Tığ işi bluzum nasıl olmuş? Sizinde el işlerine yatkınlığınız var mıdır?

Tığ işi bluzum nasıl olmuş? Sizinde el işlerine yatkınlığınız var mıdır?

3 günümü alsada değdi tabi ki bu güzel tığ işi bluzu yapmak 😊Yaz gelse seve seve giyeceğim 😊😊tasarım ruhun doğanda var misali.

Tığ işi bluzum nasıl olmuş? Sizinde el işlerine yatkınlığınız var mıdır?
Cevapla