AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
202Cevap
Çok güzel bir davranış hayatın değerini biliyorsun önemli olan helâl den yemek giyinmek yalansız olmak çok sevdim takdir ettim seni 🌸
Öyle bir kızla evlenmek isterim paranın değerini bilen insanları severim
Ya hu kim ne bilicek ordan burdan giyindigini
Keyfine bak
Marka ürünleri bedavaya giymeye bak sen
bi kız kendi bedenini teşhir etmediği sürece saygım sonsuzdur. Fikrine, zikrine, ideolojisine, zevklerine, tercihlerine...
Ne farkeder? Sıfır giyip işe yaramaz olacağına, 2. el giy onurlu ol. Takılma böyle boş şeylere.
annen kimseye söyleme demiş sen intetnette 80 milyonla paylaştın :D
Şaka bi yana giy ne olacak tutumlu olmak kötü bir şey değil
Tanıdık bildik insan olursa alır giyerim ama tanımadığım insanlardan bir şey almam alanı da yadırgamam
Önemi var mı bir kişinin ne kıyafet giydiginin, içindeki insan olsun gerisinin bir önemi yok. Ama annen doğru söylemiş sen kimseye söyleme bunu.
Güzel bir alışkanlığı olduğunu düşünürüm. Temiz ve yıpranmamış olması önemli tabii. Salaş giyinmemeli.
Ne kadar önemli sıfır giyinmek. La gardaş eskiyen şeyler, 0 veya 2 el ne fark eder. Hoşuna gideni giy boş ver
Zeki kızları severim. Bunun bir ihtiyaç olduğunu ve estetiğin çok parayla kazanılmayacağını anlayan bir kişi değerli kişidir.
Gayet Olumlu Bakarım Bu Durumda Küçük Düşmenizi Gerektirecek Bir Durum Söz Konusu Değil Bana Kalırsa Şu An Da Devir Hesap Devri :)
İyi yapıyor, aferin derim. Annene gelince, kimisi böyle bir durumu övünerek anlatır, kimisi de saklar. Takma sen, devam kee...
Yakışıyorsa ve yıpranmamışsa olabilir neden olmasın eşyalar çok pahalı avm lerdr dün gittim foruma biseyler almak istesen 2000 tl lik olursun
Kafaya takılacak en son iş bu. Üzme kendini. Boş yere stres yapma. Kıyafetlerini güzel günlerde kulan.
Aldığın kıyafetleri iyice yıkayıp, bakterileri öldürmek için iyice ütülüyorsan helal olsun derim.
Ekonomi yarr. aği yemiş artık her sey normal
Bak sen keyfine
Satın aldığın her kıyafet 2. Giyişinde zaten ikinci eldir. Bu durumu düşünme keyfine bak..
Her kıyafeti giyen biri kötü anlamda değil yani onu da giyer onu da giyer ucuza alır hepsinden giyer
Kıyafeti aldığın kişiyi taniman daha iyi olur bnce. Temiz biri oldugunu bilmen rahatlatir insanı. Tabi çok giyilmiş kıyafet de olmamalı
Ekonomik şartlarda normal ama annenin sözünü dinlemeni tavsiye ederim
Bunda bir sey yok. Ben de bazen aliyorum internetten ikinci el
Bit pazarına aşığım ama ben de paylaşmıyorum çok çevremle. Çünkü özellikle sevgilin sana düzgün şeyleri layık görmüyor bir daha. Aldığı hediyeden tut gittiğiniz mekana kadar hep ucuz ucuz takılmak zorunda kalıyorusn.
Bunu söylediğin iyi oldu knk ilerde olurda sevgilim olursa demiyeyim o zaman
O da bit pazarına gidiyorsa o zaman dersin
Ahahahaha beraber gideriz ben pıt pazaruna hiç gitmedim bizim burada güzel şeyler yokmuş intertten alıyorum bu yüzden
Onu söylemesen de olur ucuzcu muamelesi yapıyolar
Ne alaka ya. Etrafında böyle düşünecek insanlar varsa sil onları.
Mağazadan aldıklarını kaç kişi deniyor biliuor musun
Tüketim delisi olmadığını ve ekosistem için faydalı bir şey yaptığını düşünürüm
Düşündüğüm tek şey Web sitelerinin ne olduğu erkekler için de siteler olup olmadığı.
Yahu ne var bunda bence herkesin de böyle yapması gerekir.
