
3 günümü alsada değdi tabi ki bu güzel tığ işi bluzu yapmak 😊Yaz gelse seve seve giyeceğim 😊😊tasarım ruhun doğanda var misali.

3 günümü alsada değdi tabi ki bu güzel tığ işi bluzu yapmak 😊Yaz gelse seve seve giyeceğim 😊😊tasarım ruhun doğanda var misali.
Gayet hoş. Eline sağlık ✨
Teşekkür ederim 😊
Eigler için teşekkürler ✨
Rica ederim 😊
Cevap
9Cevap
Güzel olmuş elinize sağlık :)
Teşekkür ederim 😊
Güzel görünüyor emeğine ve ellerine sağlık, başarılı
Teşekkür ederim 😊
Valla çok güzel görünüyor, ellerine sağlık çok şirin olmuş 🥳🎈
Teşekkür ederim 😊😊🤗
Rica ederim ☺️
Bunun farklı versiyonu da eklendi renkler farklı olarak tabi ki.
Ne güzel, bunları manken üzerinde giydirmek lazım çok hoş görünüyor.
Tasarımları giymek üzerine kendime yaptığım için.
Yetenek 👏🌹
Teşekkür ederim. 😊
🎈🙏
Valla kızma ama hiç beğenmedim 😅
Yo kızmam yine de teşekkür ederim:)
Çok güzel olmuş. Güle güle giy.
Teşekkür ederim 😊
Otantik ve renkli
Çok güzel olmuş bence normalde ne işle meşgulsünüz
Spor spikerliği+aile danışmanıyım
Ellerine emeğine sağlık çok güzel
Eline sağlık ama ben beğenmedim
Güzel olmuş.
Teşekkür ederim :)
güzel
Teşekkür ederim :)
Çok şirinn

En İyi Cevaplar