Çok sevdiğiniz, atmaya kıyamadığınız kıyafetleri kesip biçerek farklı şekiller sokarak kullanıyor musunuz?

Ben bazen yapıyorum.

Örneğin siyah bir t-shirtü kollarını keserek neredeyse 2 yıl daha kullandım, en sadık parçasıydı dolabımın, bana kalsa odamın duvarına asar, her sene o gün önüne karanfiller bırakırdım 🙄

Var mı sizinde böyle hareketleriniz? Pantolondan şort ya da ne bileyim işte, buna benzer işler yapıyor musunuz evinizde?
Çok sevdiğiniz, atmaya kıyamadığınız kıyafetleri kesip biçerek farklı şekiller sokarak kullanıyor musunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel!!!
Çok sevdiğiniz, atmaya kıyamadığınız kıyafetleri kesip biçerek farklı şekiller sokarak kullanıyor musunuz?
Cevapla