AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
94Cevap
Boyla ayakkabı numarısının alakası yok ben 170 in üstündeyim ama 37 numara giyiyorum
genelde orantılı oluyor ayak numarası ve boy
Bide yolda yururken dusmezler diklemesinede yanlamasina da aynilar :))
anlamadım
Ayrintili bir sekilde yazdim iste enlemesine de ayni diklemesine de ayni kisa kizlar onlari hicbirzaman yere dustugunu goremezsin
Biraz polyannacılık biraz bardağın dolu tarafını görmek gibi bişey olmuş
her şeyi kötü görürsek mutsuz oluruz hayatımız boyunca :)
Kötü görmek gereksiz, ama iyi görüp kandırmakta olmaz. Oldugun gibi kabullenebilmeli insan kendini.
haklısın
Kızda boyun hiçbir önemi yoktur, benden kısa olduktan sonra. Tabii 150-155nin altı da olmaz.
teşekkürler yorumun için
bencede kısa boylu kızlar güzel ama çok kısa degil 165-170
165-170 orta sayılır aslında
Boyu kısa olanlar kendi egolarini boyle tatmin edip kendilerini boyle avutuyor olsa gerek :)
orta boylu biri olarak bunları yazdım kesinlikle avutmayla alakası yok :) yakın zamanda uzun boyunda avantajlarını yazmayı planlıyorum
Bende minyonm o kadar uzun ya da kısa da deilm hani sadece latife yapıyorum :)
peki :)
İyi bakılırsa herşeyin avantajı vardır demişsin peki erkeğin kısa olmasınında avantajı var mı?
kısa boylu sayılan biri olduğumdan yaşadıklarımdan ve uzun boylu arkadaşlarımın yaşadıklarından örnek verebildim. erkektede vardır elbet. erkek olsam erkeğin avantajlarını biliyor olurdum ve kızlarınkini bilmiyor olurdum.
Bir erkek olarak söyleyeyim. Hızlı body building yaparsın tek avantajı bu ama kızlar dalga geçer üçgen peynir diye
insanların dış görünüşüyle dalga geçebiliyorlarsa zaten normal değillerdir o kızlar
Uzun boylu kızlar için kötü paylaşım, kısa boylu kızlar için güzel paylaşım, benim xper kazanmam için harika paylaşım:)
uzunlar içinde yazmayı planlıyorum ilerleyen zamanda
uzun kızları herzaman erkeksi bulmuşumdur :D ben 1.93 üm ve kesinlikle evleneceğim kişinin minyon olmasını istiyorum çünkü minyonlar candır.
baya fark olacak aranızda desene :D
Yanii :D :D
Topuklular kısa boylularda genellikle daha hoş durur. hoş durduruğunu nerden çıkardın sen erkekmisin :D
kızlarında estetik anlayışı var yoksa o giyim hilelerini nasıl yapardık :)
Hicbizaman Cok kisa olmanin avantaji olmaz. cok uzun kizda itici gelebilir. En iyisi ortasinda kalmak :D hepimizi allah yaratmis deyip geçelim.
kesinlikle :D
Biz Kısalar istegimiz zaman topuklu yla uzun görünebilir iz fakat uzun boylu arkadaşlar hiç bir zaman kısa olamiycaklar hahah
iyi noktaya değindin :)
Aynen hem uzun boy istiyosan kürek gibi el palet gibi ayakta seviceksin yani her yönden avantajliyiz :D
Süper çok mutlu oldum, zaten bende öyle düşünüyordum ;))
çok sevindim mutlu edebildiysem :D
Evet teşekkürler ;)
Eline sağlık güzel olmuş benim gibi Kısalar için teselli 😊😊
teşekkür ederim :)
Boyum 1.73 ama haklısın keşke bende minyon olsaymışım uzunluk b*k gibi
Birde uzun boylular için yazarmısın yazarsan sevinirim :)
zamanım olunca yazacağım :)
Çok teşekkürler <3
rica ederim :)
Zaten topukluyla istediği gibi oynuyorlar boylarıyla.
doğru :D
Yaşları gerçekten küçük duruyor mesela 20 yaşındaki kız 12 gibi duruyor ahaha :D
yaaa yapmayın şöyle espriler :D
türkiyede o kısıma hasta cok erkek olması başka bir güzelliği yok
hayırlısı
boyum 1.72 ayakkabı numaram 40 gercekten numara bulmak zor:)
arkadaşımın boyu 178 ayağı 42 sadece superga ve converse bulabiliyor ayağına uygun
Bnde kolay bulamiyorum
benim boyum 163 ayak no 37,5 - 38 de oluyo kısa mı ki çok :/
163 ortaya yakın bir boy :)
kısa boylu kadınlar yatakta iyidir en önemli avantajı budur gerisi hikaye
aldatılma riskimiz düştü en azından azıcıkta olsa
ahaha olayı niye oraya vurdun ki aldatma filan
hahahah neden kadınları aldatıyorsunuz :D
kızım kaslı fotom var diye piç mi oldum hemen ! niye aldatayım ki sevgilim olsun benim olsun kısa boylu olsun elhamdülillah çok şükür der işime bakarım :)
hahahah neden üstüne alındın :D fotoğrafını farketmedim bile
he canım he :) alınırım üstüme tabi erkekler kadınları kadınlarla aldatıyor sonuçta kadınlarda problem var. eğer kadınlar kendi hemcinslerinin hakkına hukukuna riayet etselerdi dünya güllük gülistanlık olurdu. erkeklerde de suç nefislerine yeniliyorlar hemen e haklılarda bir yönüyle
tamam dünya bizim yüzümüzden bu hale geldi hahahaha
bacım çok doğru söyledin. hz havva yüzünde dünyadayım şu an ve haftada 6 gün çalışıyorum yemek çamaşır bulaşık bilmem ne. kadın yüzünden dünyanın cefasını çekmeye geldik yüksek lisans yapıyorum geçim derdi bilmem ne. hep sizin yüzünüzden hepsiii
ama çocuklarının annesi bir kadın olacak ileride ve annende bir kadın
hooop anayı bacıyı karıştırmayalım :) tekrar söylüyorum herşeyin müsebbibi kadınlardır. onlar olmasaydı dünyada olmazdık şimdi. erkeklerde suç kadınlar için herşeyi yapabilecek çılgınlıktalar
hepimiz suçluyuz
hah nihayet :) ben de suçlu olcam bu böyle gidecek... bir elma yüzünden başımıza gelenler... eyy insanlar ibret alın :)
Güzel olmuş eline sağlık 👏 boyumla barışık yaşıyorum :)
çok teşekkür ederim :D öyle olmalısın kısa olmak kötü birşey değil çünkü :)
Aynen değil uzun boylu hiç kıskanmadım :)
kisa boylu biri olarak cok teselli etti bu bence beni. Dediklerinin hepsi dogru
beğenmene çok sevindim :)
1.56 boyum var ben çok şikayet ederdim ama bu benceden sonra düşündümde çok da kotu bisey degilmis
mutlu edebildiysem sevindim :)
hiç sansım yok :( 1.70 boy 38 numara ayak :D bazen 37.5
uzun olmanında avantajları var :) ileriki zamanlarda yazmayı planlıyorum onuda :)
Boyum 185 ve üstü olsaydı kısa kızların hiç şansı olmazdı :D
Ama mecbur ben de uzun değilim :D
erkekler kısa olunca kısa kızlara muhtaç oluyor :) uzunlardada seven var ama kısa kızları
Ee napalım :D el mahkum
166 yım ve bazı erkekler benden kısa
Illaki oluyor arada
Ben 175 im benden uzun kızları görünce moralim bozuluyor :D
ben mesela 180-185 erkeklere bakarım topuklu giysem zaten 175 i geçiyorum çok abes kaçar sevgilimin benden kısa durması.
166 lık kız 175 i beğenmiyor
Welcome to Turkey :D
anneannem 153 ken 175 i kapmış ama :)
Anneanneni bilmem ama Türk kızları bu konuda biraz uçuk... Yani boy 175 diye etrafta bir buçuk metre kız mı aramamız lazım
Baksan 1.60 tan yukarısı hep 180++ istiyor. Hani hepsi buluyor mu orası da tartışılır tabi.
Kısa boylu olsun ya onu alıyım evire çevire öpebileyim :)
Allah gönlüne göre verir inşallah :)
Minyon hatun tatlılığı <333
Teşekkürler güzel paylaşım
ben teşekkür ederim :)
Al sana bir avantaj;
Uzun boylu erkeklerin minyonlardan hoşlanması
birçoğu öyle
Aynen çekinme...
çok güzel tespitler minyon şirineler her zman güzeldir :)
teşekkür ederim :)
rica ederim :)
:)))
1.97 boy var simdi 1.50 kizla ben nasıl sevgili olcam
sende çok uzunmuşsun kardeş
Yapacak birşey yok
Shakira va ya Beren Saat gibi değil herkes. Bana yakışmıyor
hangisi yakışmıyor?
Kısa boy
Ördek gibi yürüyoruz vallaha şu kısa bacaklarla
o biraz yapısal birşey malesef. bazılarının vücudu daha uzun oluyor bacaklara göre
Maalesef
benim 5cm daha uzun bacak kısmım şimdi baktım korkup :)
Nerden nereyi ölçtün ben de bakayım
bacağın kalçayla birleştiği kısım sınır
Ben 1.55 im sevindim gibi şu an ama 1.60 olsam daha iyi olurdu
yaşın küçükse belki uzayabilirsin biraz daha :)
Yaşım 18
belki uzayabilirsin kemik yaşın küçükse
Hiç biliyorum ama 2 senedir boy atmıyorum
en son boy attığında birden 5cm falan uzadıysan muhtemelen durmuştur boyunun uzaması
Of ya :( öyle birşey evet
bir minyon olarak ben de teselli ediyorum kendimi :D
😀😀 hahaha ne kadar uğraşırsanız uğraşın kızlar uzunlarla kıyaslanamaaaz😀
Dezavantajları daha çok.
bardağın dolu tarafından bakmalıyız mutlu olmak istiyorsak
Kucağa daha iyi oluyorlar yoksa her zaman uzun boylu kızlar candır
amin
yaşı ileride olan bayanlar daha çok kısalar
evet öyle oluyor genelde
ooo topuklularda hiç iyi durmuyor öylee
aa niye
Kendinizi ne güzel avutuyorsunuz :)
ben orta boyluyum insanları motive etmek için yazdım. ileride uzunlar içinde yazacağım
Avutmadı ama çok tesekkurler
rica ederim
Kısa boylular hoştur eğlencelidir
teşekkürler :)
Kıçı yere yakın olandan her zaman korkucaksın :D
hahahahahaha
İşte bu bence yi sevdim :))
çooook teşekkür ederim :))
rica ederim ;)
Super bence olmus emegine saglik :)
çok teşekkür ederim :)
bu kadar çok kıskanç olmayın bence
ne kıskançlığımı gördün benim boyum 166. insanlara moral olsun diye yazdım bu benceyi.
onlara moral değil boy lazım
166 kisami
@barigitmeseydinbee orta boy
Ben 170
uzunsun sen @barigitmeseydinbee
@barigitmeseydinbee çok uzunmuşsun sen ya ne yaptın öyle :P
Minyon tip yatakta da iyidir
mutfaktada iyidir
E tabi o hepsiden daha önemlidir. Ama ben mutfağı hallederim o yatakta iyi olsun
Çok iyi morel verdin cidden :)
:)))
Bodurr Polyanalarrrrrrrrrrrrrrrr
iyi düşün iyi olsun
boy kaç yiğidim?
185 sanırım, ufaklık @Leydie
boyla IO seviyesinin ters orantılı olduğunu biliyo muydun? @İdealADAM
ay teşekkür teşekkür :D
rica ederim :)
Uzun boy herzaman avantajdır bence
Guzel olmus ya mutlu oldum boyum 162 :D
teşekkür ederim :)
iyiki kısa boyluyum :D :D
:) :)
Ahh yine de uzun boylu olmak isterdim ben 😶
orgazm daha kolay oluyorlar :)
peki teşekkürler
sanırım biraz kısa boylusun?
166 yım pek kısa sayılmam
kesinlikle 166 gayet ideal.. çok uzunu asıl sıkıntı.
neden
canım şu an internetten acil çıkıyorum müsait olunca yazarım birazdan..
peki tamam
Kısa olduğum içinn mutluyumm 😊😊
kısa olmak güzeldir :D
Bencede 😁😁 kalabalıklarda aralardan geçebiliyoruz 😂
hahahahahahaha
kısa boylu kızlar sekste erkekleri çok yoruyor!!!
Yasasin 156 boyum ve 36 numara ayaklarimmm :)
1,55 olsaudın daha iyidi :)
@SopranBaba niye? )))
1.,56 cok uzun oluyo :Dd
G*tü yere yakın olandan korkacaksın derler ama
Minyon hatunlar hep daha güzel olur.
:)))
ilk defa boyumu sevdim
:))))