Dış görünüşe önem vermeyiz diye geçiştirsek de dış görünüşün ne kadar önemli olduğunu farkında olmadan belli ediyoruz. Burada bahsettiğim dış görünüş çirkinlik ya da güzellik değil, tamamen bakış açısı.
İlk baktığımız kısım direkt kıyafetler oluyor. Kıyafetleri hoş değilse gözümüze de hitap etmemiş demektir.
Ojesiz tırnak mı? Ooo hayır, hayır çık şuradan! Aslında bakım önemli değil, önemli olan o ojeyi "güzel sürebilmiş mi?"
Saçlardaki kepeklerin göz kırpması kadar itici bir şey yok! Eğer ki kişinin saçlarında kepek yoksa saçlarını yıkaması önemli değil, dalgalı fön çekip, oje sürmesi bile yeterli geliyor.
Hiç olmazsa ayakkabınla ön plana çık. Ayakkabın güzelse tek söyleyeceğin; "ayakkabım şekil önünden çekil" 😊
"Saat kaç?" denildiğinde gösterebileceğin şekil saatin varsa soran kişinin saatin kaç olduğundan daha çok, fiyatın kaç olduğuna yöneldiğini göreceksinizdir. 🙈
Bonus
Dış görünüşe bakmıyoruz desek de burun şekline, dudak, vücut, aksesuar, saç, giyim şekline dikkat ettiğimiz ortada. Bunun yanı sıra en çok da aldığımız, giydiğimiz şeylerin dış görünüşüne de dikkat ediyoruz markaymış falan nadir dikkat ediliyor kanaatimce.
Yaşlandığımızda (dış görünüşümüz değişitiğinde) hepimiz birbirimizi aldatmamamız için çok da dış görünüşü dikkate almamalıyız. Ben kendi dengimi aramaya kalksam Türkiye de bulamam çünkü. Bakımlı olmak önemlidir bana göre geçerli güzellik yeterli illa dengim olmasına gerek yok. İnsanları dış görünüşüne göre yargılayanlardan da nefret ederim. İnsanları yargılayacaksak iç görünüşleri için yargılamalıyız.
ojeli elleri hic sevmiyorum kendimde ok de baskasinda gorunce midem bulaniyor ya tirnak arasi batiksa diye dusunuyorum sonucta oje gostermiyor tirnagin icini agssj 😂 saci kepekli olan insan gercekden bu yuzyilda hala var mı ya kanser degilki bu kepek cozumu var kullanmayan insan harbi pis 😃 Saate bakarim ama kendimde saat kullanmadigim icin markasini bilemem yani güzelse güzeldir degilse degildir parasindan banane 😃
En İyi Cevaplar