Netflix'in yeni yapımlarının tanıtıldığı geceye Beren ve Kenan çifti damgasını vurdu. Pembe giyinen çiftimiz nasıl olmuş?

Beğendim, tarz olmuşlar.
Hiç beğenmedim bu kombinleri.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Netflix'in yeni yapımlarının tanıtıldığı geceye Beren ve Kenan çifti damgasını vurdu. Pembe giyinen çiftimiz nasıl olmuş?

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
28Cevap
Beğenmedim
Berenin ayakkabı ve elbise hiç olmamış zenonun sweat, ceket ve ayakkabısını o giyse daha iyi olurmuş zenon da full siyah giyeymis karı koca blink takımı olarak daha iyiymiş madem blackpink de bu kadar israrcilar 🤣🤣
Direk var ya ona gözüm ilişti dedim elbisesi şeker olmuş ayakabıları görünce hahaha
@a101kekspir sorma o ayakkabılara baktıkça gözüm kanıyor resmen
Saygı duymak gerekir diyen gelir hheheh aptal lavuklar seninle aynı düşüncedeyim farklı olmak farklı görünmek bu mu diye düşündürüyor
Ben Kenan’ın kıyafetlerini daha çok sevdim kendim de giyinmek isterdim tıpatıp aynı şekilde özellikle ayakkabılarına bayıldım. Beren pek dikkatimi çekmedi.
Aslında erkeklere yakışmıyor değil hani pembe. Tatlı olmuş hele ayakkabı baya ciks. Yani bazı algıları yıkmak gerekiyor. Hani bazı renkleri neden hep kadın veya erkek gibi ayrım yaparız ki.
Ya Kenan Allah’ını seversen bu kılıkla nasıl dışarı çıkarsın hiçmi zevk yok hiç ki yok yaa böyle çıkılmaz diye düşünmüyorsun
Beren 29 yaşlarına dönmüş gibi olmuş üst iyi ama alt berbat Kenanin da öyle üst iyi ama alt berbat
Onlar kendine yakıştırdıysa, mutluysa kimseyi alakadar etmez ki. Herkesin kendi hayatı millet bayılıyor burnunu her şeye sokmaya.
Birbirlerini sevmediklerine yemin edebilirim ama kanıtlayamam. Yani beren'e başka kocamı yoktu ki gitti kendinden yaşca büyük biriyle evlendi
İğrenç ötesi moda diye girdikleri şekle bak güzel mi bu elbise yani? Üstelik fiyatı da fahiş derecede.
Bir çift ne kadar yakışmazsa o kadar yakışmıyorlar ve kombin de aşırı kötü.
Toz pembe olsaymış bence daha tatlı olurmuş fuşya tarzı pembe hoş durmuyor.
Evlerinde giyseler gözlerim kanamasa daha güzel olurdu
konuşuluyorlar.. bence istedikleri olmuş, gerisi teferruat
Berenim senle ben yakisirdik be niye evlendin ❤️
Beren'in kıyafeti komple ofsayt. Genel olarak da pembeyi severim ama bu ton olmamış
Ya o değilde topuklu giyinen kadının yanında kısa kalan erkek geçecekten çok itici 👀
Hani kadin erkek esitdi
vay be ne mühim mesele ama üstüne para versen pembe bişi giymem
Beren iyi de Kenan öğhh özellikle o ayakkabı gözümü kanattı
Beren guzelligiyle kurtariyor Kenan cok komik
Kadın tamamda Kenan niye böyle giyinmiş garip ben beğenmedim
İkisi de kötü olmuş hele Kenan Doğulu aşırı kısa kalmış yanında velet gibi
Hiç beğenmedim hiç 🤢
Cok itici tarz yapıcaz diye ne hale geliyor insanlar
Kenan Doğulu pantolonu da pembe renkten seçseymiş keşke.
Beren saatkn elbisesi güzel ama tek renk yapılan kombineleri sevmiyorum çok boğmuş
Hayatım boyunca hiç bir şarkısını dinlemedim çünkü sevmiyorum sesi de kendisi de gözümde çok değersiz.
Beren hanım olmamış Kenan bey güzel
Gay yanı olduğu kesin
Beğenmeyen tarafta olmak gurur verici
Bu hikaaayede yanaaan sen olduun (kenan)
Ben begendim tatli olmuslar
Yaşlılık coming
Bn begenmedim tarzim degil...
Ya iyice saçmaladılar
Çıkışta yolculuk Alice müzikaline..
Hiç beğenmedim ya 🙄
İnsan neden diye düşünü bazen
Ben begendim ama bana göre değil
Kenan doğulunun kombini daha güzel olmuş 😂
Pembe iç çamaşırı giydiklerine adım gibi eminim ama kanıtlayamam😂
kenan doğulu ne tipsiz adam ya
Bir an Bihter Ziyagili gördüm
keno bu ne hal olum
Sevimsiz..
çok komik fnfmmf
Beğenmedim
Ben çok beğendim
Berbat
Begenmedkm
Bu ne şimdi
Tarzları kötü ama beren çok güzel maşallah
Komik olmuş gibi.
hiç beğenmedim
İyi olmuşlar ya
Olmamış
Beğendim gayet hoş
E nolmuş
b. k gibi
O elbise ne öyle tövbestağfurullah
Bu adam da Adnan ziyagile benzemeye başlamış