erkeklerin gömleklerinin 2 3 hatta 4 düğmesine kadar hatta göbek deliğine kadar (neyse abartmayalım) açması hakkındaki düşünceleri alalım.. :D Sizce kro işi mi? Beyler siz böyle mi giyiniyorsunuz?Aslında beckham görseli vardı elimde ama ya Rab sen neler yaratıyorsun 😅
Erkeklerin gömleklerinin 2-4 düğmesine kadar açıp dekolte vermesi hakkında ne düşünüyorsunuz?
Açıkçası bu konuyu cinsiyet olarak ele almak değil de bir görüntü olarak ele almak gerekirse ben kadında da güzel durduğunu düşünmeyen insanlardanım, benim inancıma göre yani İslam dinine göre kadının el yüz dışında kalan her yeri yabancı erkeklere karşı açması günah olduğu için bir kadının her şeyden önce bu kadar de collete vermesini bile doğru bulmuyorum.
Aynı şekilde erkeklere gelecek olursak erkeklerle de yok efendim kıllı vücudunu göstermek Yok efendim kendini böyle Üstün göstermeye çalışmak gibi saçma sapan şeyler yapılması doğru bir yaklaşım değildir insan düzgün bir kıyafet giymeli düzgün bir şekilde kadın kadın olarak erkek erkek olarak davranmasını bilmelidir.
Babamın gençlik fotoları hep öyle. şu an çok komik geliyor. Neyse zaten bu zamanda moda olan babet çorapa da çok gülerim ben. 2 düğme en fazla bence. Oda Özgüven göstergesi ama yerinde. Toplantıda düğmeler açık çok saçma olur. Herkesin fikri kendine tabi
Kadınlar yapınca seksi ama erkekler yapınca kıroluk dsfsgshshsh Eğer yapılı bir vücut ise, göğüsler kılsızsa, 2-3 düğmeye kadar açılmışsa seksi görünür. Öyle bir erkek profilini kadınlar hoş bulur diye düşünüyorum ancak her gömleğe yakışmaz göğüs dekoltesi vermek, sportif gömlekler tercih edilmeli.
Bazıları kro gibi olsa da şu görseldeki gibi olunca hiç kro gibi durmuyor 😂 kıl falan olmazsa ya da çok az olursa ve giyimi de tarz ise çekici olur. Boynundan öpesim gelir jsjsjjs (2 düğme yeterli en fazla.)
gömleğin düğmeleri sonuna kadar kapatıldığında çok şirkin görünüyor tabiki kravat takılmayacaksa krvat takılacağı zaman hesinin kapalı olması gerekiyor onun dışında normal gömleklerin ilk 3 düğmesinin açık olması hoş görünüyor öbür türlü imam gömleği gibi kapalı çok çirkin
4 düğmesi değilde ben en fazla üç açtım 4 açarsam olmaz gömleği çıkar daha iyi 😂 Vücudu olan gösteriyor kızlar dekoltenin dibine vuruyor ona kaldıysa erkeker üç beş düğme açmış çok mu 😅
Yani saçma ha yakışanlara yaprasa sorun yokta göbek deliği kadar açanlar var evet yok artık yani daha neler 😅😂 😇 kızları tavlamak düşüncesiyle yapıyorlar 😂😂😂ama tam tersi bana saçma geliyor 😂😂
Şeyde var aslında onuda sorucam :D hani kaslarını şişirip şişirip kollar gömleğin içinde patlayacakmış gibi duruyor ya 🤦♀️ Çekici olucam derken itici olmak
Senden başkasına gömlek düğmesi açmam merak etme 😉😂😂😂 yorumum ise bence abartı sadece yaz aylarında sahil kentlerde biraz abartılabilir oda sıcaktan yani
Güzel ya aşırı kıllı olmadığı sürece çok güzel bence tabii ki bütün erkekler değil sadece sevdiğim adam açsın ya da açmasın vazgeçtim üstüne çökerim🤦♀️
Ben şahsen gömleğimin ilk 3 düğmesini açmazsam bir gerinmede düğmeler kopuyor ama şöyle bir durum var içime tişört giyiyorum :D ötekiler fazla kendini beğenmiş gibi görünüyor bilemedim
O açtığı yerden göğüs kılları fışkırmıyorsan Koroyum ama para bende diye bağıran bir kolye göze çarpmıyorsa Bir de vücudu yapılı hafiften kaslıysa Açabilir sorun yok
Kolumun damarları belirgindi gömlek de olunca ilgilerini çekiyordu. Biri bana popon benimkinden daha güzel duruyor demişti şok olmuştum 😂 eve çağıran bile vardı 😂
Cafede mutfakta çalışıyordum. Personellere yemek yapmıştım çağırdım sıra ile 2 kız geldi biri nişanlı diğeri değil. Yemeklerini verdim ocağa doğru gidiyordum. Kız popoma bi laf attı gözlerim 😳😳 oldu 😂 çok şaşırmıştım 😂
Kime göre neye göre demek oluyor bence. Kimine yakışırken kiminde kötü duruyor. İnsan nasıl mutlu hissediyorsa öyle giyinmeli tabi dışardan gözleride rahatsız etmeden:)