Benim sınıftan baya baya yakın bi arkadaşım vardı. İsmi Aysu.
Biz sınıfta grup olarak takılıyoruz Aysu Mine Ayla ben bi de İrem.
Neyse bu Aysu yazdan beri bize karşı değişik davranıyor, sürekli bizi küçümsüyor, her şeyimizi eleştiriyor ama biz hep sabrettik sustuk ama artık Aysu'dan nefret etmeye başladık. Aysu bi gün okul dönüşü grup açtı grupta Aysu ve İrem bi de ben vardık. Birden ikisi de Ayla ve Mine hakkında bir sürü şeyler söylemeye başladı, konuşmayı onlarla kesmek istediklerini söylediler. Ben onlara yani Aysu ve İrem'e katılmadım ve tarafsız kaldığımı söyledim. Mine'ye de bu grubu söyledim. O günden beri hep kavgalar, hep birbirinin arkasından konuşma olayları oldu, olay büyüdü. Aysu İrem'i kendi tarafına çekti ve kendisi Mine ile konuşmayı kesti, bizim de kesmemizi istiyor içten içe. Artık eskisi gibi değiliz, o kadar değişik ki onun yüzünden o okula gitmek istemiyorum, nefret ediyorum, her günümüz olaylı geçiyor, içimi dökmek istedim gerçekten artık çok doldum napıcam
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer