İç çamaşırınızı takım olarak mı giyersiniz yoksa altı başka üstü başka mı?

Kızlar/Erkekler sorum size, iç çamaşırınızı takım sütyen-külot olarak mı giyersiniz yoksa külot başka sütyen başka mı giyersiniz? Renkleri aynı mı farklı mı?

İç çamaşırınızı takım olarak mı giyersiniz yoksa altı başka üstü başka mı?
Cevapla