AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
202Cevap
Bence güzel kombinliyosan ve üstüne oturuyorsa 2. el olması cokda önemli değil, üstünde yazmıyor sonuç olarak sadece sen biliyorsun 😉
O siteleri söyleye bilir misin artık mağazadan bir şey alınmıyor sadece 1 kot 1 t-shirt aldım 280tl ödedim
Açıkçası Kadıköy bit pazarına git orada çok ça var
Ya hepimiz çocuklukta bir kere ikinci el ile büyüdük zengin bebeleri hariç. Diğer yandan şu an da bile fizik yapımızdan vs dolayı çevremde abi arkadaş halen daha onun kıyafetlerini alırız. Satın aldıklarında hijyen sıkıntısı yok ise problem değil.
Ben açıkçası hijyen malzemesi olmayan çok şeyleri letgodan aldım özellikle kamp malzemesi ikinci el bir kültürdür bunu edinmekte fayda vardır. Bir yandan aldığınız gibi satılabilir olduğunu bilerek titiz bir şekilde kullanır gerekirse elden çıkarırsınız. Bugün konuştuk bir abimiz yürüyerek gezmek istiyorum dedi git 2000 TL lik ürün al ikinci el sonra en kötü 1800 ze sat dedim zarardan saymazsın ama sıfır almaya kalksan 5 6 bin TL belki ödemek zorundasın
Ayn öyle ustam
Tasarruf etmeyi biliyor diye düşünüyorum bu zamanda her şey ateş pahası
Bence gayet normal sonuçta mağazadan alsak bile günde kaç kişi deniyor ve gidip bir ton para vermektense ikinci el alıp kullanmak daha mantıklı ayrıca diğer insanların ne dediği önemli degil senin ne istediğin önemli olmalı
ya ülkenin anasını siktılar, alışveriş yapmak bile lüks oluyor git gide. Kendine göre kıyafetler buluyorsan dane güzel senin adına. Kimseden de bir şey saklama ablacım yanlış ya da kötü bir şey yapmıyorsun
Gayet normal
Finansal gücü o kadardır ama kişiliği vicdanı ve zihniyeti pırlanta gibi olabilir
gayet normal bişey yurt dışında vs de yapılıyor ben de ikinci el alıyorum ve satıyorum güzel oluyor
Gözü yükseklerde değil aza kanaat ediyor diye düşünürüm iyi bir şey yani alçakgönüllülükdür ☺️
Evlenilecek kız gözüyle bakarım tutumlusun diye yani
Ben ödünç alıp bile giyemiyorum. Ait hissetmiyorum o eşyaya
Günümüz şartlarda normaldir herkesin durumu farklıdır çünkü
Yakışan neyse giyildiği sürece 0 2. el ne farkediyor
Bence hiç kötü bir şey değil hatta ben olumlu bakarım özellikle bu ekonomide
Gayet normal ben de satış yapıyorum o uygulamadan gayet temiz yeni kıyafetler
bence oldukça maliyetli hangi siteleri kullanıyorsunuz ben dolap kullanmak istemiştim ama çok fazla komisyon alıyor ya karşı tarafa yazık oluyor ya da bana
Annen net geri ve dar kafalı biriymiş, en azından ben öyle düşünüyorum. Bu tamamen tercih meselesidir.
Cevredekilerin bizim kıyafet alamadığımızi düşünmelerini istemiyor
Kötü düşünmem. İst gibi bir yerde olsam öylesi çadırları kaçırmam. İkinci el olan sıfır ayarında binlerce ürün giysi var
Ben internetten alıyorum
Farketmez sıkıntı yok
Çevrenden sakla. Herkes olumlu düşünmez. Giyilebilir iyi yıkamak şartıyla. Ama giymiş kişide hastalık varsa başka yere bulaşır mı bilmiyorum
Giyebilir insan namusuyla yasadiktan sonra kimsenin malina mulkune hakkina gaspa girmedikten sonra en iyi insan odur
2 çeşit kıyafetim var fazla almam başkasının da giymem. Psikolojik olarak rahatsz hissederim. Illa yapcam diyosan iyice yıka
Giyebilir durumu olmaya bilir bir şey düşünmeye gerek yok
Giyinebilir kötü düşünecek bişey yok bunda
Çevreci olduğunu düşünürüm. Olumsuz düşünmem.
Akıllı başında insan derim
Eğer parası ve durumu varsa çalışıyorsa ve ona rağmen ikinci elden giyiniyor ise pinti derim cimrilikten yapıyor derim
Bende kendi kıyafetlerimi kendim dikiyorum kendim tasarlıyorum takıl kafana göre
Knk banada gömlek diksene
Gömlek zor
Bende öyle işlere girişmek istiyorum ama el beverim yok
Ben kucuklukten beri yapıyorum böyle şeyler
Ne kadar güzel ya keşke benimde böyle uğraşlarım olsaydı ek iş olurdu bana hemde kendime iki üç parça dikebilirdim
Kolay bir şey değil ve kısa sürede yapılmıyor ben çok beğendiğim bir şey olacak ancak o zaman uğraşıyorum yoksa uğraşılacak bir şey değil emin ol
kötü bir şey düşünmem ama annen biraz haklı gibi yani diğer insanların saçma düşüncelerini önemsiyorsan
Olabilir giyebilir kötü bir şey düşünmem
Takil. kafana göre yasa
kötü düşünmm olabilir giyebilir
Hiçbir şey düşünmem
Dünyalara değer bir yüreğinin olduğunu düşünürüm.
Eskinin insanı hala eski düşüncelerde yaşıyor. Bu ekonomide giymek çok normal. Ayrıca ekonomimiz iyi olsa bile isteyen istediği yerden giyinir canım. Kime ne?
Keşke elalem ne der korkusu bitse
Hiç bişi düşünmem herkesin kendi tercihi önemli olan karakter kalp
Bir sorum olacak
Buyurrr
Xper yetmedi
bence fevkalade sofistike bi hareket helal olsun
Ama bize söyledin şimdi nolcak
Ne var bunda ayıp bişey mi
Yani bilemedim ama hoş değil
Şu ortamda gayet mantıklı.
Herkesin kendi tercihii ama ben giyinmemm.
Bu şartlarda normal bir şey.
tam evlenilcek kız
bişey düşünmem kendi tercihidir
İnsanlar de ye düşünme beğendiğini giy gitsin
Akıllı diye düşünürüm
İsteyen istedigini giyer bisey düsünmem
Evlenmeliyiz hemen 😀
İkinci kıyafet giyen bir kız düşünürüm
Alakasi yok. Cok da iyi cok da guzel yapiyorsun.
Gurur duyarım..
Yakışıyorsa sorun yok
Saygı duyuyorum hanımefendi olabilir
Olabilir yani nolacak ki utanilacak bisey degillki
Tutumlu biri olduğunu düşünürüm.
Normal yani imkan olamyınca insan eskiciden bile alıyır
Hiçbir şey dileyen dilediğini giyer 1. El olunca ne oluyor? 2. El tertemiz kıyafetler var
Valla öyle kendini havada görmeyen kız varsa çok iyi. Tebrik ediyorum darısı tümüne
Kendini hava da görmeseydi çevresinden saklamazdı.
@xKURŞUNx hahaha
insanlar 50 kişinin elinden geçmiş kişileri kullanmaya utanmazlar 2. el elbise için utanırlar
Anlamadım
kimseden saklamana gerek yok. hiç ayıp değil.
Çok iyidir hem maddi hemde sağlam olsun moda bence boş