Etli butlu olmaktan gayet mutluyum ama kıyafet bulamamaktan cok sıkıldım. Ülkedeki herkes çıtı pıtı mı? Mağazalarda hep aynı ve minik kıyafetler var...

Etli butlu olmaktan gayet mutluyum ama kıyafet bulamamaktan cok sıkıldım. Ülkedeki herkes çıtı pıtı mı? Mağazalarda hep aynı ve minik kıyafetler var...

Profil fotoğrafı sana aitse hiç de öyle etli butlu görünmüyorsun. En fazla dolgun, kıvrımlı ve hatları belli olan, yani çok beğenilen yapıda fiziğin var gibi. Bulursun, o kadar da zor olmamalı. 25 altı yaşlara hitap eden Bershka, Stradivarius, Zara, Mango gibi mağazalarda belki zor ama, tarzı daha dişi, daha feminen mağazalar da var.
😂😂 bende en çok hep crop badiler crop kazaklar , hırkalarla karşılaşıyorum uzun normal bir şey bulmak çok zor hepsini kısa yapmışlar 🤣 arkadaş herkes crop giymiyor ki benim yaşıma crop gidermi😂😂 bu modacıları şiddetle kınıyorum al işte kınadım 🤣😂
şu an ne yazık ki moda gibi dar ve kısa kalıp kıyafetler.. Dışarıda bulmak zor oluyor ama internette birçok site var ben de balık etliyim ama çok rahat kıyafet bulabiliyorum.
Geniş beden bulmak zor çünkü bütün kadınları aynı kalıba sokmaya çalışıyorlar sanki herkes zayıf sıfır beden olmak zorunda bunlar hep dayatmalar
Cevap
30Cevap
Trendyolda çok çeşitler oluyor kıyafet olarak
Valla Tülincim etli butlu ama güzelsin. Bu konuda sıkıntı yaşaman üzücü. Aslında büyük bir konuya parmak bastın. Ülkemizde zayıf insan oranı aksine yüksek değil. Zaten küçük bedenler satilmadigi için kalıyor. Senin bedenler kapis kapış. Üretim sırasında seri yapıyorlar. Yani her parti de bütün seriler Üretiliyor. Aslında çok giden ebatlar fazla üretilmesi gerek...
Aynen
Fikrine katılıyorum asıl ülkemizde büyük bedenli olan çok o yüzden bu bedenin daha çok üretilmesi lazım
Hayır büyük beden değilim
Kilom 53
Trendyolda büyük beden mağazası var, Trendyol curve.
Oraya bak.
aslında bunu asalı cok oldu yani cogu marka zaten buyuk beden uretıyor. trendyoldaki mankenlerden bile farkedebilirsin bulmak cok da zor degil artık bence
Hayatım bu fotoğraftakiler etli butlu değil. Şişmanlar.
Bu ülkedeki böyle olan çok kişi var küçükler satamadığından onlar kalıyor büyükler çok satıyor
Konusu gelmişken şu crop modası bitsin artık ya böbrek hastası olduk 30 yaşında kadınım göbeğim açık gezemem
Trendyol curve umarım doğru yazmışımdır orada şık parcalar var. Bir infulancer takip ediyorum o link bırakıyordu
Evet öyle artık gerçekten güzel şeyler giymek istiyorsan sıfır beden olmak zorundasın başka çaresi yok
Bu ülkede hiç mi kilolu yok diyorum bazen😃
Niye yani bizde insanız🙃 büyük bedenlerin de her mağazada olması gerek.
Büyük beden bölümleri var aslında ordakiler de sana uymuyor mu
Büyük beden giyim mağazaları da var veya büyük beden reyonları
Asyada durum daha vahim bizim bu ülkede L giyenler orada kıyafet bulamaz.
Bu arada o fotoğraftakiler 999 seviye boss mk onlar beni yer
Profil fotoğrafına göre kilolu değilsin zaten
Buradan üretici firmalara sesleniyorum.
0 beden beden değildir yahu 🤗
Mağazalardaki l beden bile l değil artık😄 iyice cozuttular. Ötekileştiriyorlar.
Etli butlusun sen ya dar yedikten sonra ne giyersen giy harika olur
Bulunuyor ya çok zor olmasa gerek ama bu tarz giyimlere oversize lar var biraz az evet ama var
Oha çok güzel arka kaporta kim bilir ne kadar güzeldir 😁
Görseldeki bayanlar şişman ki. Yanlış anlamayın sadece etli butlu ifadesine göre değerlendirdim
etli butlu diye bir şey yok ya kilolusundur ya değilsindir etli butlu görünenler kilolu ama biçimli fizikli olan kişilerdir
Antep yöresine yerlesmeni tavsiye ederim yemek yemekten her sektöre etki etmişler 😅 büyük bedenler antepde görülür
Aynen bende güzel kıyafetler bulamıyorum aradığım gibi beden var ama güzel tasarımlar yok
Paylaştığın görseller etli butlu değil baya şişko. Etli butlu kavramı ayrı fotodakiler ayrı
Ne kadar kırıcısınız, bunu söylemene Ne gerek var?
