Pandemide kaç kutu renkli ve desenli maske bitirdiğimizi hatırlamıyorum bile. Bir yerden sonra ya maskeme kıyafet uydurmaya ya kıyafetimi maskeye uydurmaya çalışıyordum. :D
Zorlu dönemlerdi... Siz bu moda batağına düştünüz mü?

Pandemide kaç kutu renkli ve desenli maske bitirdiğimizi hatırlamıyorum bile. Bir yerden sonra ya maskeme kıyafet uydurmaya ya kıyafetimi maskeye uydurmaya çalışıyordum. :D
Zorlu dönemlerdi... Siz bu moda batağına düştünüz mü?

Hiçbir yerde takmıyordum takmayı savunanlar da tamamen düşünme kabiliyeti olmayan koyunlar..
Metroda takarlardı avm ye girince ortak alanda oturur 5 dk önce kendisinden önce bir başkasinin yemek yedigi masada yemek yerlerdi bu tipler..
Not: 1 kez bile korona olmadım
sevgilim vardı o zamanlar bana şu sarı renkte ki gibi bol bol maske alırdı ikimiz takardık dışarda çift olduğumuz belli olsun diye kız hep hevesliydi böyle şeylere :)
Cevap
11Cevap
Hayır düşünmedim
Hayır maske takmadım bile bazı yerlerde taktım içeri koymuyorlar diye yoksa kim taksın maske falan
Evet… Renkli maskeler çıktığından beri rengarenk alıp kıyafetime uygununu taktım hep… Ne zorlu bir süreçti maske zamanları yaa…
Saçma sapan dertlerim olmadı , N95 kullandım ben hep , maskenin tipi önemli değil koruyucu olması önemli
Genelde siyah takıyordum. Çok ara sıra beyaz renk giydiğimde beyaz takıyordum. Onun dışında kombin falan filan uğraşmadım.
Sadece siyah ya da beyaz maske kullandığım icin herseyle uyuyorlardı, hic öyle bir derdim de olmadığını simdi fark ediyorum😁🤭
Hayır ama maske kullanımı toplu taşımada lütfen geri gelsin. İnsanların ani hapşırmalarını ve öksürüklerini tutan iyi bariyer olarak görüyorum maskeyi.
Ka virüs yok yokkkk karayımı yediniz insanları ancak korkuyla yönetebilirler
Siyah maske takıyordum dehşet yakışıyordu ya her kombinle oluyordu.
Pandemide maskesinin rengine göre kombin yapma modasına düşmedim
Hayir sadece yesil olan maskeye tikim vardi onu takmazdim
Evet son zamanlarda takıntı halini almaya başlamıştı allahtan maskeler kalktı :))
Hayır ya. Klasik su yeşili yA da beyaz taktım hep
Hayır siyah maske kullandım çiçekli böcekli bişey almadım
Hem de ne. Ton sur ton giyerim. Pandemide her kombine uygun renk desenli maskeyle sokaklarin tozunu attırdım. Hayati bu kadar cok mu seviyorsun diyolardi
Ben kullaniyorum hala griptende koruyor ayrica. Millet dokulurken Ben ayaktayim
Genelde siyah taktım
Hayır saçma sapan biseydi
Yok hep siyahtı benimki
Çok şükür hayır
Hayır, hep beyaz maske taktik
yaptım pisman degilim :DD
Hayır hep siyah taktım
Reng olarak uyumusum dikkat ettigim oluyor.. 🫣
Hayır siyah taktım hep
Maskeye ne paralar yatırdım ya.
Evet her rengini almıştım
Cok kötüydü Allah korusun
Düşmedim siyah ya da beyaz maske taktım
Yok hiç benlik bir moda akımı değildi
Hep siyah maske kullandım
Böyle bir moda mi vardı
Hayır zaten çok sade bir insanım. Her anlamda.
Hayır
Hayır
Düşmedim 🙄
sadece siyah taktım
Yok beyazdi
hayır
hayır
Hayır
Maalesef 😁
dusmedim
Ne söylediler ise tersini yaptım
Hayır..
Hayır düşmedim
Bazen
Hayır
Hep siyah maske takıyordum
Hayır tabii
Hayır.
Hayır
Asla.
evet
Hayır
Ne gerek var...
Düşmedim
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?