AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
78Cevap
Kanka sen bugta kalmışsın :D
neyse halin çıksın falin bro
Saç şeklini Düzelt aga
Saç hariç tip olarak nasilim
Normal
Biraz Gülsen iyisin :D
Sert bakınca yakışıklı değil miyim?
Gülünce daha iyi olucak gibisin
Gülmek bana yakışmiyor
sen sakal bırak sakalsızdan iyi :)
Tip olarak nasilim sence
idare eder
Yav hehe :D
Sakallı :))) dudakların çok sempatik GELİYOR
Neresi sempatik? :D
Niye sen beğenmiyor musun :)))
Fena sayılmazlar :D tip olarak nasilim
:))) iyisin iyi
İkisi birnirinden cok farklı ama sakallı iyi
Sakalsiz nasıl
İyi değil
Biliyorum :D
"şüphesiz ki biz onları ibret olsun diye yarattık"
Şüphesiz ki Allah seni tipiyle sınıyor :D
Tipinle olmasin :d
Evet seni tipinle sınıyor :D
evet seni tipinle sınadığı belli :D :D
@smackcam hahaha süper yorumdu :D
thanks canım :D :D @Poyrazz21
Kanka kızma ama saçlar cok garip duruyo ya :/
Ne gibi yani?
o sac ne ya kucuk husamettin gibi
Aynen abuzittin Dkdjjdjdjd
haha ha eksilemişler bir de :D
Tıp olarak nasilim
spartalı gibi :D bari sen buzmeyeydin dudaklarını senide kaybettik :D
sakallı idare eder :D
Sen ne anlarsın mk :D
:D resim atıyorsan eleştiriye açık olacaksın
Gayet yakışıkliyim
hıı kimsenin olmadıgı yerde yakısıklısın
Yav he
Sakalli tabi ki :)
Tip olarak nasilim sence
Iste sakallari kestirince kotu gözüküyorsun dudaklarin on plana cikiyor ki cok duzgun bir sekli yok ayrica sac kesimini de degistirirsen fistik gibi olursun
Sakalli halim yakışıklı mi?
Aynen öyle
Sakalsiz
Sakalli neden değil
Sakalsiz daha genc ve tatli
Tip olarak nasilim sence
Saclarin disinda iyi
Nasıl yapmalıyım saçları :D
Rampa olabilir
Su sag tarafini asagiya indirmesen fena degil yani
Profil resmimdeki saç modeli nasıl
İyi
sakallı tabisi
Sakalsiz nasıl
daha çocuksu
Sakalli yakışıklı mıyım sence?
sakalli
Sakalsiz nasıl
sakalsiz da iyisin :), ama sakal hava katmis, tabi bu herkez icin farklidir, sakalli seven var, vsevmeyen var, sen kendini nasil begeniyorsun?
Sakalli daha yakisikli buluyorum kendimi
Sakallı
Sakalsiz nasıl
Yüzünüz ebat olarak da küçük görünüyor sakalsızken. Onun dışında normal
Yakışıklı miyim sence
Yaşınız küçük olduğu için alıcı gözle bakamıyorum kusura bakmayın:)
23 yaşındayım
sakallı iyi
Sakalsiz nasıl
Sakallı iken işid üyelerine benziyorsun
Hmm :D
Hiçbiri
Tip olarak nasilim
Tarzım değil. Amaillaki begenen birini bulursn
Mesela tarzın hangi erkekler örnek ver birine
https://hizliresim.com/EEgR0D bundan snrada cvo vermeni dusunmuyrm zten
Ahahhaha bu ne be :D ben daha yakisikliyim yemin ederim
tövbestafurullah
:D;:D selam burak
olm ne yakışıksız herifsin l*n sen
Iyisin diyodun?
olm senden yakayı kurtarabiliyomu insan "yav he" diyip geçiyor herkes, neyse tipi mipi boşverde sen bir psikoloğa görün senin sıkıntıların var bence
Burak doğruyu söyle yakışıklı mıyım değil miyim :D
sakallııı tabikidee
Sakalsiz halim nasıl?
daha ufak gösteriyorsun ama kotu değil
Aynen sakalli halim 23 sakalsiz halim 18 resmen :D
Hertürlü sakallı hocam.
Tip olarak nasilim
Ne yakışıklısın ne de tipsizsin. Gayet ideal. Ama kesinlikle sakal uzat. Sakalsız baya kötü duruyor.
İkiside hoş değil ama 2 diyorum
Neden hoş değiller? :D
Ben beğenmedim desem daha doğru olur sanırım
Bişey sorucam. Yüz hatlarim keskin mi sence?
Evet geniş ve keskin
Ona rağmen neden beğenmedin :D
Keskin ve geniş olunca güzel mi oluyor anlamadım
Keskin hatlı erkekler yakışıklı olurlar
Aynı zamanda geniş bir yüzün var ama
Genisten kastın ne? Yuvarlak yüzlu mü
Enine yani
Anladım kötü mü
Sakallı
Tip olarak nasilim sence
Sakallıyken iyisin gayey
Sakalsiz yakışıklı değil miyim :D
İkisi de iyi değil.
Neden
Hiç biri yakışmamış
Tip olarak nasilim
Kırmak istemem ama beğenmedim ben.
Ben yakışıklı olduğumu biliyorum sen begenmesen de olur :D
Yakışıklı değilsin ki, sadece kendini beğeniyorsun. Gelen yorumlara bakılırsa hiç beğenenin de çıkmamış gibi kendinden başka
Ahhaha allah aşkına ben mi yakışıklı değilim? Göz vermiş allah yapmayin yazık gunah :D
Kendini fazla beğenme bence çünkü 0 yakışıklılık-sempatiklik-karizma
Yahu bir insan bu kadar kör olabilir ve Zevksiz olur :D seni alkışliyorum :))) hadi by
sakalsız
Sakalli nasıl
işiddekılere benzıyoo sankı gıbı gıbı
Tip olarak nasilim
kızgın sert :D
Ve aynı zamanda yakışıklı :D
ehh ıstee azıcıkk ama egolusunn :D vee sıfırr oldun :D elde var sıfır :D
Ahahah :D
Utanmadinmi?
La olum nerdesin sen la? @Sularıkesikle Kayıp ilanı verdik sana :DDD Öldü zannettik hahaha
@sametjedi
bir kasari mesajda tersledim diye yasakladilar ya la beni ;D
yapmaaaa :DD l*n sen yasaklanıcak adammısın bee :DD @NamusluPizivink
şimdi 0 levelden başla :DD
Neyden utanmadim mi?
Kardes cirkinsin
Senin Kadar değil :D
Kıskanma
Seni mi ahahhahahahhaha haykırdim
Iyi
Bazen haline sükredersin :)
Ne diyosun la sen
Bosver fitamin anlayamazsin sen :)
Fazla fark yok gibi arkadaşım
sakallı
Sakalsiz nasıl
iğrenç
Yakışıklı mıyım sence
Türkiye ye göre evet
Best of MAL a katıl
Sen müdürmusun orda :D
ikisi de kötü
Neresi kötü :D
2side iyi degil bence
Neresi iyi değil
kardeş senin piskolejini bozdular 2 günde iyisin iyi espirisine söledim kötü diye
Aynen kafayı yicem ya. Niye kötü diyolar?
iyiyisin iyi * et onları bu siteye brrad pit gelse gene çirkin derler
Yakışıklı değilsin bunu artık kabullensen..
Yav he he :D
Cidden ama baksana kaç kişi aynı şeyi söylemiş herkesin yalan atacak hali yok ya?
Tipine...
Yav hee :D
sen yaşama öll
Niye :D
kötüsün
Ben mi ahahahhajaja
Ikiside berbat :)
Neden :D
Bir nedeni yok ben oyle goruyorum su an :)
Bence yakışıkliyim :D
Ikısıde Güzel
En Yakışıklı halim hangisi?
Sakallı
2. Olan
1. si nasıl
Fena degil, ben ikinciyi daha cok begendim
Bişey sorcam ya yakışıklı mıyım sence :D
Iyisin no prob
Tipsiz diyenler var :D
sakallı
Sakalsiz nasıl
sakal biraz daha karizma katmış. sakalsız beğenmedim
Sakalsiz beğenmediysen eğer yakışıklı değilsin diyosun yani? :D
ne alaka ya ben de mesela siyah saçlıyken güzel değilim. herkes kendine yakışanı yaptığında güzeldir.
