Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! 🙂 Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! Kombinlerinizde "Outlet" mağazalardan alınmış ürünlere yer verir misiniz?

Tabiki isderse bit pazarindan olsun yakisiyosa giyerim
Bazen evet
Cevap
3Cevap
2017 yılında Eskişehir'den ismini hatırlamadığım bir mağazadan bu markadan ürün almıştım. Pantolonu hala giyiyorum. Çok rahat ve güzel. Ben memnunum.
Yok olmaz
vermem
Hayır
neden olmasın?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar