AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
74Cevap
Baret kafaya takılmıyır mu ya :\
İçine mi giyoyorsun yoksa direk böyle mi
Böyle giydim ama üzerinde hırkalar oluyor ya kısa o vardı ama önü açıktı
Bende izin vermem öyleyse
Neden
Ne demek neden teşhircilik bu sonra da kadınları cinsel obje görmeyin diyorsunuz sonra sen sokakta sadece üstüne boxer giymiş bir erkeği görsen aleti belli olmuş şekilde medeni. Ve normal mi karşılayacaksın aynı şey..
Fazla sert olmadı mı onla bu aynı şey değil
Bence aynı şey ikisi de cinsellik çağrıştırıyor ve aleni gösterilmemeli doğru yanlış kişiye göre değişir ben sevgilim eşim olacak kişiye sokakta giydiremem bunu kendim de efendi şekilde giyinirim kimseyi rahatsız etmem
Peki saygı duyuyorum o giymeye devam ederse kaç kez uyarırsın
Bir kere ikincim olmaz benim ayrılırım ilişki de ben uyum kafa denkliği ararım bu yoksa zaten üç gün beş gün sonsuz aşk olmaz ayrılık kaçınılmaz bana bu saatten sonra gönüllerde salıncak kurmak olmaz bu yaşa gelip nasıl davranacağını giyineceğimi öğrenemediysen zaten onla aile de kurulmaz günümüzde ki bana göre boşanmaların çoğu bu sebepten
Türk erkekleri🤷🏻♀️
Abartmayalim
Seni ilgilendirmez
İlgilendirir.. bende Türk erkeğiyim
Olsun sen gene de ilgilenme boşver
Sıradan bir kezbanı doğal ortamında görüyoruz
Dedi cahil varlık
Dedi utancından kendini gizliye alan "çekici girl" nickli kullanıcı 😂
Utanç değil uğraşmak istemiyorum kaybol afshsj ezik
Hahahh danimarkaya git sen orada bulursun aradığını 😂
Keşke sevgilim olsa da bralet giyse :/
Üstüne bir şey giymedin mi
Hırka ama önü açıktı
Orda biraz haklı ya biraz fazla açık olmuş
Neden bu kadar çok kıskanç sınız acabaa ya :(
Ne alaka ya kıskançlık ile elin adamı bakacak oraya yığıcaz ondan polis gelecek git ifade ver yok adamdan özür dile şikayetini geri çekmesini bekle iş uzayıp gidecek ne gerek var bunca şeye
Kendinizi durdursanız olay çıkarmasanız mesela. Her bakanı dövücek misin
Ya heralde her bakanı dövmeyiz adam içine düşecek gibi bakar sa napalm nasıl yakışmış mı diye soralım
O zaman sen de haklısın
Biraz bizi anlayın yeter hiç bir sorun olmaz
Sizde bizi anlasanız sorun olmaz bence
Yoo gayet anlıyorum valla geçenki öküzlüğü yapmasaydım harbiden oskarlık performans serhiledim ilgi akala vs
Giy ya sıkıntı yok bence
Braletin üzerine gömlek veya tshırt giymedin mi?
Hırkalar var ya kısa o vardı
Bralet zaten belli, hırkayı biraz uzun giyseydin. Tepki göztermekte haksız sayılmaz. Nihayetinde bralet dediğin şey sütyenin alttan 4 parmak uzunu
Ne braletmiş bee sütyen diyin suna bari😁
Bence erkek arkadaşın sonuna kadar haklı.
Neden
Saçmalıktan başka bir şey degil.
