
Bir ara şortlara tişörtlere dantel güpür dikmek modaydı. Kreatif yeteceğiniz var mı?







Yapmıyorum ama "Yapmam."demem gerçi yeni aldığım parça ucuz olmadıkça yapmam:) Eskilere yapmak daha mantıklı ya da ucuza aldıysan ve beğenmiyorsan ama birkaç dokunuşla iyi görünür diye düşünüyorsan, yapmak mantıklı.
-Gecen bol olsun.-
cok istiyorum hatta cagla sikelin youtube kanalina abone bile oldum ogrenmek icin ama yapamiyorum ya beceremiyorum
Yaparsın bence ya biraz pratik Laz'ım eski kıyafetlerinde dene :))
cok denedim ama olmuyo
Genelde o dokunuşları annem yapar ortaya harika silgi bezleri çıkar
hee yaparım boxer ımınkenarına boncuk işliyorum :D :D :D
kesinlikle aradığım cevap :) Teşekkürler
@ByExecutioner Teşekkür ederim, broo. Elim yatkındır ehueheuheue :D :D
Boncuklu donunuzun resmini beylere ilham olması açısından fotoğraflar mısınız? :))
Renkli boncuk iste kamyon kamyon getirelim :)
aip olmasın sonra eksileri çakar millet :D :D :D
Ahah olmaz olmaz :))
teşekkürler.
Cevap
41Cevap
Hayır
Çünkü aldığım kıyafetleri iyice eskitene kadar giyiyorum
Eskidiği için de artık o kıyafetten ne köy ne kasaba oluyor.
Param çok olsaydı, biraz eskidiğinde, dediğin gibi şeyler yapabilirdim.
Ha ancak kot pantolonda olabilir bu dediğin.
Çünkü kot pantolonlarda genelde üst kısmı değil, bacak kısmı gidiyor.
Bacak kısmını kesin böyle şeyler yapabilirim
"Bacak kısmını kesip" diyecektim, yanlış yazmışım
Böyle sayfaları takip ediyorum lakin cesaret ettiğim yok yapmaya kıyamıyorum galiba. Annem hiç acımaz yapar. Pantolon için kapri gömlek için yarım kol vb.
Cesaret edemiyorum bir turlu ve yaptigim seyleri de kolay kolay begenmem surekli bir degistirmek isterim o yuzden pisman olmamamk adina bir degisim yapmiyorum
Aldığım kıyafetleri değiştirmeyi sevmem de zaten pek hazır kıyafet satın almam. Kendim dikiyorum genelde.
Bu kadar uğraşmam da aldığım tunikler sadeyse eğer renkli boncuklar diktiğim oluyor arada, güzel de görünüyor :)
bir keresinde babamin tisortünde deneme yapmıştım. O günden beri evde makasi benden saklıyorlar sen düşün 😂
kesmem ama çok ekleme yapıyorum mıdado geçen kıyafetteki detayı söküp yeri gelince başka kıyafette kullanırım
Genelde sinirimi bozan kıyafetlerimi kesip temizlik bezi olarak kullanırım onun dışında pek bir deyişiklik yok :)
Sondaki fotoğraftakinin aynısını yaptım, memnunum, çok sevdim.
Şortlarımda küçük değişiklikler yapmayı seviyorum.
Eski bir pantolonumdan şort yapıp süslemiştim bir kere herkes nereden aldın demişti ☺ bir de çamaşır suyu ile bazı yerlerine hava kattım 😂 hafifte makasla kesikler.. süper ötesi bir şey olmuştu yanımda olsaydı çekip atardım
Bir defa denedim fazla yirtmisim çöp oldu 😂 genelde ayakkabilarin veya takilarin begenmedigim yerlerini ojeyle boyarim 😂
Pantolon dan yaptığım şort
bir de tayt dan yaptığım kazak
Evet artık eskimiş kıyafetlerimi bu şekilde yeniliyorum
Hayır değiştirmem. Zaten hoşuma gitmeyeni almayacağım için buna gerek kalmaz.
yani genelde pantolonumun pacalarini cemrerim o sayiliyormu
aldığım şeyler üzerinde arada bazen pantolon dizlerine yamalıklar yapıyordum
armalar filan
eskiden
hiç yapmadım pek yaratıcı bir insan değilim mahveder bırakırım.
