Bu bizim görevimiz değil, katlamasak da solur bence, sağa sola fırlatmadığımız sürece güzelce koyabiliriz ama ben genelde katlıyorum. Kimi insanlar ise asla katlanmaz, o satış elamanının görevi der.

Bu bizim görevimiz değil, katlamasak da solur bence, sağa sola fırlatmadığımız sürece güzelce koyabiliriz ama ben genelde katlıyorum. Kimi insanlar ise asla katlanmaz, o satış elamanının görevi der.

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Evet tabi ki katlayarak koyuyorum her zaman
evet dagınık bırakmam yazık çalışanlara nasıl aldıysam öyle düzenli koyarım
Evet ben katlarım aldığım gibi bırakırım sonuçta ben yapmasam başkası yapacak
Görevim olmayabilir ama dağınık da bırakamam. Düzenleyip koyarım.
Her zaman değil
Zaten millet goťünden kural uydurmaya bayılıyor. Yok kenara bırakmamalıymışız da katlamalıymışız. Orada kıyafetlere bakan kişinin onu geri dizmek gibi bir görevi yok. Bunun için para alan ve orada çalışan insanlar var.
Ben genelde katlarım ama çalışanın ki gibi katlayamıyorum
Olması gereken yere bırakıyorum. Katlamıyorum ama askıdan aldıysam askıya koyuyorum
Kendimde satış elemanı olduğum için çalışanın halinden anlarım. Çok bozmadan bakarım elim boşsa dağıttım yeri toplarım öyle Alışveriş yaparım
Dağınık bırakmam. Aldığım gibi koyarım.
Ben katlarım nasıl aldıysam öyle bırakırım
genelde katlarım istisna bırakmışımdır öylesine
çoğu zaman katlarım.
yoo katlamam
katlamiyorum ben
Hayır
Katılıyorum
yok.