AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
157Cevap
Ne alakası var güven kendine bence herseyi kendine has güzelliği var
BURDA PÜRÜZSÜZ ÇIKMIŞ (giyme zaten harağğğmmm kslşkdslk)
Sleldşsşdöös tamam aşkm
Belki inanmayacaksınız ama ben bütün bacaklardan ezeli ve ebedi nefret ediyorum.
Ben de ayak ve kulaklardan
Saçmalama. Kafayı mı yedin?
Daha ne olsun, iyi işte.
Bence bazı şeyleri de gözünüzde büyütmeyin.
Ya istersen giy kime ne. Boşversene. Canın ne isterse onu yap
Haklısın ama elimde değil takmadan duramıyorum çevremde herkes çok zayıfsın diye üzerime geliyo :((
Ay sinir oluyorum zAten şöyle diyenlere. Bak ben önceden 40 kiloydum. Herkes bişey derdi. Yoldan geçen herhangi biri bile çöp gibisin diye laf ederdi. Nefret ederdim. Şimdi hayatımda bişeyler düzelmeye başladı çok şükür 55 kilo oldum. Bu kez de biraz az ye ne biçim oldun diyolar. Yani kimseyi memnun edemezsin boşver. Kimseyi kafama takma. Başkaları için yaşamıyorsun
O kadar haklısın ki ama işte cidden elimde değil geçen ay teyzemler bacaklarımla öyle bi dalga geçti ki o ne öyle çöp gibi ekmek vermiyorlar mı sana dediler benim çok moralim bozuluyor böyle şeyler duyunca
Beşiktaşta sol bek olarak kendini düşünmüyorsan eğer bacakların bir kadın için gayet doğal.
Benekler var şekli geçtim ne bilim sevgilinin kırmızı benekli bacakları olsa ne düşünürsün :((
Birşey düşünmem yaratılış bu. Sana farklılikta katabilir. Ayrıca ben yüzde benekli kadınları çok beğeniyorum. Bacaklar da güzel durabilir. Resimde pek belli değil.
Sen beğeniyorsan giymek istiyorsan gerisi ne düşünmüş pek önemli değil
Bacaklarin guzel. Krem falan ile bakimini yaparsin sadece. Kendine guvenebilirsin bu konuda
Ben bir anormallik görmeidm. Bence büyütüp canını sıkma boş yere.
Bacaklarin kalin ve hosuma gitti. Lakin kizarikliklar var krem kullanmayi denedin mi?
Attığın foto da etek giymişsin demekki hiç giyemeyecek değilsin kırmızı noktalar içinde çorap giyebilirsin
Bence kötü durmuyorlar giyebilirsin kendin iste yeterli
Çok tatlısın böyle
Popon küçük değilse sorun yok
Bence güzel ama sende pürüzsüzlük yok lekeli bacağın sevmedim mk
E napim sevmiyorsan abicim ben de senin tipini hiç sevmedim ona kalırsa sinsilik akıyor adeta
Benim bacak şeklimde aynen böyle Hatta biraz daha uzun ben de kalınlaşsın istiyorum
Ben de çok istiyorum yediklerim popoma gidiyor hep :((
fotodaki o tipin ne belinde falan bi problem mi var doğuştan?
@meyvelisedaaaa yok belim de çok ince ondandır belki
@soran sana demedim ya yorumu yapanın profiline diyorum
@Meyvelisedaaa evet anoreksiyam vardı bir aralar öyle kaldı belim
Çok geçmiş olsun güzelim
Ya teşekkürler 😍
Bacakların ince ama güzel
etek de giyebilirsin mini etek de
kendine haksızlık etme
Teşekkürler çok teşekkürler 💖
rica ederim konu hakkkında adam akıllı yorum yapmak seninle konuşmak isterim bir mesaj atarsan hesabından cok sevinirim
bu ne ya kadın dediğin etine dolgun olur kilo al biraz
Diyene bak
beğenemedin mi
Sizin gibiler keşke yok olsa da bi rahat etsek sizin gibiler yüzünden kafayı yedi millet varoş kokunu al git burdan lütfen
kudurma canım eğer çok rahatsız olduysan sen gidebilirsin
Benim sorum sülük gibi yapışan da sensin (!)
yapıştığım falan yok hayatım benim senle ne işim olur. cevap verdin cevabını aldın
Begenemedim sen önce kendine bak
A. mına koyduğumun kaşarı seni. kadın dediğin ne salak seni sen kadınlığı geç insan olmayı öğren sonra kadın dedigin ne olurmuş düşünürsün üzüldüm kafana.
sen de once terbiyeli olmayi ogren duzgun konus. nedense cok alinmissin ustune bana b. k atma cesaretini gosterdigine gore.
