Kaynanam bana Paris’te mi yetişmişsin dedi bu aşağılama değil mi (soru detayda)?

1 sene 2 ay önce evlendim şuanda da yaklaşık 6 aylık hamileyim. Geçen telefon da konuşuyorduk. Köy işlerinden mevzuyu açtı. Kaynanam da tam bir köy kadını ve varlıklı olmasına rağmen çalışmadan asla duramaz. Biz karadenizliyiz burada büyük illerden birinde yaşıyoruz. Hepimizin köyü var. Ama ben hayatım boyunca köyde iş yapmadık önceden fındık biraz toplardım ama 8 yıl önce falan bıraktım üniversiteden hemen önce. Ben sadece okula gittim çalışma hayatım falan hiçbir şekilde olmadı. Ve tanışmaya geldiklerinde köy mevzusu açtıklarında yengem onlara bizim kızlarımız köy işi bilmez yapmazlar bunu bilin dedi onlarda teyzenin gelinini göstererek oda hiçbir şey bilmiyordu öğrettik şimdi herkesten iyi yapıyor dediler yani beni değiştireceklerini sandılar ama öyle olmadı. Biz kesin olarak demiştik. Ve ben açık süslü püslü bir tipim yani kaynanamın aşırı zıttı tipim karakterim. Telde konuşurken böceklerden korktuğumu ondan hiç köyde gelip kalmadığımı dedim. Birinden örnek verip onun gelini de istanbuldan gelmişti korkuyordu ama alıştı şimdi bebeğini kaynanasına bırakıp çaya fındığa gidiyor dedi. Olduuuu bebeğimi sana bırakıp işe giderim !!! Gözümün önünden ayırmam asla. Ve ilçemi diyerek şurda yaşıyorsun seninde köyün var geldim gördüm sanki Paris’te yetişmişsin dedi bana ! Ne alaka yapmak zorunda mıyım? 28 yaşıma kadar yapmamışım. Çocuk yokken yapmamışım bundan sonra çocuk olunca yapmamı bekliyor. Siz ne düşünüyorsunuz?

Kaynanam bana Paris’te mi yetişmişsin dedi bu aşağılama değil mi (soru detayda)?
Cevapla