AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
78Cevap
Sakalsız iyi ama saçın iirenç ıslak ıslak duruyo bnce saçına jöle sürme :s
Jöle sürmüyorum doğal hali öyle
İirenç sııra vur bnce :s
of ne yakışıklısin beee gözlerim kamaşti yemileeennn:(
Eyvallah :D
Lan?
Buyur
Sakalsız ama o sakalsız halindeki sakalı bulamayanlar da var :))
Kimmiş onlar :D
hafif kirli sakalı yakıştırıyorum ama seninki olmamış bnce ;)
Ok :D
Sakalsiz daha iyide o saclarinin kivrimini bir islah et o ne oylr :)
Model o :D
O sakalsız halini bidaha görmek nasip olmaz inşallah
Sen kendi tipine bir baksana dostum ya :D
ya zaten beni cinler çarptı. p
sakal daha iyi, ama daha sempatik bak. Çok itici kardeşim
Bakışlardan dolayi mi herkes tipsiz diyo
Valla kızlar sakal bırakmadığı sürece hepinz iyisinz
Kardeş bir çare olmuşsun sen ne yap biliyomusun dudağını çıkarma
aman Allahım didim o saçı görünce sakaallı olan idare ederde çok sert bakmıssın ne gerek var dimi:)
Tarzım öyle :D
anlıyorum sende maço tiplerdensin hani su hiç gülmeden poz verenler varya :DD
Evet öyle erkek öyle olmalı
IŞID militanı gibisin...
Ahahahhaha
İkisi de cok yakisiklisin
Teşekkür ederim
Rica ederim :)
Bana mesaj atsana sana bisey sorucam
Atamam kusura bakma :)
Niye atamiyosun ya at işte bekliyorum
Senin o sacini kuslar gorse yuva diye kafana konarlar
Peki :D
Sana altın tavsiyem komple kafanı kes.
Evet senden yakisikliyim
spordefteri.com/.../yav-he-he-1947.jpg
...
* tipsizi
Hummels kanka bisey sorcam bornozla niye resim cekindin kanki. d
@Soran feriştahını s... senin adamı hasta etme kabe yollarına mayın mı döşedin
@w8forrme bro bornoz değil saçımı kurutuyodum havlu :D
:D bende dedim kizlara bir subliminal mi var :P
Bu kadar çirkin olmayı nasi başarıyosun
Ya bir git saf misin nesin :D
Safım ben :(
Nerem çirkin allah aşkına bir söyle :D
Oha aynaya bakmiyomusun egoya bak aman tanrim didim
Senden güzelim yavrum :D
Hahahahahah oluyim o zman ben herkes artilamis saolum dostlarim :D
Benden yakisikli birini göster hadi:D
Butun erkekler senden daha yakisikli :ss
Ahahhaaha :DD sana söyleyecek söz yok HE canım heee
Hem tipsiz hem karakter yoksulusun l*n bebe (resme ve yazdiklarina bakinca acik ve net görülüyor)
Kaybol l*n :D
Meksika parasinin adi gibisin len:p
Birinci fotoğrafta arkada duran pencere çerçevesi.
İkinci fotoğrafta ise yine arkada duran tavuk çifti.
Ben bunlarda daha iyi olan bişey göremedim.. :)
Annene selamımı söyle. En iyi * LAR ondan çıkar. Örnek olarak seni verebiliriz. Dol israfı seni :)
Annen o gece keşke hastayım deseydi de sen Olmasaydın oc
Baban senin temelini atmak için annene Girdiği gün kara bir gün olarak dünya tarihine geçti pıc kurusu daha ne konuşuyorsun sen. Tıpıne kayacam ama senın bu tipe bırak kaymayı bakılmaz bile mk.
He ak he :D
A nana selamlarımı iletmeyi unutma..
Anan a. s dedi bana
Uslu dur. Yoksa Ana' nın Ağzına boşaltırım yine spermleri sonra bir kardeş daha gelmesin sana
Terket burayı liseli :D
hoş değilsin. sormana bile gerek yok :/
Neden hoş değilim :D
Gayet yakışıkliyim mk
kilolu gibi gözüküyorsun değilsen de o zaman ablak yüzlüsün.
Hatlarim belirgin sadece
ablak kötü bir şey değil yani geniş yüz demek. tipinde sorun yok.
Kendini beğenmişliğin belli oluyo ki nedenini bile bilmiyorum. İkiside hoş değil bence
Kendimi beğendiği mi nerden anladin
Anladım işte çok soru sorma
Ben yakışıklı olduğumu düşünüyorum :D
Fikrimizi soruyosan katlanmalısın hayret bişey. Bence çok çirkinsin mesela ve kendini beğenmişliğin apayrı çirkinlik katıyor. Hani bazıları çirkin olur ama huyu güzel. Sende oda yok. Ego esrarengiz şekilde tavanlarda :D
Helal bnde katiliyorumm cirkinsin iste mk
Size sadece gülüyorum :D
Hahah başka seçeneğin varmı?
Benim gibi bir yakışıkliya haksızlık bence
Bonzai, adami bozaiyi :)
Ne içtin be dostum :) ?
Kıskanma ak yakışıkliyim !
Offf he arkadaşım he.
sakallı iyisin bu arada bana benzerligin var
Kaybol ak :D
sktr dızo :D
Sakalsız.
Eyvallah gay kardeş :D
Reca ederim.
Sakallı kesinlikle daha çekici :D
Sakalsiz nasıl
O da iyi ama sakallı daha iyi bence
sakalsız kesin kes sakallarını
Tip olarak nasılom sence
farklısın nadir bulunan insanlardın dudak yapın çok tatlı bakışlarında sert iyisin bnce
Teşekkürler
:)))
Babana dava açsan kazanırsın
Sen kazandın galiba tipe bak ak ya :D
Yerinde olsam kafamı kuma gömer ölmeyi beklerdim canım kardeşim.
Aynı şeyi senin kafan için düşünüyorum :D
Baban olsam senden bir tane daha yapmamak için testislerime kolanya döküp ateşe veririm.
Sen de herkese hakaret ediyon da arada profil resmine tıkla kanki :P
@w8forrme Akşam pazarda özgüven satılıyor, git de al 5-10 kilo ;)
Saçlar olmamış sakal da yakışmamış
Nasıl olmalıydı saçlar?
O yüzden mi günlerce nasılım yakışıklı mıyım şu halim nasıl bu halim nasıl diye sordun ördek surat
Sadece egomu tatmin ediyorum :D yakışıklı olduğumun farkındayım
Yakışıklı değilsin kendini beğenmişin tekisin
Dışarda görsen dibin düşer ak :D
O saçla tam bir şoparsın bir darbukan eksik
Ahahaha
sik kafalı capon askeri :d
Anan :D
Bir erkeğin en iyi aksesuarı sakalıdır bence ;)
Sakalsiz nasilim
Sakalsız 19 gibi, sakallı 24 gibi duruyorsun.. Tercih meselesi tabi ama kızlar olgun sever diye düşünüyorum.
Yüz olarak nasilim sence
İlla kötü olduğunu duymak istiyorsun yani :D
Sakalsız biraz eksik gibi yani. Yoksa kötü değil tipin
Sakalli halim için sormuştum yakışıklı mı değil mi diye?
İkisinide beğenmedim.
Tip olarak nasilim sence
Çok çirkinsin.
Ahahhahaha :D ben mi kaybol
Bu bakışlar ne böyle kanki :D?
Seni etkilemek için panpa :D
İkiside değil
Yakışıklı olduğumu düşünüyorum :D
Senin düşüncendir birşey diyemem bana göre değilsin
Fotoda hangisi sensin
Sağ taraf
Burundan üstü aynı ali bicim :O
Sana daha çok benziyor o adam :D
Ya cook :))
Tip olarak nasilim sence
Sakal kurtarmis biraz :)
Sakalsiz yakışıklı değil miyim :D
Hayir, sakalli da yakisikli degilsin..
Ahsdsdhfsgfahgsdahsdahsgja :dddddddddddddddddddd @_-Jutenyam-_
Yine ni sen bir rahat birak yüzünü gözünü
Seçim yap :D
Sakallı çok hoş
Sakalsiz nasıl
O da iyi ama sakal daha çok yakışmış
Teşekkür ediyorum
kafasız fotoğrafın yok mu birde ona baksaydık :D
Ulan nerem çirkin nasıl insanlarsiniz siz :D
Ikiside kötü.
Sen erkekten ne anlarsın ya :D
Hiçbiri.
Neden :D
Karakterin tipine yansımış, o yüzden.
Vov çok güzel bir cevap bu :)
Pozlar dan nasıl anladin kendini beğenmiş olduğumu?
ikiside güzel farketmez
Tip olarak nasilim
idare eder
şükür namazı kaç rekattı? ahsjdjlkasd
Sie l*n
sacları en kısa zamanda halletmelisin
Neresi kötü?
sacına sekil veremiyosn bana sorarsan kısa sac yakısır kardesim sana...
Tip olarak nasilim
buna benim cevap vermem biraz abez kacar kardesim :)
Saç modelinden kurtul bir an önce
Neresi kötü?
