AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
158Cevap
Kakul şeklin çok kotu o ne öyle yandan kestireydin Ferhunde modeli
Terbiyesizim bir insana bu kadarmı yakısır kahkül :)
yok canım profilindeki saçın daha olgun ve daha hoş bence
Hoş olmuş bence
Çok sevimli görünüyorsun
teşekürler...
Ben olsam biraz daha üzün kestirirdim. Bu hali olmamış ama istersen geriye atıp farklı bir tarz yakala
Profil fotondaki halinden daha iyi olmuş
yaa neden böyle düşndün?
Kötü bir eleştiri deildi, güzel olmuş demek istedim :)
farkındayım beeaaa sağolasın :D
yakışmış gerçekten :)
teşekkür ederim :D
Kahkulsuz daha guzelsin bu olmamis
hmm anladım... :D Allahtan toplayabiliyorum :D
1 hafta sonra burdayız^^
:D niyekine?
Ben çok severim kadında kahkülü ama dediğin gibi oturmamış daha sankim:) resimden dolayı da öyle görünüyor olabilir tabi, ama çok güzel olacağından hiç şüphem yok^^
https://i.hizliresim.com/Qg2nkZ.jpg resmine kıyaslama yaptım bu modelle eşleşti^^
bu perukdaki küt arkası kısa yan kısımlarınında öne dogru sivrilip uzadıgı kütten rihanna sac modeli gibi benimi düz küt ayrıca burada kahkül dümdüz benimki yanlara dogru uzuyor kısalıuzunlu dümdüz değil dikkatinizi çekerim :D
Dikkatimizi çektin zaten işimiz gücümüz yok saç modeli araştırıyoruz :)
ahahah :D bu iyiyidi :D
hafiften agüeroya benzettim suratını. bilmiyom belki de ben ruh hastasıyım.
bence hastasın kesin hastasın kesin! yok devenin nalı!!
yav epeydir pes oynamıyom özledim mi acaba manchester city i. bilmiyom ya. neyse benim cevabı salla sen, malım ben belli ki.
profildeki buna 10 basar
gerçi verilen pozda önemli. bunda siz bile memnun değil gibisiniz. biraz gülseniz, 3 numara bile yakışacak ama.. .
Bazen Degisiklik güzeldir boşver. Yüzün güzel olduğu için siritmiyor
Sen halinden mutluysan sorun yok demektir 😉
yani sayılır
Gayet iyisin,,,
Fena değilsin l*n sen, yakışmış ama profil foton daha iyi
Bize uymakla yanlış yapmışsın :/
Kahküller olmamış ama üzülme diye sana şu şarkıyı armağan ediyorum :
https://youtu.be/8cB7wb001Eobence çok yakışmış böyle devam edebilirsin değişik durmuş tarz olmuş :)
mükemmel olmuş yüzüne de çok güzel uyum sağlamış
sağolasın eyvallah :D
rica ederim güzele herşey yakışır aldırma sen kimseye :D
Eski hali daha güzelmiş ama bu halini de sevdim ayrı bir güzellik katmış :D
çoooh datluuuu olmuşşşşş :)
eywallah... :D
saçrengide muhteşem :)
Farklı olmuş
başka bir hava katmiş
evet... bencede...
Birazda boyle takıl
Zaten kökü sizde ;)
yazık saçlarını kestirme full uzat :D
cok uzun sevmem ben önceden belime kadardı
olmamış tarz deilsin.. çok sıradan gibi
hmm neden öyle geldi size peki?
hoş bir yüze sahipsin ama sanki çok yıpranmış gibi sacların ririlover... peruğumsu bir hava verdi bana... uçları dalgalı daha canlı bir siyah sana hoş olur gibime geliooo
bir yılda altı renk değiştirip 2 kez orielle açsan seninkide aynı olur :D ya benim saçım gür kalın telli kuru kıvırcıga yakın dalgalı ve kabarık ancak bukadar düzleşiyor belki bundan bir tık daha iyi olur ama hepsi bu perugumsu görünüm bundan kaynaklı ayrıca dogal rengim kumral ten rengim sarımsı beyaz bana siyah gitmez
hoş bir bayansın sonucta sana yakısanı ve dogruyu deneyerek bulucanı düşünüorum... ben en cok bayanda kızıl seviorum ama canlı kızıl her bayan tasıyamaz tabii sende dalga hoş olur yine bunda ısrarcıyım :)
benim sacım 2014 kışında kızıldı mesela...