Abartmış bence
Bencede çok güzel durmuyor mu
sanada cok yakısır kesın gıysen
senin giyimine karışmasına hakkı yokki
Severim bende giyerim ama kıskanmış belli ki seni
Bence haklı sütyenden 3 ya da 4 parmak uzun
O kadar da acık değil aslında
dover ayrılırdım direk
Kimi
Bağnaz beyinler böyledir
Aranızdaki ilişkiye bağlı
Bralet ne
Resimde gördüğünüz şey
İç çamaşırı ama onun daha iyi hali nasıl diyim bilemedim 😂
Onu içten giymeniz gerekmiyor mu 😂😂
Giyiyoruz zaten onu giyince iç çamaşırı giymene gerek yok
Valla değişik yav
Tamam evet biraz tuhaf ama ben hırka ile giymiştim
Yok yaa yine de erkekler sıcak bakmaz bu tür şeylere
Neden siz sanki çok fazla kıskançsınız
Kıskançlıkla ne alakası var canım o şekilde tüm erkeklerin gözü üzerinde olur aynı şekilde tüm kızlar bize bakıp off emanete bak dese kıskanmaz mısınız 😂😂😂
Tamm da dozu olur yani güven önemli olan
Olmaz aga olmaz herşeyi giy bunu giyme
O kadar yaaani. Peki napalım mini etek üstü kazak giyeriz :)
Şalvar + kazak mükemmel
Abartma istersen yaaaa
Seninle olucak kıza Allah kolaylık versin
Siz kızlar neden açık giyiniyor erkeklerin şehvetini kabartıyorsunuz bakmayın o zaman diyeceksin ama kadın her haliyle tahrik edici bir varlık istemeden de olsa bakıyor insan bunun haramı var günahı var
Tamm biraz haklı olabilirsiiniz ama erkek arkadaşım da kıskanınca çok tatlı oluyor onu delirtmek efsane 😂😂
Ben bilmem 😂😂 ayrıca benim evleneceğim kız açık giyinen birisi olmaz zaten 🙂
Bak büyük konuşma bence
Kesinlikle diyorum zaten babam hacı benim önce o karşı çıkar ben evleneceğim kişinin yüzüne fiziğine değil ahlakına, imanına aşık olmak istiyorum
İstemiyorsa giyme
Ben istiyorum
Ne gerek var bu ego çatışmasına
Sevdiğini mutlu et
Ayrıca akıllı kadın erkeğine istediğini yaptırır
Bu foto gibimi
Aynısı
Uzerinde birsey varsa enazindan biraz kaptmis olur sade olaydi normal karilamazdim
Oha çok güzel
Bende çok beğeniyorum
Nerden aldın Trendyol falan mı
Penti den almıştım İnternetten
Fiyatı ne kadar?
65 e almıştım
Bayıldım gerçekten kalitesi iyi mi iyiyse ben de düşünebilirim
Bence iyi hem yumuşak bi dokusu da yok yani o dışarıdaki kısmı sert daha iyi duruyor içi yumuşak zaten
Bak o iyiymiş bende de var ama kalitesiz bayağı ezik büzük
Bralet giyebilir eşim sevgilim
Bağnazlık yobazlik
Çekici olduğu için kıskanması normal
Erkek arkadasinin buna karismasina izin verme
Haklı kuzu
İstediğini yapabilirsin.
Boş beleşsiniz yemin ediyorum
Yakisiyorsa giyiceksin 🥰🥰🙈🙈
Bralet ne la
He he bütün erkekler öyle
Sende giyme o zaman demek kıskaniyo
Sen yine giyersin
Açık değil ki...
çekici gösteriyor
Taka taka bunumu taktı kafaya salak bu arkadaş in
Bunu taşıyabilmek de önemli. Herkes giymesin
Nerede giydin
Normal dışarı çıkarken
Cesur kız
Niye
Bunlarımı giyiyorsun yani <3
Kıskanmış ama karışmamalı
Kıskanıp kuskaıp içinr içine kuduracak yani öyle mi :)
Hepsi böyle değil
Nasıl trolsunuz ya
dekolte sevmem..
bana kalsa hiçbirşey giymene gerek yok.
Evet
Sevgilin çomarmış
Dinle çocuğu
Ne var bunda ya
Halbuki ne kadar çokmyakışmış dimi
Giyilebilir
güzelmiş
çok tahrik edici ama