Hayır kırıcı olmal için demedim sadece etli butlu denilen şey ayrı yağ torbası olmak ayrı. Bunun neresi kırıcı. Homini gırtlak yesin içsin nefsine boğazına sahip çıkmasın sonra ayı gibi olunca bizim bunu söylememiz niye kırıcı olsun. İnsanın önce kendine saygısı olacak bu ne hal
Biz bilmiyomuyuz hamburger pizza baklava gömmeyi. O boğaza sahip çıkacak herkes biraz
Evet çok kırıcısın bağzı insanlar hastalıklarında kilo alırlar, veya kullandıkları ilaçlardan evet her insan kendine dikkat etmeli yediğine içtiğine, orada haklısın ama şu konuşma tarzına bak yap torbası ne ya? Bu nasıl bir konuşmadır allah aşkına
Seni hiç alakar etmez emri vaki konuşma, sen kendine dikkat et başkalarının yerine konuşma yargı dağıtmaya, kusur bulmaya geldin sen buraya?
Bu sözlerimi hastalığından dolayı kilo alanlara demediğimi sende iyi biliyosun. Duyar kasma boşuna. Evet yiyerek şişenşer yağ torbasından başka bişey değil bide toplu taşımalarda aşırı iğrenç kokuyolar... Yanlarında durulmuyo
Buraya ne için geldiysem geldim senin herhangi bir paylaşımına mı yorum yaptım sanki... İstediğim gibide konuşurum. Evet kırıcı birax belki ama insanları kırmayınca dikkat etmiyolar.
Sana denilecek söz yok muhattap bile olmak istemiyorum şu an seninle, ayrıyca duyar kasmıyorum, mağdem öyle nerden biliyorsun belki bu yorum attığın kızın bir hastalığı var onu demek istiyorum pat diye böyle yorum atılmaz ama sen anliyabilecek kapasite de değilsin daha fazla tartışmak istemiyorum
Bu kızın öyle olmadığını bildiğim için olabilir mi. Zaten muhatap olma benle sen. Kendinde obezsin kesin
Bukadar tepki göstermene bakılırsa...
canım, obez değilim desem inanıcak mısın, obez bile olsam bu seni hiç alakadar etmiyor yemeğın parası senin cebinden çıkmıyor insanların kilosuna, obezlığıne laf ediceğine git şu tipine iki estetik yaptır da gel tipsiz şimdi dersin sen neden gizlisin falan filan çok çirkinim ben canım o yüzden, senin kadar yürekli değilim çirkin suratımı buraya koyupta insanları korkutmuyorum
Aynı senin yaptığın gibi😂
Hahaha sen bence git bi gözlerine baktır. Benim kendimden haberim var
Bencede yok😂😂😂
Yav he he dkdnd hadi başka kapıya velet seni
Aaa🥺🥺 noldu kırıldın mı Abi
Benim ağzımı bozdurma burada baget ekmeği asıl sen başka kapıya kart zampara birde bana velet diyor
Uza hadi çocuk silkmiyoz biz başka tarafa yönel sen benim kucağım senlik değil
Sen git akranlarınla okul köşelerinde yiyiş fkfmf
😂 aynen tatlım senin kucağına anca senin gibiler layık ben senin kucağına yakışmam zaten meraklısı değilim
😄😄 senin gibiler acemi oluyo
Aynen canım acemiyim ben sana acemi bile çok onu bile hakketmiyorsun
popo kadar kıyafet yapan mağazalardan nefret ediyorum
Belin ince ise etli butlu olsan da güzel görünürsün
Balık etlilik iyidir de bu tarz durumlarda sorun olabiliyor
Büyük beden için iyi bir şey bulmak zor. Annem de bu zorluğu çekiyor
195 boyunda erkek olarak Balık etli kilolu kız seviyorum
Evet bu cidden büyük bir sorun. Olanlarinda kalitesi kötü.
Bende zorlanıyorum bu haksızlık
Büyük beden mağazaları var nette falan
Evet kesinlikle haklisin
Netten alışveriş en güzeli
Kilo ver biz napak
Ezgi iremi takip et bulursun
genelde öyle oluyor ama büyük bedenler için de var
Yoo xxl da var her yerde
Hep Instagram kızlarına özel 😃
En güzeli online alışveriş
sık giyinme sende
Artık herkes sıfır beden olduğu için
Şişko patates yarım kilo domates 😂
Etek elbise tarzı giy harika yakışır
modaya göre hareket ediyorlar
bunlardan hangısı sensın
anlıyorum.
Maşallah
Valla Çok Güzelsin Bence
evet baya düştü
Yemeyin salcalisi kadinin kslcalisi
Zayıfla istediğini giy bu kadar basit her şey
Evet çok saçma
Özel olarak diktirin
Kiz senin gotunu yesinleer ne giysen yaksir askimm
şüşkooo 😆
zayıfla
uzucuymus
Evetttttt
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?