Kahverengi ve siyah maskeler gözüme hoş gelmiyor sanki. Siz maskede renge dikkat eder misiniz?

Kahverengi ve siyah maskeler gözüme hoş gelmiyor sanki. Siz maskede renge dikkat eder misiniz?

Şakasız bu büyük etken benim için ne kadar pembe ya da pozitif renkli ise daha çok faydalı olduğunu düşünüyorum.. Paketleri içeriğinden daha ilgi çekici geliyor cogu zaman :D
Ben de aynı şekilde yıldızlı süslü maskeleri çok daha fazla seviyorum
Gecen gun kaplanlı maske bıle aldım! B-A-Y-I-L-D-I-M resmen!
Cevap
1Cevap
Ben hiç denemedim ama kullanabilirim
Renk enerjisi biraz zorluyor ama kaz gelecek yerden tavuk esirgenmez misali, o yarım saate değecekse, ben o maskeyi yaparım.
genelde hayır. maske yaparsam dermokozmetik ve renksiz ürünleri tercih ediyorum
Hayır rengi değil içeriği ve kokusu teşvik eder
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?