Kes defol git eziksin harbi ya
Hayır senin gibi kaşarların böyle yorumlarını görünce acıyorum ondan bebeğim
Hakikaten şu kadın dediğin şöyle olur böyle olur zirvaliklarini bir bırakın. Kadinliktan dem vuracağına insan olmanı tavsiye ederim. Ve bir tavsiye daha önce aynaya bak.
aynadan gozlerimi alamiyorum zaten canim ya sagol ama yine de. ayrica katilmiyorsaniz dislike verin gecin bana kufur hakaret etme hakkini kim veriyor size? kiz bir sey sormus fikrimi soyledim, ama size fikrinizi sormadim o yuzden benimle ilgili yorum yapamazsiniz. kiz da olumsuz fikir istemiyorsa sormasin o zaman sonradan gelip burda aglayamazsiniz pardon da.
giyebilirsin bir sorun yok , bu arada kendinle barışık ol dostum
giysinde peşine düş demi
@xMax34 dostum dedim
anladık dostun olmasını istediğini
@xMax34 ne alaka şimdi
Teşekkürler haklısın :")
@xMax34 o zaman neden dedin ki?
sen yazın güzel bi güneşlen bacakların bi alev alsın sonra ne sivilce ne kırmızı iz hiç bisey kalmaz sütun gibi olur
@xMax34 Teşekkürler 😻
yerim seni :*
Bence gayet iyiler. Yani ben çok kusur göremedim. Siyah nokta gibi şeyler zaten çözülebilecek şeyler kafana çok takma. Ve istediği gibi giyin.
Bence gayet güzel bir sorun yokki neden üzdün kendini bu kadar
Ya sen ne kadar saçmaladığının farkında mısın acaba
bacakların çok güzl sıkınt etme. benekleri de tam anlamadım ama bi cildiyeciye sorarsın istersen
ya kıyamam üzülme ya. bazı insanların metabolizması hızlı olur ve kilo almazlar. ki sen aşırı zayıf biri değilsin. bence bacakların gayet çok güzel. gerçekten yani aşırı iyi, bu abazaları da takma hrksin ilgi aradığını zannediyorlar işte. üzülme
Güzelsin istediğini giy elalemi dinleme sen kendine yakıştırıyorsan bitmiştir o iş
Kız bacakların güzel utanma giy herkes dört dörtlük değil :)
Hayır normal bence benimki de kalın geliyor bana o yüzden giymek istemiyorum
etekmi
Kısa herhangi bir şey
anladım
benimkiler de fazla tombul. bence etek giyebilirsin. çoğu kızın pürüzsüz değil. çoğu fake
Etek sana yakışmis giy b3nce çok güzel bacakların var
Allah başka dert vermesin ne diyeyim
Gayet ince ve güzel bacakların var bence sen de bunu biliyorsun. Laf edenler de çekemiyorlardır seni.
Sana bir sır vereyimmi
Ver.
Yok burdan yazarsam. anlar o
Buradan yaz yoksa da sırrın sana kalsın.😊
Kalın olan ince istiyo ince olan kalın kimse hâlinden memnun değil
Allah başka dert vermesin
Benim bacaklarımda böyle zayıf ama çok beğeniyorum
Saçmalama. Hiç takılma da millete. Çık dışarıya.
niye giyemeyesin? kalın bacakta ince bacakta giyer
Yani benim bildiğim kızlar daha çol kalın bacaklardan şikayetçi resimdekiler güzel görünüyor gayet hatta çok hoş bence kıskanan bile çok olur.
Malesef giyemeyeceksin, salvar giy yakisir.
😔
Yoo gayet normal bence
narin ve aslında güzeller.
Zarif ve guzel duruyor. Etek de yakismis iste.
Sacmalama oldukca guzel
Bi problem yok bacaklarında, gayet iyi
Nesi kötü? Gayet güzeller.
Kaç kilosun kanka bi de boyun kaç
Haksızlık etme kendine
Çok sexsi bence sana öyle geliyor.
Saçmalıyosun gayet guzel
yoo ne zayıfı iyi bence
Yaa ağa takma nolcak bu hayata insanlari razı edicem diyemi geldik amuğagogim
kız kendini beğenmiyo yalnız insanların ne dediği eğil önemli olan
@meyvelisedaaaa açıklama kısmına ailesi üstüne gelmiş ona hitaben bi cevap idi bu kendini beğenmiyorsa o konuda bisey diyemem
bence çok güzel çok ince değil ki gayet hoş
Giyme goz sagligimiz icin
sen de iyi ki yüzünü dönmüşsün göz sağlığımız için
Kez0cuk
tM dayı
bacakların çok zayıf değil normal bence
Daha zayıfını gördük reis dert etme👌🏻😌
resmin bulanıklıgına bak kusucam şimdi
Gayet iyi ama herkesin bi zevki var
Lahmacunselamı, ne istiyon sen mk
Çok zayıf değil güzel
Bacakların çarpık tek sorun o
Çorap diye bir şey var giyebilirsin
çok takma kafana derim düzgün duruyor
ulan bendemi bacağımı çekip atsam ne..
Gözüm gönlüm açılır gönder gelsin