Kalın topuklu ayakkabı lar günlük nasil kıyafet kombinleri ile tercih edersiniz?























Kalın topuk pek sevmiyorum yaşıma uygun bulmuyorum 40 yaşından sonra giyerim belki orta yaş ayakkabısı olarak geliyor bana. Topukli ayakkabı fazla giymem giydigimde de ince topuk siteletto giyerim.
Kalın topuklu lar günlük jean ve yazlık eteklerle çok yakisir
Ama ince topuklular stiletto ve ince bantlı topuklu çok şık
2 numara spor elbiselerle kombin yapmak güzel oluyor.
Çok zarifsin
Teşekkür ederim
Rica ederim
Cevap
4Cevap
Özel günler hariç giymem topuklu , sevmiyorum... rahat olucam , cool takilicaam...
Umrumda değil valla ne çekicem o eziyeti ya...
Bi ton kolleksiyon yapmışım hepsi duruyor öylece dolapta...😂😂😂
En alttaki güzelde çok topuklu bide önü açık bana göre değil
2 ve 7 daha çok yakısir size.
Topuğu 8 cm olabilir
Topuk sesini sevmiyorum çok dikkat çekiyor âmâ. Hemde alışkın olmadım için ayaklarım ağrıyor
Topuk sesi giderilebilir.
Topuk boyu 6 ve 8 cm ideal ozaman size göre
Hiç almim ben😂
Ama çok yakisir zarif gösterir
Günlük hayatta tercih etmem rahatıma düşkünüm ben yürüyemem öyle takır tukur
bunlarin hepsi cirkin, mesela ben sadece red bottom heels 👠 giyerim
Ince topuklu stilettolar ve çok şık ince topuklular da var aslinda ama kırmızı tabanlı stiletto da çok seksi
Cozmussun sen isi, severim ben stilettolari, guzel secenek
Stilettolar şık, zarif ve seksidir
Günlük kullanımı zordur ama rahat hissedenler jeanlerle etek ve elbiselerle kombinler yapabilir
Aynen
Zarif kızsın seksi modeller detaylar seviyor olman harika
tobe tobe abartma sende
Bana göre öylesin
iyrenc
Neyse kapatalım konuyu
Ama tarzın çok cekici
bencede kapat konuyu
Tamam
Amacım size imada bulunmak değil
Her güzel fizigi çekici beden hatlari kusursuz kiz seksi denebilir
Kalın topuklu terlikler dışında genel olarak kalın topuklu tercih etmiyorum.
Ince topuklular her zaman daha şık, zarif ve seksidir
Rica ederim
Evet sık ve kadınsı
Kalın topuklu ayakkabı hiç sevmiyorum. Hiç beğenmiyorum.
Olsun canın sağolsun
1 numara
Çok hos
Kısaysa zaten bir şekilde kombinliyorlar.
Kot pantolon basic tişort veya bluz
2.6.7 güzelmiş
Bir nmr
Çok. hos
Dümiii
:)
7 numara
Duruşu ve kombinlemesi kullanışlı olması en güzel modellerden biri...
fetişci seniiii
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?