Bir insana hayran olmak demek kendi öz saygısını yitirmiş insanlara has bir davranış mı?

Örneğin şarkıcıları ele alacak olursak... Şarkısını beğenebilirsin, dansını beğenebilirsin ama neden sanki hayatının merkezindeymişçesine seversin? Savunursun? Evet onu kendine rol model olarak alabilirsin ama bu onu aileden biriymiş gibi sevmeni gerektirmiyor ki. Tam tersi aslında olmak istediğin yerde ki rakibin olmuş oluyor.

Bir insana hayran olmak demek kendi öz saygısını yitirmiş insanlara has bir davranış mı?
Bir insana hayran olmak demek kendi öz saygısını yitirmiş insanlara has bir davranış mı?
Cevapla