scontent-b.xx.fbcdn.net/.../...867_870205317_n.jpg
fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/.../...864271_n.jpg
yemin ediorum tüm samimiyetimle harikasın kızıl diorum hatta romantik bakır dı galiba en son ayrıldıgım kız arkadasımın sacları... çok hoş duruo sende cok yakışmış ririlover ;)
birdaha asla kızıla dönmem cok zor bir renk saçlarım mahvoldu o renkten baska renge gecerken ayrıca cok olgun durduruyor!!!
cok zor bir kızsın anlaşılan.. ben yakıstırdım şahsen ama kızıla hayır diosun... ne desem bilemedim sıfıra mı vursak saçlarını napsak :)
zor bir kızım evet biraz asabiyim ve dik kafalıyım inatcıyım
hem inat hem dik kafalı hem inatçı.. sendeki güsel olan huy ne varsa cok merak ettim ririlover... :))) umarım güzel yanların ağır basıodur
Yakismis, fransiz kizlarindan cok Turk mimarlarin guzel eserlerinden birine benzettim ben :)
güzel olmuş masum bakıışların var
teşekkürler...
rica ederim ne demek :)
iyi tamam güzelmişsin :D
sağol yaa! :D
Uzun hali daha iyimiş :(
dogrudur olabilir...
o ha kendine ne yapmışsın :(
niye yaaa? :(
önceki haline baktım hoşsun şimdi olmamış seni kandırmışlar
Kahkulsuz daha guzel :)
alnım geniş diye şeyettirmiştim :( ...
Uzar ^^
At ordan bir çubuk da söyleyelim :)
ahahahh :D
yaşını büyük göstermiş
evet
olmus olmus gayet hos duruyor..
teşekkürler
rica ederim gordugumu soledim :)
Avrupai olmuş. İyi bence
bende öyle düşünüyorum teşekürler :D
Güle güle kullan mı denir acaba bilemedim :)
merve sevi geldi aklıma :) yakışmış
onda kahkül bir başka yaa :D
Öyle de sende fena değilsin olmuş olmum :D
Eski halin daha güzelmiş be reyiz
deme reyis yaaaww :(
Ama güzelliğinde fazla bir şey kaybetmemişsin
evet onların ki kadar kötü
nedenkine? :(
çok sıradan kızma ama besleme gibi ki güzün çok tatlı olmasına karşın saçlar kötü
Cok güzel olmus begendim :)
teşekkür ederim :D
Saçlar biraz çalıya mı benziyor ne? :S
:((( ağlaycam şimdi ama haaa
Üzgünüm! Gördüğümü söyledim.
Bu arada dudakların kuruyor olmalı. Nivea kullan. :P
evet kış ayında öyle... öerin için saol :D
Ne demek. Dikkat et sonra çatlarsa ağrıdan duramazsın ;) Dudak çatlakları çok kötü oluyor.
Profildeki saç çok daha iyi :)
ama normal bir saç yani... ne bilem değişiklik olsun dedim bir de alnım acıkda
Moralin bozulmasın ya farklılık denemişsin :)
eski hali daha güzel ya la
yaa farklılık olsun didim
olmamalıymış o farklılık
Biz dediysek dogru demisizdir ririi bak ne guzel olmussun
perçem daha güzel olurdu bnce bu olmamış
Selma ergeçe benzemişsin
Kaslarin rengi haric fena degil..
Bence yüzüne yakışmış..
kahküle ihtiacın yok olduğun gibi güzelsin...
Sen 18-24 arası mısın cidden?
revet ama daha büyük gösterdiğimi söylerler bazılarıda yaşını gösteriyosun der
ya bırak ya ne kahkülü. bana sorsaydın %100 hayır derdım.
Kınalı keklige dönmüşün
bu ne şimdi ii mi kötü mü?
Fransız kadını görmemişler hayatında. İstanbul çingenesi gibi olmuşsun canım.
kaş renginle saç rengi uyumsuz
çünkü biri doğal biri boya ben kaşımı boyatmam... saç kesimimi sormustum ama...
gayet hoş durmuş gitmiş yani sana :)
güzel olmuş @ririlover
Anladım ki buradan saç tavsiyesi istenmez :))
bunu neden yaptınnnn :(((((
noldu yaa yine?
neden kestirdin
Besleme severler evlat edinin :/
pöfff cok komiksiniz'!!!
Içimden öyle geçti :/
Hahaha +1
Orjinal fotoğrafın daha yakışmış.
değişiklik iyidir ya :D
dimi yaa ! :D
tabi yaa :d
Yüzün gözün açılmış saatler olsun
teşekürler :D
Bu ne l*n böyle yaşlı göstermişsin. Profildeki hali daha güzel bence