Örneğin siyah bir t-shirtü kollarını keserek neredeyse 2 yıl daha kullandım, en sadık parçasıydı dolabımın, bana kalsa odamın duvarına asar, her sene o gün önüne karanfiller bırakırdım 🙄
Var mı sizinde böyle hareketleriniz? Pantolondan şort ya da ne bileyim işte, buna benzer işler yapıyor musunuz evinizde?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel!!!
Çok sevdiğiniz, atmaya kıyamadığınız kıyafetleri kesip biçerek farklı şekiller sokarak kullanıyor musunuz?
Evet bunu yaparım elimden de gelir iyi kötü, bir kere maviden bir pantolon gördüm 4 yıl falan oluyor o dönem de durumum iyi değil çalışacak yaşta da değilim neyse tek bacağı taşlı pantolon modası vardı o yıl bir baktım ta 4 sene önce 120 ydi evde de artık pek iyi sayamadığım Bi pantolon vardı gittim taşlar aldım zevkime göre onu işledim pantolona 👍👍😊harika oldu ve hala giyiyorum
Pembe tavşanlı pijama takımım vardı geçen yazı nerdeyse onunla geçirdim ama eskidiği için parçalarını yırttım yatarken sort niyetine giyip yatıyorum. Seneye dr toz bezi olur dhdjdj