Yeniden Gelin Olsam Nasıl Bir Gelinlik Tercih Ederdim ve Nasıl Kombin Yapardım?

Biliyorsunuz ki ben evliyim... 2011 gelini olarak çok şaşalı bir gelin oldum. Ya şimdi gelin olsam nasıl bir gelinlik seçer, nasıl bir kombin yapardım. Yalnız kır düğünü isterim bu defa. 😀 Şaşalı olmasına özen gösterdiğim kadar, göz yormamasını da isterim. Bunu göz önünde tutarak bir kombin yapıyorum hadi bakalım.

Gelinliğimin havasıyla herkesi büyülerdim.

Yeniden Gelin Olsam Nasıl Bir Gelinlik Tercih Ederdim ve Nasıl Kombin Yapardım?

Gelin dediğin asil ama şatafatına düşkün olmalı. Herkesi kendine hayran bırakmalı. Bu gelinlik balık kesim bir model boyunuz uzun olmasa dahi herkesin taşıyabileceği bir model. Bu yüzden tercih ettim, zevkime de uygun. Omzundaki vatkalı pelerin detayı son yılların trend tasarımı. (Yalnız ben bunun dekolte kısımlarını kapattırarak kullanırdım. Moda evinde bunu yeniden tasarlatmam gerek.)

Ağır makyajdan kesinlikle kaçardım, gelin dediğin kırmızı rujuyla duru güzelliğini konuşturmalı.

Yeniden Gelin Olsam Nasıl Bir Gelinlik Tercih Ederdim ve Nasıl Kombin Yapardım?

Yaptıracağım makyaj kesinlikle ama kesinlikle buna yakın olurdu. Gözleri boğmadan dudakları ortaya çıkartan kadife kırmızısı bir ruj.

Gelin saçıma tatlış çiçekler istiyorum, nede olsa kır düğünü yapacağım.

Yeniden Gelin Olsam Nasıl Bir Gelinlik Tercih Ederdim ve Nasıl Kombin Yapardım?

Gelinliğime uygun oluşu ve dağınık topuz sevmem sebebiyle kır düğününe uygun olmalı. Hem göz yormasın hem çiçek detayları ile merak uyandırsın. (Eskide kaldı o taçlı saçlar.)

Ayakların başı kel mi sandınız? En şatafatlısı ayaklarda, unutulmadı tabi...

Yeniden Gelin Olsam Nasıl Bir Gelinlik Tercih Ederdim ve Nasıl Kombin Yapardım?

Gelinliğimin altında gözükmeyecek olsa da yinede muhteşem olmalı... İsmini yazdırmak isteyen sıraya girsin kızlar!

Başımda çiçek var, ya elimde? Gelin çiçeksiz olur mu?

Yeniden Gelin Olsam Nasıl Bir Gelinlik Tercih Ederdim ve Nasıl Kombin Yapardım?

Sade ve asil olsun istiyorum, gelinlik yeteri kadar ağır, çiçek sade ama gerçek olmalı yapay değil.

Sevgili eşim takı olarak ne takar bilmiyorum ama, kombinim için inci bir takı seti kullanırdım

Yeniden Gelin Olsam Nasıl Bir Gelinlik Tercih Ederdim ve Nasıl Kombin Yapardım?

Sevgili eşim en güzel günümüzde bana takı takana kadar inci takılarımı kullanırdım. İncinin modası hem geçmez hem de her kombinimde yanımda olur. Gelinlikli kombinim de buna dahil.

Aslında bu Bence'yi vaktim olsa moda evlerini gezerek, daha fazla araştırarak yazmak isterdim ama vaktim çok kısıtlı. Umarım güzel kombin elde etmişimdir.

#gelinbenolsam

Yeniden Gelin Olsam Nasıl Bir Gelinlik Tercih Ederdim ve Nasıl Kombin Yapardım?
Cevapla