AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
202Cevap
Herkes inkanı ölçüsünde giyinir. Doğal yaptığın. Bedenin ne?
Hiç bir şey beni ilgilendiren bir konu olduğunu düşünmüyorum düşünenler de kimseyi uğraştırmasınlar mağaralarına geri dönsünler mızrak ucu kemirip mamut kovalasınlar
gayet normal nolcak tövbe yarabbim dün 10 tlye pantolon aldım aşırı güzel. benim annemde hiç sevmez bu işleri ama eski gözükmüyprsa fazla neden giymeyeyim
Çok normal değil mi? Neden ayıplanma illa olacak gibi. İnsanız insan... Ekonomi, yaşam, kader diye şeyler size uğramıyorsa bilemem. Böyle tutumlu kızlarda başka oluyor canım.
Hiç sorun değil yakistigirdigin sürece kendine. boş ver söyleme kimseye.
Bu devirde her şey aşırıya kaçmış durumda artık seçme lüksümüz yok.
Olabilir alabılırsn
Kımsenın bilmesine de gerek yok tabi.
Aferin seni tebrik ederim. insanların nankör ve israfcı olduğu bir zamanda boyle yapman kolay değil. Tebrik ederim.
Ben hayatta giyemem başkasının kıyafetini ama tabiki giyene de saygı duyarım bunda utanılacak birsey yok
yakında bende başlayacağım ikinci el giymeye yenisine para yetmiyor geçen gün standart bir pantolon aldım kadın 150 tl dedi esamesi 50 lira o pantolonun
Ülkenin bu bozuk ekonomik durumunda şaşırmam. Ama bu tür uygulamalar bütün dünyada yaygın. Kişiye göre değişir, olabilir, yadırgamak saçma olur, tasarruf için akıllıca fakat ben yapamam mesela, rahat edemem.
bence gayet normal. ama siz kızlar birbirinize karşı herşeyi kullanırsınız. kadın dünyasında dalga konusu olabilir.
Maddiyat sorunu vardır ama baya tutumlu biridir evlenince parayı gereksiz harcamaz bu hoş bir şey
Ben sıfır giyerim ama ya internetten ucuza dekgelirse alırım ya da pazarlara ucuz ürün geliyor mesala geçen gün eşofman altını 15 TL ye aldım tişört 5 TL ayakkabı 45 TL hem sıfır hem gıcır kalite düşük olsada 2 sene giyiyorum en az
Olumsuz düşünmem ama bunu yine de insanlara söyleme.. gerek yok
Çok normal, akıllı bir kız bence ben böyle düşünürüm. Ben de yapardım ama çok zayıfım diye ikinci el erkek kıyafeti bulmak zor oluyor
İkinci el kıyafet giydiğini nerden bilecem ki ben hem diyelim ki bildim bakarım yakışmış mı yakışmamış mı gerisinin bir önemi yok
Annen doğru demiş.
Ben farklı düşünürüm ama ! Kötü bir şey değil.. Hatta karsı tarafı anlamaya calısırım.
ekonomik parayı çarçur etmeyen bi insan evladı eğer kalan şartlarıma uyuyorsa ciddi düşünülebilir derdim
Valla kötü düşünülecek bir sey yok en azından alıp giyiyorsun çalıp çırpmıyorsun. Bir diğeri de sen söylemediğin sürece kimse bilemez
Ben giyiyorum kimin ne dediğinide umursama dolaptan alışveriş yapmak daha eğlenceli daha güzel her şey var orada
Ben takdir ederim emeği ile kazandığını el alem ne der demeden bütçesine göre giyindiği için. Tebrik ederim.
Evlenmek isterim o kızla , ona buna para yedircegime kıymetimi bilecek yokluk görmüş biriyle evlenirim daha iyi
Maddi olanaklara göre yaşar insanlar sonuçta ama yinede başkalarına söylememen daha doğru olur kendini bilmez insan çok var sonuçta.
Fakir olduğunu düşünürüm ben gider pazardan en ucuzunu alırdım
Pazarla mağaza fiyatları 3-5 oynuyor artık biliyorsundur
git çalış halinden memnun değilsen ben hem okuyorum hem çalışıyorum
Sence çalışmakla oluyor mu söyle bana oluyor mu
Benim arkadaşta öyle yapıyor 3 binlik kıyafetlere 100 _200 harcıyor
Toplam 3 bin tutacak kıyafetleri 100-200e mi getiriyor
Ben çok olumlu düşünürüm. Nedenini sorarsan anlatırım.
Sordum
Çok saçma böyle ekonomide artık hiç beni şaşırtmıyor ayrıca ne var bunda
Evlenecek kız olarak düşünürüm Ne olacak ki bu devirde herkes ikinci el alıyor zaten her şey çok pahalı Ayrıca tasarruflu olmuş oluyorsun bence hiçbir sorun yok bunda
Bence saçma bir düşünce netice olarak 2. El veya sıfır ne fark eder ben beğendim aldım kime ne
Belkide 50. El insanları kullanıyoruz 2. el kıyafette neymiş 😂😂
Ya ne alakası var? Almaniyada Secondhandladen var insanlar kullanmadıkları giysileri, eşyaları oraya bırakıyorlar. Beğenen alıp götürüyor evine. burada ne varki kardeşim
Farklı gözle mi bakarlar jsnsnwjbdjwbsjwbsjwbsjwbssjbsjsbsb hiç bir sey düşünmem belki ikinci el kıyafet giyiyor diye düşünürüm o kadar shvsejvssjbsaj ssjbsajbssjbsn
Alabilirsin normal.. kimi alıyor 1 kere giyiyor ya da nasip olmuyor giyemiyor satıyor
Normal yani kıyafetler güzelse ve sağlamsa istediğinizi yapabilirsiniz.
