çok garip bir soru 😀
gerçi benim çoraplarım eskiyemeden kayboluyorlar ama neyse
bunu yapan var mıdır acaba diye merak ettim
çok garip bir soru 😀
gerçi benim çoraplarım eskiyemeden kayboluyorlar ama neyse
bunu yapan var mıdır acaba diye merak ettim
Yırtık çorap başka bir amaca hizmet eder artık. Yenisini almak durumunda kalırım.
Yırtılan çorapla da ya ya ayakkabı silerim ya içine ufak tefek çöpleri doldururum ya falan yaparım ya filan yaparım sonra da atarım 😂 öyle kolay kurtulamaz elimden 😂😂
Yırtılırsa yenisini alıyorum ya da kaybolursa. Makineden ne zaman çamaşır çıkarıp serecek olsam bir kaç çorabın teki kayboluyor nereye gidiyor ya bunlar 😄
ayy aynen yaaa benimde hep makinede kayboluyorlar
Harbiden ya sürekli eksiliyor
ben bazen bunların cumhuriyet kurduklarını düşünüyorum
Kıyafetlerden habersiz mi kuracaklar sanmam isyan çıkar valla
yapar onlar hep tek eşleri kayboluyo
Çorap diyip geçmemek lazım demek ki hem pahalılar hem kurnazlar
çiftin biri saf biri kurnaz o zaman çünkü diğer teki hiç kaybolmuyo 😂
Aynı eşler gibi kurnaz olan kadın saf olan erkek gibi düşün 😄
gene erkek acıma şeylerine girdiniz 😂
İltifat ettim kadın kurnaz dedim kötü mü dedim aa 😏
kurnaz iltifat değil ki
Peki minnak hanım 😏
Cevap
21Cevap
Ben yenisini alıyorum tabi ki o kadar üşengecim ki kim onunla uğraşacak. :D hatta bazen yıkamaya üşenip yenisini alıp giydiğim oluyor
yok daha neler barış ha
Ben öyle yapıyorum bazen.
Ben dikiş yapamıyorum o yüzden bırak çorabı en değerli şeyime bir şey olsa bile tamir edemem. 😂
Genelde Atardım ama artik dikiyorum hayat pahali napim
Tabi ufaksaa yirtigi 😅
hayat pahalı evet 🥺
Evet canım malesef😏
Ben sana yenisini aliyim gel ayip ediyorsn
Al ozaman😁
🥰🥰
Yırtığın yerine göre. Tabandaysa giyerim her türlü.
tabanda zor olur yırtık bence
Topuk kısmında oluyor ya, hafif hafif açılıyor. Parmak kısımda pek olmuyor tırnak uzatmam çünkü.
Çekmecede yenisini alıp giyiyorum. Pek dikiş tutmuyor artık yeni ürünler 😂
denedin mi dikmeyi de dikiş tutmuyor diyorsun 😂
çoraplar çok pahalı artık 🥺
evet ya 🥺 ne yapacağuk
çeyrek altın her ay alınıyo sanki 😀
😀😀
Parmak ucundaki yırtık rahatsız eden bir yerde ise diğer ayağıma giyiyorum.
bu zeka 🥺
Şimdiki çoraplar yırtılmıyor ki, inceliyor sadece.
Yenisini alıyorum. Yırtılan çorap çöpe gidiyor.
Corabim yirtilmiyor fazla giymekten alti inceliyor bende direkt çöpe atıyorum
Yenisini çünkü yırtılan ve eski şeyleri sevmiyorum rahatsız oluyorum
Her camiye gittiğimde fark ediyorum ve sürekli yenisini giyiyorum
Genelde yenisini alir aman eskide çok dikerdik
Asla çorap kaybetmem, aşırı tertip düzenliyimdir. Delinmesini beklemem altları incelince atar yenisini alırım.
yırtık giyiyorum
süper tarz ama bak
ciddiyim kulotlucorapta da asiri degilse ne dikerim ne yeni alirim normal corabi da yirtik giyerim bir suru yirtik corabim var
dik bari sende yırtık giyilir mi
yok ugraşamam kendimi o kadar bile sevmiyorum
Bi çekmece çorap var ıskartaya çıkmış 😂
koca ayak 😂😂😂
Hayır be ayaklarım küçük ama çorap çok 😂😂
yoksa 37 numara mı 😱
Hee 37 napıcan ayakkabılarımı giyicen😂 41 😅
napayım senin ayakkabılarını be kusturma beni 🤮😂
Hiçte bile mis benim ayakkabılarım 😂
elime konuş 🤚🏼 😂
Elini katır tepsin derler bizim orada ama ben demicem😂😂
sal*k dedin ya işte şimdi 😂😂😂😂😂
Yoo ben demicem ama heran diyebilirim diye dedim 😂😂😂
😂😂
Bir çorap kaç para biliyor musun sen 😂
asla bilmiyorum kaça 😂
O yüzden sen kesin en ufak delikte yenisini giyenlerdensin 😂
delinmeden kayboluyor benimkisiler
Demek ki o kadar çok var : ))
Çok küçük yırtıksa genelde dikerim
Yenisini alırım.
Öyle bir sorunla karşılaşmıyorum
Yenisini alıyorum
Eğer dikilebilir durumdaysa evet.
Genelde degistiririm
Çorabim yırtılmaz kaybolur valla
Yenisini Alıyorum Tabikide
Ne tarz renk çorap giyiyorsun genelde
sanane!
Hahaha ne çemkiriyorsn ln istemiycm korkma 😅🤣
lan man noluyo düzgün konuş asabımı bozma benim !
Ne dedik ln teneke ne çemkiriyosn döv bare bide.
Çöp oluyor
zenginlik böyle demek ki🥺
Yani dikmeye değermi sence
değer ben fakirim 🥺
Yenisi alınır
dikmiyorsun yani 😂
Dikmeyi biliyor musun diye sor 😂
bilirsin diye düşünmüştüm 😂
Birkaç video izlersem öğrenirim bence 😂
seni iğne iplikle düşünemiyorum 😂
😂😂 Bir şey olmaz ya.
ahahaha apo teyze 😂
Kaşınma 😬
iyi ki bişey dedik he 🤪😂
Sağ ol amca desem iyi mi olur şimdi 😂
dee üzerime alınmam ki amca olmadığım için 😂😂
Ben teyze miyim 🧐
he teyzesin apo 😂😂 öff şaka yaptık altı üstü 😂
1 sene gülecem. Nerden buluyorsun bu şakaları 😂😂😂
mabadımdan 😒 tövbe tövbe 😂😂😂
😂😂
Dikiyoruz
şaka herhalde 😀
Diktiğimde oluyor
Yenisi alınır
Yenisini alırım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?