Diyelim ki bakıştınız ettiniz.
Kız ilk içinize düşsün istiyorsunuz. Komiklik espri yapsın falan.
Çok bekleyeceksiniz bi 100 yıl filan..
Diyelim ki bakıştınız ettiniz.
Kız ilk içinize düşsün istiyorsunuz. Komiklik espri yapsın falan.
Çok bekleyeceksiniz bi 100 yıl filan..
Cevap
3Cevap
Hiç böyle birine denk gelmedim ama herkes çok gergin
Erkekler kendi aralarinda bağıra bağıra ayı gibi gülüyorlar
Yapan kadın , alıp bakıyor keyfine.. Siz beklemeye devam
Ahhahahhahahahahahahhahahahhahahhahahahahahhahhahahhahahhahahahahhahahhahahahahhahahhaggaha
En kötüsünü alıyorlar valla yazık. Bir süre sonra bitiyor zaten.
Prenses erkeği kim napsin ya😒
Ben her konusmamda yapiyom cogu komikte olmuyo ama samimiyeti geciriyorum
E yap yani kadindan beklemek çok itici.
Ben oyle kaliplara karsiyim iki tarafta istekliyse kimin yaptiginin onemi yokki
Erkekler her zaman adım atmayı severler
Prenses erkekler sevmez sadece
Yok ben korkarim adim atmaktan. Daha hic atmadim. Ama korkum karsimdakini rahatsiz etmek
Alt tarafı adım atcan bisey olmaz
Rahatsız olursa da olsun
Bilmemiyorum bende ciddi ozguven sorunu var. Benle konusup tanisip benden kotu bi insan olarak bahseden kimseyi duymadim.
Ne güzel işte
O zaman özgüven sorununa da lüzum yok.
Gereksiz.
Her zamanki gibi hayatina devam et, adım at.
Artik istedigim kisiye istesemde atamam. Serviste hergun en ondede yan yanaydik sarki kavgasi yapardik. Dershanede etutte yan yanaydik berbaer soru cozumu alirdik. Eve kac kere biraktim onu ama gecti iste
Nolduki sorun ne
Acilamadim
Sonunu getiremiyorum bariş alper gibi
Abartma yaa. Uffff çok abartıyosunuz bu olayı
Amma kırılgansınız
Kirilganlik ne alaka ya. Abartmiyorum bide kabul etmese bu arkadasligimizda kalmaz ki
Nasıl ne alaka ya. Kırılgan egonuz var.
Ahh reddedildim napicam simdiiiii
Ne drama queensiniz ya.
ben beklemem direk gidiklarim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Erkeklerin o “ilk adımı o atsın” konforu bitmedi gitti, sinir oluyorum 😂 Sen göz teması kurmuşsun, pası atmışsın, hâlâ tribünde bekliyorlar. Kusura bakma ama karizma biraz risk almayı gerektirir bebeğim. İlk espriyi kadın yapsın beklentisi tembellik kokuyor. Enerji karşılıklı yükselir, tek taraf stand-up yapmaz 🎤✨ Cesur olan kazanır, net.