İkinci el olabilir ama çok güzel olanlar var bende alabilirim
Ne düşünecem maddi sıkıntısı vardır kıyafetede ihtiyacı vardır almış giymiş derim ne varki bunda 😊
parasının kıymetini biliyor derim. sonuçta iyi kullanılmış ve temizlenmiş uygun ücreti olan kıyafetlerden kimseye zarar gelmez
Ben şahsen hiçbir şey düşünmezdim gayet normal bir şey bu ne var bunda, insanlara takılma
Ben de alıyorum. Ne olacak sanki. Çok temiz güzel parçalar var.
Temiz olsun dirumu olmayabilir insznlık hali ikinci elmis geniymis kalbi gemiz olsun
Katılıyorum
Ne güzel tutumlusun. Tabi bazıları ego yapar laf eder boş ver onları.
Kıyamam bir şey düşünmem sevgilimse ben alırım ona en pahalı olanlardan
allah belanı vermesşn ya
Belki kızın parası yok hiç insancıl değilsin
Hayvancılım evet.
Bence dayaklıksın sen
Bence dediğine göre yanlış.
Sevgilim olsan sana pahalı kıyafetler alsam tepkin böyle mi olurdu? En fazla " aşkım ne gerek vardı " olur alacağım tepki xD
Yo yürü git kardeşine ver derdim
bilmiyorum herkes böyle mi ama ben sevdiğim insana kıyamıyorum dışarıdan tuhaf bakıyor olabilirsin belki karşı cins olduğum için
Peki yufka yürek.
Bir sürü faktör var kızım böyle hitap yanlış.. sert biriyim ben severim belli etmem el üstünde tutarım asla şımartmam
Sen de şımarık kıskanç birisin
Sert biriymiş ahahafjvsjgsh
Gelde ağzını burnunu ısırma
Gelmezsen gelme ajdbhsbdhd
Gelirsem şımarırsın
Bir şey değişmez benim için
He değersiz olduğumu söylüyorsun
Tanımadığım bir adam benim için ne kadar değerli olabilir ki.
Keşke karşımda otururken duysam bu cümleleri ağzından
E ne fark edecek
Sustururum seni
Yani hijyen açisindan sakincali fakat iyi bir temizlikten sonra bence bir sakincasi yok.
Hiçte ayıp kötü bir şey değil neden kötü düşünelim 🤔
Olabilir gayet normal demekki sıfır almak için durum yok.
Dersin soyunmuş. Onlar, bile özgürlük derken ikinci el giyene hiçbir şey denmez.
Dogal yani giyebilirsin herkesin tercih ve imkanlari farkli
Bence sıfır veya ikinci el olmasından çok giydiği şey önemli.
Durumu yoksa mantıklı durumu varsa sorunlu görürüm
İnsanın Durumu Olmayabilir herkes lüks içinde Yaşamıyor Gayet Mantıklı Neden Alınmasın Ki
İyi sağlam bulabilecek yer bulduysan gayet güzel bir davranış
Ben şahsen hayatta başkalarının giymiş olduğu giysileri giyemem iğrenirim huylanırım yani rahatsız olurum gerekirse para biriktiririm çalışırım ucuz kıyafet alırım ama yenisi ikinci eli yinede alıp giyemem sizin tercihiniz şahsen ikinci el gelinlik bile giyemem eskiden giyerdim teyzemden kalma giysileri ve annemin şimdi giymedikleri ama artık giymiyorum pek
Giyebilirsin, her şey pahalı bende alırken zorlanıyorum. Merak ettim aldığın kıyafetler yeni görünüyor mu, herhangi yırtık, sökük vs oluyor mu
Aldığım ürüne göre değişiyor yeni gibi çoğu tulum aldım fermuari bozukmus onu yaptırmam gerekicek böyle böyle ufak hataları oluyor satıcı söylüyor ama bu durumu
Hmm öyleyse fiyatı uygunsa alınır, kargo parası ve uygulama para alıyor mu, ne kadar ortalama
Kargo 15 lira civarında ya alici ya satıcı karşılıyor alan kişiden dört TL uygulama ücreti kesiliyor birde
Anladım teşekkürler
Rica ederim
Evlenilecek kız ❤️ Türkiye ekonomisinde yapılabilecek en iyi şey. Gereksiz pahalı.
Evlenilicek kız ikinci el giyen değil parayi iyi yonetebilen biridir. Evlenilecek erkek de öyle. İş cimrilige kacarsa da harvurup harman savurmaya kacarsa da tehlikelidir. Sahsen ben kendi degerimi bildigimden ikinci el giymem. Fakat ikinci el uygulamasinda hic giyilmemis etiketli alıp giyerim.
Bunu soru olarak insanlara yöneltmiş olmamız bile saçmalık tabiki de istediği şekilde isteği yerden alıp giyebilir
Ucuza alıyor işte bende mi alsam
Ak al iyi oluyor
Mütevazı olduğunu dusunebilirim. oyle insanlardan kolay kolay zarar gelecegini sanmıyorum. bence güzel insanlardır onlar
Bravo tutumlu kızı her zaman severim
Nerde satılıyor erkek kıyafetleri bende alıyım
play storeden dolap uygulamasinu imdirebilirsiniz
Sağol Canım
yani sen ne yaparsan yap insanlara yaranamazsın sürekli konuşurlar o yüzden nasil mutlu oluyorsan o şekilde devam et insanları pek kulak asma
Kimseye bir şey söylemek, açıklamak zorunda değilsin. Bende ikinci el giydiğim durumlar oluyor bu kadar takıntı yapmaya gerek yok