Yılışık veya bazen aptal davranınca kadınlar yadırganıyor erkekler neden yadırganmıyor da komik oluyor?

Arkadaşımla eğleniyorum ve aptallaşıyorum o sırada bir erkeğin seninle dalga geçmesi kadar saçma bir durum yok. Erkeklerde utanıyormu peki o sırada bir kadın sizinle dalga geçse falan? Çok sinir bozucu cidden rahatlık yok ya😡😡😡

Yılışık veya bazen aptal davranınca kadınlar yadırganıyor erkekler neden yadırganmıyor da komik oluyor?
Cevapla