Saglam fazla bir sey yok desem yeri 😄 yaparim yani
hosuma giden eski ve saglam seylerden cuzdan canta falan yapiyorum
evet. oldugu gibi giymeyi pek sevmiyorum, benden bir seyler olmalı
Ben elimi kıyafete atınca içine ediyorum. En iyisi öyle kalsın.
Sade şeyleri daha çok sevdiğimden pek uğraşmam böyle.
Evet yaparım hatta kız arkadaşlarım bana hep söyler bunu yapan tek sensin diye 👍🙂
Aa tabii ki ilk başta elbiseyken ben dokununca toz bezi oluyor meselaa 😝
Aldığım deri-kot ceketlere patchleri diktiririm hemen. Maiden ve Harley patchleri olmadan olmaz :D
Eski, sıkıldığım kıyafetlerden yapmayı planladığım şeyler var. Yaz gelsin de bir . 😄
Evde yapınca bazen avam duruyor, orjinalini bozmamaktan yanayım.
Değişmem etiketini kopartırım gerisi olduğu gibi kalır
dikişim iyidir evet bazen begenmedigim kıyafetlerimi düzeltigim oldu..
Çok nadiren.
Şapkama iliştirdiğim metal parçalar
Bilekliklerime eklediğim farklı renk taşlar veya metal parçalar.
bu resimdekiler ufak dokunuş değil resmen yeniden tasarlamış.
evde makine olsa yapardım da yok malesef
aynen ayakkabımın arkasına basarak giydiğim için çok yıprandığında arkasını komple kesiyorum ve sandalet gibi giyiyorum
Ellesmem bile bir ton para veriyorum beğenip alıyorum öyle de giyiyorum...
kot u şort yaparım
tshirt ü kolsuz yaparız oyle takılırım ömrü dolduğu zaman
eskiden kot pantolonlari zimparalayarak beyazlatirdim😃
Dokunmam ben de kendi kendine değişir yırtılır şekil olur 😂
o kadar kıyafet aldıktan sonra zerre dokunmam :D Elimde olsa terziye bile vermem :D
fakir olduğum için cesaret edemem :D :D
Kıyamam annneemm :))
geçen gün zaradan 300 tl ye bir tulum almıştım. askılarına bir değişiklik yapmak istemiştim ama fakirim ya bir daha alamam diye yapamamıştım :( :( :( fakirlik çok kötü
Haklısın :)))
gömleklerin yakasına boncuk işleme güz
güzel oluyor yaparım arada
Foto var mı merak ettim:(()
var atarım. twist ve zara daki gömleklere bakarak yapıyorum çokda güzel oluyor
Hayır uğraşmam o kendi zamanla modaya uyuyo eskidikce 😂
En sonda ki güzelmiş danteller oda poponun yanaklarını kapatıyor diye kötü aslında
Arada sırada evet ama daha çok ziyan ediyorum :/
yok dümdüz giyiyorum ben
Uzun elbisem vardı kese kese kese zipçik gibi oldu
Hiç yaratıcı değilimdir
hic beceremem hemde hic
Hayır pek öyle şeyleri beceremem..
Hiç beceremem ama yapmayı da isterim😕😕
eskimeye yakın olanları
Severim de sıkılırım yaparken
Mutlaka kendimden birşeyler katarim
degistirmem beceremem ki
Yaratıcı olmak lazım tabi
keşke oyle yeteneğim olsa
yapmıyorum ama yapmak isterim
hayır b*kunu cıkarıyorum çünkü :D
Nadirende olsa yaparm mesela kot yirtiorm :p
Ben biraz beceriksizim bu konuda
Pek huyum degildir genelde ama yaptigim oluyor
Evde giydiğim şeyleri yapıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar