Ramazan bitiyor ve bayramda şık olmak için herkeste bir telaş başladı.😉
Leopar Desenli Şifon Bayan Elbise
Değişik ölçüleri bulunan son derece şık bir elbise, satış fiyatından %67 indirimle alınması çok mantıklı olan bir ürün.👍
Ramazan bitiyor ve bayramda şık olmak için herkeste bir telaş başladı.😉
Değişik ölçüleri bulunan son derece şık bir elbise, satış fiyatından %67 indirimle alınması çok mantıklı olan bir ürün.👍
Günlük olarak bile kullanılacak hafif taban bir ayakkabı elbise kombini, %50 indirimde, başka yerde bulamazsınız.👋
bayldım yaa muhteşem
Buyur hediyem olsun 😉
Güzel modeller
Teşekkürler.😊
Cevap
19Cevap
Bedava versen yine giymem bu ne ya ögggg
Değişik olsun dedim.
Sıradan:/
Saygılar.
emegine saglık güzel kombin
Eyvallah
Emeğine sağlık
Eyvallah
Gözlükler güzell miş eline sağlık
Eyvallah.
tesekkürler
Enteresanmış.
Sanırım değişik bir tarz.
Uyumlu 3 lü
Teşekkür ederim 😊
Ben teşekkür ederim
gözlükleri beğendim
Kedi göz 😊
Puan için geldim konu ile alakam yoktur, aksini iddia eden pttavmcidir.
Bayram gününde de ihtiyacı olanları sevindirmeyi unutmamak gerekir
Çok doğru
Hmm güzeller 🌸
Teşekkür ederim 😊
Elbise güzelde gözlükler felaket
Cat eye
Şık tasarım diyelim, rağbet görüşü modayı belirler
Zevkine laf yok ama renk seçeneği var..😉 buyrun bakalım.😊
Elbise harika...
Aynı fikirdeyim
Lan defileyemi cikiyorsunuz bayram bu bayram o kiyafet giyilir mi bayram da
Bu masum olanindan 👋
Güzel Kayseri'de giyilir
Kayseri'de de var bundan evet
Bayramda şık olmayi hiç umursamıyorum artık nerde eski günler
Neden ki?
Hayırdır inşallah.!
Kirmizlara boguldum 😁
Sıcak renkler
Beğenmedim sevmedim
Ben sevdim ama yorumunu 😅
Eyvallah sdjkd
Hala erkek için bişey yok
Erkek bayana harciyor parayi 😊
Yarın erkek kombini yayinlayacam ok.
Kendimize de bayramlık alıcaz 😂
Hadi bakalım 😅
güzel şık kombinler
Teşekkürler
Gerçekten çok şık elbiseler ve ayakkabı da çok güzel
Keyfe keder
Gözlük iticiiiiiiiiiiiiiii
Kedi gözü
Kırmızılar içinde olucaz desene ☺
Sıcak duruyor dedim
kırmızı bayram rengi sanki demi
Sıcak renk evet kırmızı ve beyaz çok tercih ediliyor.
Kırmızı iyiymiş
Güzel duruyor
Güzlük olmamış gibi
Değişik modelleri de var
Sadece gözlük.
😲🙄👍
güzel gibi duruyor.
Teşekkürler
Neden kırmızı
Canlı renktir
Yakışır gibi ama üstünde görmek lazım
Doğru diyorsun 😀
😅🤣😂
Sen alacaksan olmayabilir.
Yahu zaten sevgilisi olmayan kızlarımız giyer büyük olasılıkla.
kırmızı şölenine geldik :)
Hoşgeldin 😉
Kırmızıyı severim
Kırmızı olsun ucuz olsun 😉
Teşekkürler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar