Erkeklerin gömleklerinin 2-4 düğmesine kadar açıp dekolte vermesi hakkında ne düşünüyorsunuz?

n’ Abend 😌✌️

erkeklerin gömleklerinin 2 3 hatta 4 düğmesine kadar hatta göbek deliğine kadar (neyse abartmayalım) açması hakkındaki düşünceleri alalım.. :D
Sizce kro işi mi? Beyler siz böyle mi giyiniyorsunuz?
Aslında beckham görseli vardı elimde ama ya Rab sen neler yaratıyorsun 😅
Aslında beckham görseli vardı elimde ama ya Rab sen neler yaratıyorsun 😅
Erkeklerin gömleklerinin 2-4 düğmesine kadar açıp dekolte vermesi hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla