Kısa Boylu Olmanın Avantajları (Kızlar İçin)

Arkadaşlar sitede gördüğüm kadarıyla kısa boylu olmanın sadece dezavantajları hakkında benceler paylaşılmış ya da uzun boylu olmanın avantajlarıyla ilgili benceler paylaşılmış. Kısa olmak sandığınız kadar kötü değil kızlar :)


1. Yaşınızdan daha küçük durursunuz.


Kısa Boylu Olmanın Avantajları (Kızlar İçin)
Kısa Boylu Olmanın Avantajları (Kızlar İçin)


Shakira 157 boyunda ve 38 yaşında. Katie Holmes ise 175 boyunda ve 36 yaşında. İkisinide sokakta görsem Shakira'nın daha genç olduğunu ve 30larının başında olduğunu düşünürdüm.



2.Topuklular kısa boylularda genellikle daha hoş durur.


Kısa Boylu Olmanın Avantajları (Kızlar İçin)
Kısa Boylu Olmanın Avantajları (Kızlar İçin)


Uzun bacaklar gerçekten bir yerden sonra itici oluyor. 180 boyunda olupta 10cm lik topuklu giymek bence pek akıllıca bir davranış değil ayrıca estetik olarakta hoş görünmüyor.



3.Bilinenin aksine erkekler açısından kısa boylu kadınların şansı daha yüksek.


Uzun boylu erkekler genellikle uzun boylu kızlarla çıkıyor ama kısa boylu kızlarla evlilik yapıyorlar. Ayrıca genel algı olarak ülkece kafamızda şöyle birşey var; "Erkek kadından uzun olmalıdır." Genellikle bu algıya göre hareket edilir bu yüzden 170 boyundaki bir erkek yanında 175 boyda bir kızla sevgilim diye dolaşmayı pek hoş bulmayabilir, ayrıca bu ikili diğer insanlar tarafından tuhaf bulunulabilir.



4.Kısa boy size sempatiklik katar.


Uzun boylulara kıyasla daha şirin, sevimli ve sempatik görülürsünüz. Bu da insanların ön yargılarını bir nebze olsun yıkar. Kısacası yeni bir ortama (iş yeri, okul vs.) girdiğinizde daha kolay kabul görebilirsiniz.



5.Ayakkabı alırken daha fazla seçeneğiniz olur.

Kısa Boylu Olmanın Avantajları (Kızlar İçin)
Kısa Boylu Olmanın Avantajları (Kızlar İçin)


150-165 boyları arasındaki birinin giyebileceği numara 35-38 arasında değişir. Boy uzadıkça ayaklar büyür, ayaklar büyüdükçe numara büyür ve ayakkabı bulmak zorlaşmaya başlar. 35-39 numarada her model oluyor fakat 175 in üstüne çıkınca ayaklar 39 numarayı aşabiliyor.


İyi yönünden bakıldığı sürece her şeyin avantajı vardır bu yüzden boyunuzla barışık olun kızlar çünkü kısa boylu olmak kötü bir şey değil :)



Görüşlerinizi bekliyorum şimdiden teşekkür ederim :)


Kısa Boylu Olmanın Avantajları (Kızlar İçin)
Cevapla