Sadece sakalli olan fotomu gorseydin yakışıklı dermiydin?
eminim başka kızlara göre yakışıklısındır ama ben esmer olan kimseyi beğenemiyorum
Burak ozciviti bile mi :)
onu da beğenmiyorum kenan imirzalıoğlunu da
Ne kadar yakışıklı olsamda esmer olduğum için şansım yok senin gözünde :D
aynen öyle. zaten sevgilim var önemli olan benim gözümde ne olduğun değil :D seni beğenecek başka kızlar vardır
Evet genelde beğeniyolar
Baş gibisin.
Sende öylesin :D
Senden daha iyi olduğum kesin , tipimi beğenmezdim ama seni görünce şükrediyorum Allaha.
Ne var Tipimde bir söyle nolur :D
bir kere o nolur değil ne olur olacak cahil köylü
Ilmi bana mi öğretiyon l*n sen :D ezerim seni
:(((((((((((((
Sakalsız
Sakalli nasıl
Sakallı yaşlı gösteremiş seni saklası daha iyi bence
Sakalsız olcak o
Tip olarak nasilim sence
Sakallı halin iyi
Sakalsiz halim nasıl sence
Yani bilmem
cıks olmadıı
He ondan
Hiçbiri
Niye hiçbiri :D
Bilmem beğenmedim
Tıp olarak nasilim sence
Sıradan bir tipsin
He canım he :D
Sakalli daha iyi
Tip olarak nasilim sence
Iyisin
Bişey sorcam. Yüz hatlarim keskin mi?
Goz kisimlarin sert yani kizgin gibi bakiyosun ama hos bence bir erkege gore kizgin bakisli olmak. Bir tek cenen oval ama o da sorun degil
Yani keskin mi değil mi anlamadım?
Keskin
sakallı
Sakalsiz nasıl
kötü
Sakallı yakışıklı mıyım sence
sakallı
Sakalsiz nasilim sence
oda iyi ama sakallı daha iyi
Yüz olarak nasıl buldun?
hoş :)
Sakalli
Sakalsiz nasıl
Kotu
Tip olarak nasilim sence
Fena deilsin sakallı iyi
Hiçbiri iyi değil
Ahahaha
Sakalsiz
Sakalli neden değil
Olum o dudak ne l*n
Ne var ki
Büzmüşün kız gibi
Yooo
Sakallıyken Ali Biçim'e benziyorsun :)
Ahahah :D hakaret ettin resmen
Niye yahu :D Ali Biçim çirkşn değil bence :)
Bence çirkin :D bu arada beni berk atana benzetirler
evet ona da benziosun :)
Berk atan yakışıklı en azından :D
saçın sakalın falan Ali Biçim'i andırdı bakınca ya bozulma boşver :D
Ben yakışıklı olduğumu düşünüyorum :D ali biçim falan yapma lütfen :D
tamam pardon :p
Yakışıklı değil miyim :D
eksiyi sen mi verdin la bana :D
Hayır, sorumu cevapla :D
iyisin iyi :D
Ya biliyorum da ali biçim falan demen hoş değil :D bana haksızlık bence
ali biçim senden yakışıklı kardeşim bence :)
Çooook :D D
Poz kötü
Tip olarak nasilim sence
sakalsız daha iyi
Sakalli niye kötü
kötü demeyelimde her ortama gitmeyecek bir tip gibi geldi bana kirli saklalı halin var mı biraz uzunca olmuş öyle diyim
Sakalli
Sakalsiz nasıl
Her ikiside iyi ama sakalli daha iyi
Yüz olarak nasilim sence
Iyisin
sakalsız
Sakalli nasıl
kötü
Herkes sakalsiz kötü dedi :D bendr anlamadım?
tercih meselesi tabi :)
Tip olarak nasilim sence?
Allah ın verdiği bir kulsun işte eleştirmek haddime değil
Ahahahh :D fotoda hangisi sensin
napcan :D
Çıkalım dicektim :D
kalsın :) sağdakiydim bu arada :)
Anladım
Eldivenle severim seni
Mal misin nesin ak
ılık * ıkaç :D
Sakalsız :)
Sakalli nasıl
Biraz iticii
Neresi mesela
Cok kaba duruyosun ya ne biliyim :)
Fazla mi erkeksi :D
Hı hıı :D
Erkeksi olmak iyidir :D
Sen bilirsin :D
Her ikisi :)
Tip olarak nasilim :D