Moda & Stil Yazın terlik giyilmesini nasıl buluyorsunuz? Tercih ediyor musunuz? kalpsiz-melek Takip Et FenomenMaster Yaş: 25 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 32 Yapay Zekaya Sor Ben çok severim ama bir süre sonra ayakta renk farklılıkları oluyor. Yazın terlik giyilmesini nasıl buluyorsunuz? Tercih ediyor musunuz? Cevapla Sevgi Soruları Nasıl Soruları Beğen Paylaş Takip Et 5 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Moda & Stil konusunda 31,9b cevap paylaştı. kadınlarda güzel 0 0 Yorumla
ikizterazi Takip Et Master Yaş: 25 , eic 99% +1 yıl Parmak arası terlik katliamdır. Bu ülkenin bağrına vurulmuş bir yaradır. 1 0 Yorumla
SonMohikan71 Takip Et Master Yaş: 34 , eic 100% +1 yıl Moda & Stil konusunda 880 cevap paylaştı. Severim rahat oluyor yazları geçecen bir kaç sene önce yazları terlik kullanıyordum şimdi kullanamıyorum tabi 0 0 Yorumla
karlardaacancicek0 Takip Et Xper 6 Yaş: 23 , eic 93% +1 yıl Parmak arası terlik görünce midem bulanıyordu. Ayak kokusu aklıma geliyor 😃 0 1 Yorumla kalpsiz-melek +1 yıl Öyle deme ya😅 Yorumla
Cod2009 Takip Et Master Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl Moda & Stil konusunda 690 cevap paylaştı. Yani giyilir de Ben giymiyorum Yazın bile deri Ayakkabı olur bende 😅 0 0 Yorumla
serimiyy Takip Et Master Yaş: 28 , eic 99% +1 yıl Moda & Stil konusunda 554 cevap paylaştı. Valla tercih ediyorum çünkü bu sıcakta ayakkabı giyilmez 0 0 Yorumla
u Hayatİstanbul77 Takip Et Master Yaş: 49 , eic 100% +1 yıl Moda & Stil konusunda 355 cevap paylaştı. Yazın Birkenstock'un parmak arası terliklerinden giyiyorum. Diger terlikler rahat gelmiyor bana.. 0 0 Yorumla
Onuradr Takip Et Master Yaş: 36 , eic 42% +1 yıl Parmak arası terlik görünce midem bulanıyordu. Ayak kokusu aklıma geliyor 😃 0 0 Yorumla
birsuskuncicek Takip Et FenomenMentor Yaş: 29 +1 yıl Moda & Stil konusunda 8,2b cevap paylaştı. Giyebilrm veya sandalet 0 1 Yorumla kalpsiz-melek +1 yıl Ne güzel Yorumla
Nükleerteori Takip Et Mentor Yaş: 32 +1 yıl Moda & Stil konusunda 5,3b cevap paylaştı. Taban çatlamalarının bir numaralı kaynağı. Tercih etmiyorum 0 0 Yorumla
353444 Takip Et Xper 3 Yaş: 35 +1 yıl Her giysi aynı durmadığı gibi terlikte yakışana , Ara sıra giyerim. 0 1 Yorumla kalpsiz-melek +1 yıl Aynen öyle Yorumla
Kayserili183 Takip Et Xper 2 Yaş: 36 +1 yıl Tercih ederim. Zemin kaymaya müsait değilse bazen çıkarır ayaklarımı rahat ettiririm. 0 0 Yorumla
lovbdy Takip Et Yoda Yaş: 29 , eic 97% +1 yıl Kadınlarda güzel buluyorum. 0 1 Yorumla kalpsiz-melek +1 yıl İyi Yorumla
Berk666 Takip Et Guru Yaş: 126 , eic 95% +1 yıl Ayakkabı terletiyor. Terlik daha mantıklı. 0 0 Yorumla
վ0Ӏմղվ0ӀϲմՏմ61 Takip Et Master Yaş: 29 , eic 99% +1 yıl Moda & Stil konusunda 895 cevap paylaştı. Sıcaktan kavrulsam da ayakkabıdan vazgeçmem 0 0 Yorumla
Ardafit67 Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 50% +1 yıl Yazın plajda havuzda giyerim ama parmak arası 0 0 Yorumla
goncaakaygısız Takip Et Xper 5 Yaş: 32 +1 yıl Topuklu terlikler favorim sürekli giyiyorum 0 1 Yorumla kalpsiz-melek +1 yıl Ben de öyleydim ama düz tabana geçtim Yorumla
flaneurx Takip Et Master Yaş: 125 , eic 63% +1 yıl Moda & Stil konusunda 1,3b cevap paylaştı. Ucuz buluyorum ( 1 0 Yorumla
Redamancy-4 Takip Et Mentor Yaş: 22 , eic 99% +1 yıl Moda & Stil konusunda 3,7b cevap paylaştı. Evet ediyorum 0 0 Yorumla
Billy59 Takip Et Master Yaş: 25 +1 yıl Moda & Stil konusunda 3,4b cevap paylaştı. Pek tercihim değil 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
kadınlarda güzel
Parmak arası terlik katliamdır. Bu ülkenin bağrına vurulmuş bir yaradır.
Severim rahat oluyor yazları geçecen bir kaç sene önce yazları terlik kullanıyordum şimdi kullanamıyorum tabi
Parmak arası terlik görünce midem bulanıyordu. Ayak kokusu aklıma geliyor 😃
Öyle deme ya😅
Yani giyilir de Ben giymiyorum Yazın bile deri Ayakkabı olur bende 😅
Valla tercih ediyorum çünkü bu sıcakta ayakkabı giyilmez
Yazın Birkenstock'un parmak arası terliklerinden giyiyorum. Diger terlikler rahat gelmiyor bana..
Parmak arası terlik görünce midem bulanıyordu. Ayak kokusu aklıma geliyor 😃
Giyebilrm veya sandalet
Ne güzel
Taban çatlamalarının bir numaralı kaynağı. Tercih etmiyorum
Her giysi aynı durmadığı gibi terlikte yakışana ,
Ara sıra giyerim.
Aynen öyle
Tercih ederim. Zemin kaymaya müsait değilse bazen çıkarır ayaklarımı rahat ettiririm.
Kadınlarda güzel buluyorum.
İyi
Ayakkabı terletiyor. Terlik daha mantıklı.
markete giderken giyiyorum
Sandalet tercih ediyorum ben
Sıcaktan kavrulsam da ayakkabıdan vazgeçmem
Sandalet tercih ederim.
sandalette terlikte giyerim
Yazın plajda havuzda giyerim ama parmak arası
Evde mi dışarda mı?😁
Çok sağlamsa giyerim kopuveriyor yoksa
Sadece tatildeyken giyiyorum
Topuklu terlikler favorim sürekli giyiyorum
Ben de öyleydim ama düz tabana geçtim
Ucuz buluyorum (
Tercih ediyorum
Evet ediyorum
Pek tercihim değil
Hiç sevmem