Düzgün tesettürlü değilim ama kapalıyım çok dar giyinmiyorum açılmayı düşünüyorum yanlış mı düşünüyorum?

Ya tam yapmak istiyorum ya da açılmak🥺Kafam çok karışık. Kafamın kapalı olması ama tam düzgün olmamak mı yoksa açılmak mı
Düzgün tesettürlü değilim ama kapalıyım çok dar giyinmiyorum açılmayı düşünüyorum yanlış mı düşünüyorum?
Cevapla