Kızlar tayt giyerken iç çamaşırı kullamıyormusunuz bazen çünkü belli olmuyo giydiklerinde 😊





sibergenc sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Bazen çamaşırsız giyiyorum ama genelde ya tanga ya da dikişsiz çamaşırla kullanıyorum ama en rahatı çamaşırsız
Tanga veya iç çamaşırsız giyiyorum da ikinci kilotlu çorap.
Ic camasiri kullaniuorum da o 2. Resimdeki tayt degil corap heralde o ne
Tayt giyiyoruz ama bunlar gibi değil hatta bunların mi tayt bile değiş
Tanga ve dikişsizler var uzaylı mısın
Dikişsiz çamaşırlar ve tanga var cahil misiniz.
İç çamaşırını taytsız giymek olmaz mı!!! :P
Tayt giyen her kız da böyle geziyo zaten haklisin
Ne bu saçma sapan sorular kardeş 😒
Hiç giymiyorum tarzım değil
Rahat edemiyorum
Evet
arada bir giyerim evet
Ben iç çamaşırsız
Hakkımda konuşmayınızz :) ben giyiyorum bir keree
@shedevilx bebişim gerçekten çok rahat ediyorum ya neden dersen ben çok iç çamaşır giymeyi sevmiyorum ondan yani tayt pantolon şort bunlarda iç çamaşır giymem şekerim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar