ben ince topuk hastasiyim gerci oturdufum sehirde giymem imkansiz gibi ama yuksek topuk 7 cm 8 cm topuk ve ince topuklu ayakabilara zaafim var kalin sevmem orta veya ince
Evet asıl güzel olanda bu. Her kezin giyebilecegi sade ve hoş rahat modeller, herkez de olmasından çok sizinde ayaklarınızda duruşu pantolon , etek, elbise altında rahat ve şık model olması daha önemli
En İyi Cevaplar