Tip olarak nasilim
sakal bir erkeğin makyajıdır sakal iyidir iyi ;)
Tip olarak nasilim
esmer güzeli seni :)
Genelde tipsiz dediler bana :D
görüş meselesi o kişiden kişiye değişir ama benim gözümde farklı
yüz tipin filan hoş yani
Yüz hatlarim keskin mi?
Bişey sordum
Sakal iyidir herzaman
Tip olarak nasilim
Iyisin, egonumu tatmin ediyosun anlamadim :D
Herkes tipsiz dedi de o yüzden soruyorum
Sakallı daha iyi gibi
Tip olarak nasilim sence
Normal yani giderin var
O nasil kafa yapisi la shop mu :) sakal daha iyi
Kafa yapımda ne var
Cekimden galiba kafa buyul boyun kucuk geldi
Sakali iyi sakalsiz kucuk gosterion:D
Yüz olarak nasilim sence
Böyle baktığın sürece nasıl olursan ol iticisin.
Nasıl bakıyorum :D
İkisi de hoş değil.
Yine mi sen ya :D sen ne anlarsin erkekten
Asıl; "Yine mi sen?" .
İnadına yapıyorsun :D yakışıkliyim kızım işte
Hahahha özgüvenin bu kadari
sakalsiz halin daha hos
Sakalli nasıl
sakalli olmamis
Neden?
daha yasli gosteriyorsun
Aynen :D tip olarak nasilim sence
cok iyi
Hmm :D
Sakallı halin daha güzel
Peki sakalsiz nasıl?
Sakalsız da güzel ama sakallı daha iyi yakışmış
Bencede sakalli daha iyi ama okul dolayısıyla sakalsiz gezmek zorundayım :D sakalsiz halim kac yaşında gösteriyor? Sakalli olan kac yaşında gösteriyor?
Sakallı 25 sakalsız da 23 falan
Hmm
her halin itici geldi bana
Neresi itici mesela?
Sen daha itisin mk :D
Iticisin
dokunmus galiba
Bana niye dokunsun gayet yakışıkliyim :D yakışıklı demeyen Kördür herhalde :D ama burada tek itici ve çirkin olan sensin
egoya bak egoya :D çok şişirmişler olum seni :D :D he bu arada kedi uzanamadığı ciğere mundar dermiş. senınkıde o misal ;)
Evet tam kendini anlatmışsin :D bana uzanamicagin için mundar demen doğal :D
hani bir tabir vardır ya kabada olsa sana bu yakışır , sana sümüğümü bile atmam o derece
Ahahhahha :DD vay mk hiç bakmicagim tipteki bir kız bunu söylüyor komik :D
Ya sen kendini ne sanıyorsun allah aşkına? Ayna yok sanırım sizin evde
Aynaya saatlerce bakıyorum valla ve hiçte kötü bir surat görmedim :D
Gözlerde bir Problem var o halde. Göz doktoruna görünmelisin.
Ilk bakışta senin sütyenini bile görecek derecede gözlere sahibim :D lütfen yeter artık yakışıklı bir insana fazla bu tavirlar bence
Hata bende sana cevap verdikçe kendini bir b*k zannetmeye başladın. Yersiz egonla başbaşa bırakıyorum seni.
Ahahha hadi canım hadi :D
Göz var nizam var çirkinsin.
Ahahhahaha :D sen çirkin görmemissin aynaya bak
Çocukla laf sokmaya çalıştığından karakterinin de yerlerde olduğunu belli ettin.
Sakallı daha hoş sanki
Sakalsiz nasıl
Daha genç gösteriyo gibi
Hem bir dk sende sakallı halini begenmişsin profile koymuşsun sanırım.
Evet sakalli halimi beğeniyorum. Tip olarak nasilim?
EROR:)
He he :D
:DD
sakalini biraz daha kisa yap ozaman olur
Tip olarak nasilim
schön! :)
Valla almanca bilmiyorum türkçe konuş :D
guzel :)
Yakışıklı diyosun yani?
evet birz daha sormaya devam edersen tersini soylicem:)
Sakallı kötünün iyisi
Sakalsiz neden kötü :D
sakalsız kötü değil efenim berbat
sakallı gayet hoş pozunu değiştirirsen dahada hoş olabilir
Tip olarak nasilim
Sakallı daha güzell azda tebessüm lütfen 😊😊
Tebessüm etmeyi sevmiyorum :D
ali biçim deilmi la o
Ne ali biçimi l*n
Kesinlikle sakalli halin daha iyi, sakal erkekte hayat kurtarır, uzatin beyler :D
Sakal erkekte hayat kurtarır derken?
Boşver, uzat sen :)
Ahhaa deme oyle deme :)
Sakalsiz bir halta benzemiyosun ama sakalli yakışıklisin mi diyosun? :D
İkisi de olmamış..
Tip olarak nasilim