mk Carlos a kafa tutuyorlar
carlosunki gene kas ama onlar su torbasi gibi
^_^
Baska dikkat cekicekleri yöntem olmadıgı için
igrenc bir görüntü
Allah neyi kınıyorsanız basınıza Gelsın Ben kiloluyum tayt gıyıyorum evet ama pantolon bulamıyorum ve hastalgım var anladınmı? Millet size göre giyinip kuşanamaz ALLAH NEYİ KINIYORSANIZ BAŞINIZA GELSIN!
üstünde uzun bisey varsa soun yok ben tek o üstü kisa bütün mal ortada olan kisileri kast ediyorum
Sakin ol kızım , soran kişi açıklama yapmış sende kendine gel *
Pantolona sigamadiklari için
Diktirebilirler bana simdi pahali ama demeyin ucuz terzilerde var
PantolonLarda tayt gibi durmazmiki bence uzerline uzun bisey giysinler alta ne giyiyolarsa giysinler
Taytlari araya kaciyor ama evet uzun bisdy giyseler neyse diycem
Göstermeye meraklı olmayan giymiyor zaten :)
Bencede :)
zayıf fit göstermek için :))))
öyle görünüyorsa ben körüm arkadas
ben de merak ediyorum
Rahat cünkü heves ediyorlar
Giyinmeyi bilmiyoki çoğu.
Aynen dostum
fazla et göz çıkartmaz
Bide kıvırıyorlar oynak balinalar
Sanane?
Sizin yüzünüzden miyop olduk
:D ben şişman değilim ama olabilirdim ve olsaydım istediğimi giyerdim @Şairevlenmesi
nickin ilk türk tiyatrosu muydu
sanane be yürü git hepmi bana yonuyorsun ya burada en az gecinebildigim kisi sensin ncnc
İlk pastarol şiir adfjhfssf
Yok artık :D seni tanımıyorum soran kişi
tanima daha iyi bu ikinci hesabimda ondan :D yildim senden artik eziyet cekiyorum senin yüzünden :D
görüntü kirliliği moruk baska bişey değil yani
Aynen moruk
Sen her tayt giyene neden bakıyosan aynı sebep
Aslında öyle
Sanane giyer giymez tek derdin bu mu
sanane sorarim sormam tek derdin bu mu
Evet
bende evet
Canımız istiyo asdfsaf
ama üstüne uzun bisey giy :))
Uzun giyiyorum zaten :D
ee ozaman öpüp alnima koyuyorum :) dedigimle seni kast etmiyormusum demek
Ok :)
Aga takilan balik gibi oluyolar amkk 😀
Sanki su torbası gibi sallanıyolar
Aynen kanka sorma vallahi goz zevkimizo bozdular yemin ediyorum =))
sarsildik kanka
Onların canı yok mu
Alakasi yok ne o herkes istedigini giyemez igrenc bisey... zayiflasin madem giymek istiyorsa insan yakisani giysin illa moda veya rahat diye sallanan yaglarini milletin gözüne sokmasin
Ya zaten onlar kendilerome yakistiriyolar onlarin cercevesinden bakmalisin bna gore de igrenc ama yadirgiyamiyorum herkesinki yemeye bagli degik hastakiktan kilo alan var
onlarin etrafinda hicmi arkadasi ailesi yok desinler yakismiyor diye. hasta olanda var ama yinede insanin gözüne carpiyor ister istemez ve hos bir görüntü degil
Elbette iyi degil ama naapsin
üstüne uzun bisey giysin mesela madem tayt giyor
Vardir elvet giyenler bilmem
Ne yapsinlar pantolun olmuyor
nasil olmuyor ya tabiki olur olmasa bile diktirin terziler dikiyor cokta pahali degil ucuzada diktirilir yemeyin beni
Herkesin zevki kendine
sanane totoş
o totos dedigin sana bir kaysin totos dermisin acaba bidaha
cok guzel bir soru
dimi
aynen
ben giymiyogumm:)))
afferin :)
Sana mi sorcaklar
cattik gene
Elalemden sana ne?
Brnim düsüncemden sanane? Begenmiyorsa cekip gidebilirsin
Kizlarsoruyor. com
Erkeklersoruyor. com degil :)
Erkeklersoruyor. com yazda bir gör 3ün1ini hadi yaz
Sanane mal sanane
hangi mal lazim aynaya bakta söyle siparis vereyim
Herkes ne istiyorsa giyer özgürlük denen bişey var ayrıca kiloluyuz diye tayt giyemiyicekmiyiz
Üstüne uzun bisey giyorsab sorun yok kardesim
Zaten giyiyorum cokta kilolu değilim ama hasta olup kilo veremeyen kızlarda var yani
napim o bahane degil... tayt araya kaciyor popo ap acik ortada kilolu normal degil bu
Belki onlar öyle rahat ediyorr
Sen sor diye :D
gizliden laf sokmayi sanat mi sandin
Gülmesem sinirini anlayacamda.. Gülmeyede gelmiyo.
gizli olmasaydin gülmeye gelirdim
Yol ben daha gülmem senle 😤
gülmeye gelirdim yazdim zaten is isten gecti
zevk meselesi
Resme bak
Size ne yahu
Sana ne yahu
Nasıl bana ne
Anladığın kadar
Isteyen istediğini giyer buna karışma hakkın yok
Hakkım yok ama tavsiyede bulunma hakkım var
Evet var
Hiç sorma ya of :D
sordum bir kere napcaz? :)
bir heves işte.
Yo giymiyom
Ayneen ya