Ya o değilde hangi siteler onlar öğrenebilir miyim
Alınıp giyilmesi ne ayıp ne de kötü bir şey çevreden de kesinlikle saklanması lazım bence anneniz haklı çünkü bugün iyi olduğunuz birisi veya birileri yarın ters düşünce ya da kıskançlık yapınca kendi aklinca olur olmadık size topluma konuşur
Kimse o kıyafeti nasıl aldın diye sormaz.
Ha senin de söylemene gerek yok.
Kötü düşünülecek bir şey yok öyle dert etme.
Bende birkaç kez ayakkabı falan aldım öyle
Gayet iyi şeyler düşünürüm. Bu hayat pahalılığında son derece normal ve akıllıca bir davranış.
Kıyafetler temiz ve bakımlı olduktan ve üzerine yakıştıktan sonra kaçıncı el olduğu kimseyi ilgiliendirmez, ayrıca gizlenecek bir şey değil.
Maddi durumunun yeni kıyafet almak için yetersiz olduğunu
Yo yeterli ama o kadar para vermek istemiyorum
Önceliklerin farklı olabilir önceliklerinden sıra gelmiyordur maddi durumla alakası var senin de dediğin gibi
Marka kıyafetlere para vermek enayiliktir. Benim maddi durumum çok iyi ama marka kıyafetleri genelde imitasyon veya ikinci el alırım. Arasındaki farkı kim nerden bilecek ve ne anlamı var yani. Tamamen ego boostu, ona vereceğim parayla gezer tozar eğlenirim.
Herkes bütçesine göre giyiniyor sonuçta. Herkes dengi dengesine göre takılır
İkinci el kıyafet giyebilen bir kız olduğunu düşünurum
Havlama
ay ben dışa değil içe bakarım bana ne 1. ci ya da 2. ci kıyafet ya
Tutumlu biri olduğunu düşünürüm takdir ederim
Yaygınlaşması gereken bir davranışta bulunduğunu düşünürüm: Ben de 2. el giyiyorum.
Nerden alıyorsunuz uygulama mi var
Dolap, ModaCruz, Gardrops, 2. el dükkanları, pazar
Eyww
Kıyafet yıpranmadığı sürece 2. el olmuş olmasının hiçbir sakıncası yoktur bence. Rahat ol☺️
Baştacısın. 😊 Kıyafetin ikinci el olsa da ruhun asil ve duruşun karakterli... 👏
Hiçbir şey düşünmem, bana ne ki.
Ama öyle biri ile hiçbir ilişkim olamaz.
Başkasının tenine değen bir kıyafeti ucuz diye alıp nasıl bu kadar rahat giyebiliyorsunuz?
Olabilir durumun yoktur giyersin millete söyleme bunu annen doğru söylüyor
Ne düşünebilirizki durumu yoktur fakir diye kızı kötüleyecek değiliz ya
Aferin ona derim ne guzel tasarruf yapiyor derim
Ben de aynisini yapiyorum ama designer kiyafetlerde.
Sen söylemezsen kim bilcek canım ikinci el olduğunu söyleme gitsin 😄😆
Çok abartıyosun mk giydiğin şeylerin sohbetini yapmak zorunda değilsin giy geç kime ne bize ne bana ne
Soruyorlar canim moda ikonu olduğum için
Sana ne de geç
Hiçbir şey düşünmem giyebilir ne olacak ki yıkar ütüler giyersin
Bence Hiç Bir Problem Değil Ne Olucak Bunda Bir Problem Yok Bence 👍👍
Ne olacak.
Çalmadın ya.
Utanacak bir durum yok.
Olabilir. Durumun ona musaittir oyle yapiyosundur kimseyi ilgilendirmez
Tüketim cilgini olmayan bir kız diye düşünürüm
Kendin memnun olduğun sürece kimse bşy diyemez. Ayıp bşy değil ki. Kimseye laf düşmez.
Ben de alıyorum, giyiyorum, satıyorum. Annenin gizlemeni istemesi tuhaf geldi bana.
Keşke o durumda olmasanda, eleştirecek kişi sıfırını sana alamıyorsa çenesini kapatsın
Ben çok tavsiye etmem ama söylememelisin. Niye bilsinler ki senin özelin.
hiçbir şey düşünmem ne var ki bunda ikinci el giyinmenin neresi ayıp
Benim çok kıyafetim yok ama ikinci el sevmiyorum allah affetsin hasta falan olur içime sinmiyor ya
Olabilir küçümseyemem utanılacak bişi de yok
Kimin ne düşündüğü umrunda olmasın. Kimse üstündeki kiyafetin faturasiyla dolasmiyor ortalikta
ikinci el kiyafet giyen bir kiz olarak dusunurum...